AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Hva slags drikkeflasker bruker deres toåring? Trenger noen som fungerer både hjemme og i barnehagen. Har vært fornøyd med Avent sine, både med og uten håndtak på, da disse kan håndteres fint selv, og ikke lekker. Nå begynner de å bli modne for utskifting, og jeg lurer på hva dere bruker og er fornøyd med? Anonymkode: a1e50...8b3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Fnn en drikkeflaske med minst muli deler- Suerør blir alltid borte om du må merk det i allefall Anonymkode: a3ca3...52e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Contigo gikk vi over til etter avent sine. Liker de veldig godt. Lekker ikke, som jeg synes avent sine har en tendens til. https://enklereliv.no/drikkeflasker/contigo-gizmo-flip-sparkles-with-owl/ Anonymkode: ec46d...b41
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Vi er fornøyd med Done by deer sine drikkeflasker. Lekker ikke og er enkel å håndtere for 2 åringen. Egentlig ganske lik avent sine, som vi også har vært fornøyd med. Anonymkode: 42461...1c7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Contigo gikk vi over til etter avent sine. Liker de veldig godt. Lekker ikke, som jeg synes avent sine har en tendens til. https://enklereliv.no/drikkeflasker/contigo-gizmo-flip-sparkles-with-owl/ Anonymkode: ec46d...b41 Disse så fine ut, men ser ikke ut til at de er å få tak i noe sted? Fant ingen som hadde de inne etter et lite Google-søk, i hvert fall. 🙂 Anonymkode: a1e50...8b3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Vi er fornøyd med Done by deer sine drikkeflasker. Lekker ikke og er enkel å håndtere for 2 åringen. Egentlig ganske lik avent sine, som vi også har vært fornøyd med. Anonymkode: 42461...1c7 Ser ut som disse også er vanskelige å få tak i 🙈 Anonymkode: a1e50...8b3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Contigo gikk vi over til etter avent sine. Liker de veldig godt. Lekker ikke, som jeg synes avent sine har en tendens til. https://enklereliv.no/drikkeflasker/contigo-gizmo-flip-sparkles-with-owl/ Anonymkode: ec46d...b41 Contigo sine flasker ble tilbakekalt i fjor (2019) pga kvelningsfare og har ikke kommet i salg igjen. Så de ville jeg nok unngått selv om jeg hadde hatt noen liggende fra før av også. Anonymkode: 59c7a...30f 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #8 Skrevet 1. januar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Disse så fine ut, men ser ikke ut til at de er å få tak i noe sted? Fant ingen som hadde de inne etter et lite Google-søk, i hvert fall. 🙂 Anonymkode: a1e50...8b3 Contigo og camelbak selges overalt. Kjøkkenbutikker eller sportsbutikker. Det er noe herk å vaske dem med sugerøret.. Jeg foretrekker wow-cup hvis de kun er inne Anonymkode: c1a2d...db0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #9 Skrevet 1. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Contigo og camelbak selges overalt. Kjøkkenbutikker eller sportsbutikker. Det er noe herk å vaske dem med sugerøret.. Jeg foretrekker wow-cup hvis de kun er inne Anonymkode: c1a2d...db0 Okey, ser Contigo ikke selges mer 😯 camelbak er ok Anonymkode: c1a2d...db0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #10 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Contigo og camelbak selges overalt. Kjøkkenbutikker eller sportsbutikker. Det er noe herk å vaske dem med sugerøret.. Jeg foretrekker wow-cup hvis de kun er inne Anonymkode: c1a2d...db0 Ikke barneflaskene. De er tatt ut av produksjon og salg. Anonymkode: 59c7a...30f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #11 Skrevet 1. januar 2021 I vår barnehage er det krav om at alle har sånne i stål https://www.outnorth.no/klean-kanteen/kid-classic-sippy-355ml#BubbleGum Anonymkode: f4526...f38
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #12 Skrevet 1. januar 2021 Fornøyd med blafre. Må kjøpe drikketuten på siden. I metall så holder vannet kaldt lenge. Anonymkode: f2e9b...4b2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #13 Skrevet 1. januar 2021 Camelbak har sugerør av plast som mange små barn tygger på. Jobber I bhg på småbarnsavdeling, hvor vi heldigvis oppdaget at et barn hadde bitt av en bit av sugerøret og satt med det i munnen. Tanken på hva som kunne skjedd om vi ikke oppdaget det er skremmende Anonymkode: c1dd9...87a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #14 Skrevet 3. januar 2021 Vi har contigo, og har hatt i mange år. Kjøpte 3 flasker rett før jul for å gi ungene i julegave, så disse er absolutt ikke ute av salg. Selges på mange forskjellige butikker, bl.a. Bokbutikker. Kosta meg 219,- per flaske. Anonymkode: 17381...f3a
Gjest Geirfuglen Skrevet 3. januar 2021 #15 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 15.52): Ikke barneflaskene. De er tatt ut av produksjon og salg. Anonymkode: 59c7a...30f Vi kjøpte nettopp Contigo. Fornøyd med dem.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #16 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 15.42): Disse så fine ut, men ser ikke ut til at de er å få tak i noe sted? Fant ingen som hadde de inne etter et lite Google-søk, i hvert fall. 🙂 Anonymkode: a1e50...8b3 Vi kjøpte på enklere liv. AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 15.49): Contigo sine flasker ble tilbakekalt i fjor (2019) pga kvelningsfare og har ikke kommet i salg igjen. Så de ville jeg nok unngått selv om jeg hadde hatt noen liggende fra før av også. Anonymkode: 59c7a...30f Hmm.. jeg kjøpte våre for 4-5 mnd siden...? Skjønner ikke hva man skal kveles på heller, for det er ingen deler å ta fra hverandre på utsiden? Anonymkode: ec46d...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå