non_stop Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Man kan jo ikke reise kollektivt. Jeg bor for meg selv og har ikke venner/familie med bil. På hjemmesiden til kommunen min står det at det er best hvis man kjører sin egen bil når man skal ta test, evnt sitter på med en i husstanden. Det står også at man kan komme syklende eller til fots. Teststasjonen deres ligger langt uti bushen langt utenfor bykjernen.....jeg må ta med meg telt, skiutstyr og matrasjoner over flere dager hvis jeg skal gå helt dit. Så hva gjør sånne som meg om man får symptomer og ikke kommer meg til testing?
Clefable Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 (endret) Man kan vel bestille egen transport til teststasjon i disse tilfellene? Endret 1. januar 2021 av Clefable 2
Flamme Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Clefable skrev (Akkurat nå): Man kan vel bestille egen transport til teststasjon i disse tilfellene? Ja. Skal være egne taxier. 2
KvinneguidenBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 non_stop skrev (1 time siden): Man kan jo ikke reise kollektivt. Jeg bor for meg selv og har ikke venner/familie med bil. På hjemmesiden til kommunen min står det at det er best hvis man kjører sin egen bil når man skal ta test, evnt sitter på med en i husstanden. Det står også at man kan komme syklende eller til fots. Teststasjonen deres ligger langt uti bushen langt utenfor bykjernen.....jeg må ta med meg telt, skiutstyr og matrasjoner over flere dager hvis jeg skal gå helt dit. Så hva gjør sånne som meg om man får symptomer og ikke kommer meg til testing? Ring din kommunes koronatelefon og spør, dersom det ikke står på hjemmesiden. 2
Anbefalte innlegg