AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Skal begynne å jobbe i vaskehjelpen as jobb, samtidig andre jobber jeg er interessert i. trenger dermed freelance konto for å betale skatt. kan noen forklare hvordan man gjør det? Er ikke flink i sånne greier... hvordan skatter man selv? Hvordan lager jeg en ny konto hos bank for å ikke blande mine private penger med penger jeg tjener. Som foreksempel jeg vil ikke betale skatt for bursdagspenger eller andre private Anonymkode: 1c798...a44
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal begynne å jobbe i vaskehjelpen as jobb, samtidig andre jobber jeg er interessert i. trenger dermed freelance konto for å betale skatt. kan noen forklare hvordan man gjør det? Er ikke flink i sånne greier... hvordan skatter man selv? Hvordan lager jeg en ny konto hos bank for å ikke blande mine private penger med penger jeg tjener. Som foreksempel jeg vil ikke betale skatt for bursdagspenger eller andre private Anonymkode: 1c798...a44 Herregud! Anonymkode: d07b8...2cb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Herregud! Anonymkode: d07b8...2cb ?? Anonymkode: 1c798...a44
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Du finner kanskje informasjon her https://enkeltpersonforetak.no/starte-egen-bedrift/enkeltmannsforetak-hvordan-starte-og-drive-firma-for-seg-selv Anonymkode: edb20...c67
Gjest Føsleguri Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Det er ikke helt lett å skjønne hva du mener med det du skriver. Skal du opprett AS? I så fall må ASet ha en egen driftskonto. Snakk med banken. Husk på at det er en tjeneste som er merverdiavgiftspliktig. Det kan være lurt å snakke med en regnskapsfører når du har så lite peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå