AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Hei. Jeg har bodd det siste halvåret halvveis i Oslo, og halvveis på hjemstedet mitt 8 timer borte. Grunnen er studier og hjemmeundervisning. Sannheten er at jeg virkelig ønsker å bo i Oslo videre, da jeg elsker stedet, men er ikke verdt det om smittesituasjonen er som nå, da bor jeg førstkommende året hjemme. Anonymkode: 40acd...a44
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Nei. Det kommer ikke til å forsvinne. Anonymkode: 271b4...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Corona forsvinner ikke på mange mange år, men vaksiner kan gjøre at en kan leve med den. I Norge er vi klare med vaksinering dette halvåret. Anonymkode: 997f2...4c6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Borte er det nok ikke, men hvordan det blir når folk er vaksinert vet vi ikke, og hvor raskt det endrer seg. Kanskje blir det mye hjemmekontor uansett, i lang tid. Hva er det du ønsker å få i Oslo, som du ikke kan få om ett år? Anonymkode: e4b09...ee1
- Brian Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 (endret) Så lenge man har feriefolket, studentfestfolket, harryhandelfolket, ølfolket, grottefolket og andre glade sjeler som ønsker å leve som normalt, kan man være rimelig sikker på at koronaviruset kommer til å være blant oss en god stund til; vaksine eller ei ... Det finnes dessverre ingen vaksine mot menneskelig dumhet. Endret 3. januar 2021 av - Brian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå