AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Jeg ønsker å gjøre det selv, men usikker på om jeg klarer å gjøre det ordentlig, slik at det ser OK ut Anonymkode: a8525...2b5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Noen som har tips til hvordan man kan gjøre dette riktig? Anonymkode: a8525...2b5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Du mener kanskje sparkle? Anonymkode: 11b0e...48a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du mener kanskje sparkle? Anonymkode: 11b0e...48a Sikkert. Har ikke peil på sånne ting Anonymkode: a8525...2b5
Amberleaf Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Er det panel i taket? Hvis det er smale sprekker så kjøper du akrylmasse, helst en av god kvalitet som er ekstra fleksibel. Skjær tuten litt på skrå og legg en stripe i sprekkene. Glatt over med fugesparkel eller finger fuktet med zalovann. Ikke vanskelig i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Jeg håper du mener å sparkle. Du får det ikke pent med fugemasse, du vil få synlige skjøter. Bruk heller sparkel, bredsparkelspade og slipepapir. Nå har du vel og merke ikke sagt noe om hva slags tak du skal gjøre noe med. Men ja, det får du til selv. Anonymkode: 0daf6...7c0
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 Amberleaf skrev (9 minutter siden): Er det panel i taket? Hvis det er smale sprekker så kjøper du akrylmasse, helst en av god kvalitet som er ekstra fleksibel. Skjær tuten litt på skrå og legg en stripe i sprekkene. Glatt over med fugesparkel eller finger fuktet med zalovann. Ikke vanskelig i det hele tatt. Enig med @Amberleaf, akrylmasse er relativt enkelt å jobbe med. Men hva skal du, skal du tette sprekker inn mot vegg, eller skal du slette ut feks tak ess? Anonymkode: 7968d...213
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå