AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Hei, jeg skriver dette spørsmålet litt over alt for jeg er helt lost, mamma døde i 2018 og jeg har nå bare min far igjen, vi ble veldig nærme etter at hun døde, men vinteren 2019 fikk han seg ny dame som plutselig flytta inn med ham og nå jobber i butikken vår, gikk ok i starten men jeg ser nå tydeligere og tydeligere at dama hater meg, nå har hun til og med blokkert meg på Facebook, pappa har plutselig aldri tid til meg og har fått helt personlighets forandring, har noen erfaring med noe lignende? Orker snart ikke mer. Anonymkode: 9a8f3...c1b
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, jeg skriver dette spørsmålet litt over alt for jeg er helt lost, mamma døde i 2018 og jeg har nå bare min far igjen, vi ble veldig nærme etter at hun døde, men vinteren 2019 fikk han seg ny dame som plutselig flytta inn med ham og nå jobber i butikken vår, gikk ok i starten men jeg ser nå tydeligere og tydeligere at dama hater meg, nå har hun til og med blokkert meg på Facebook, pappa har plutselig aldri tid til meg og har fått helt personlighets forandring, har noen erfaring med noe lignende? Orker snart ikke mer. Anonymkode: 9a8f3...c1b Hvorfor har hun blokkert deg på Facebook? Går det fint for deg at pappa har fått dame? Og hvor gammel er du? Trist at du har mistet mammaen din ❤️
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Dævendøtte skrev (3 minutter siden): Hvorfor har hun blokkert deg på Facebook? Går det fint for deg at pappa har fått dame? Og hvor gammel er du? Trist at du har mistet mammaen din ❤️ Jeg vet ikke hvorfor hun har blokkert meg. Jeg så det plutselig. Ja, jeg var glad for at han fant lykken igjen, skjønner bare ikke hvorfor hun er som hun er mot meg. Hun er dansk. Jeg er 19 og jeg har samboer. Ts Anonymkode: 9a8f3...c1b 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Ja, denne historien kjenner jeg igjen . Når noen fedre finner seg nye partnere så glemmer de at de hadde barn fra før, og de gjør det de kan for å tekkes den nye og hennes krav.. Kjenner at jeg blir lei meg på dine vegne . Du fortalte at du og faren din fikk et nært forhold etter moren din døde. Hva hindrer deg å ta praten med han om det du kjenner på? Anonymkode: fb732...c69 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Dævendøtte skrev (7 minutter siden): Hvorfor har hun blokkert deg på Facebook? Går det fint for deg at pappa har fått dame? Og hvor gammel er du? Trist at du har mistet mammaen din ❤️ Tusen takk for omtanken. Jeg savner mamma veldig mye ❤️ Ts Anonymkode: 9a8f3...c1b 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hvorfor hun har blokkert meg. Jeg så det plutselig. Ja, jeg var glad for at han fant lykken igjen, skjønner bare ikke hvorfor hun er som hun er mot meg. Hun er dansk. Jeg er 19 og jeg har samboer. Ts Anonymkode: 9a8f3...c1b Så kjedelig. Klarer du å snakke skikkelig med faren din om dette? Si at du savner sånn han var og forholdet dere fikk etter mamma døde. Ikke snakk negativt om dama hans, men prøv å fokuser på deg og ham. Det dere hadde sammen. Skjønner godt at du savner mammaen din ❤️
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 Skjedde med både pappa, bestefar og svigerfar. Endrer så mye med ny dame. Anonymkode: 6c351...e8a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #8 Skrevet 1. januar 2021 Kjent historie, ja.. En god kamerat av meg har en datter på din alder fra sitt første ekteskap, og er nå samboer med ei ny. Det er ikke sånn at hun er en "ond stemor" som gir uttrykk for at hun misliker datteren hans eller blokkerer henne fra Facebook eller noe sånt, men han har likevel virkelig måttet tatt noen kamper med henne når det kommer til å pleie forholdet til datteren sin. Samboeren kan rett og slett bli sint når han prioriterer datteren! Føler noen bare ser på barn fra tidligere ekteskap som bagasje.. kanskje du minner henne for mye om din mor, kvinnen hun aldri kan erstatte eller leve opp til? Uansett årsak.. du bør snakke med faren din om dette. Bare si at du følte dere kom så nær hverandre, og at dere nå glir fra hverandre og at han aldri har tid til deg. Anonymkode: 7b627...743
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #9 Skrevet 1. januar 2021 Høres kjent ut. Da pappa giftet seg på nytt var jeg som luft for han i mange år. Kona hatet meg som pesten og den idioten holdt seg unna for å unngå problemer med henne 🙄 Nå skal de skilles og det er et helvete med skilsmisseoppgjør og barnefordeling. Anonymkode: 5e94a...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå