AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Hadde igår litt mensmurringer i korsryggen, og idag hadde jeg skikkelig lotion aktig utflod... hadde mensen for litt over to uker siden. jeg prøver ikke å bli gravid, går på p-piller. Men har klart å slurve med dem, og en graviditet hadde absolutt ikke vært uønsket sånn sett. Jeg merker også at jeg er litt øm i puppene, men ikke mye. Så... er denne «utfloden» tegn på graviditet? Jeg tok test igår kveld før jeg skulle ta noen glass, den var helt blenda. Anonymkode: d39e9...6fc
addict Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Den var helt rennende under hele graviditeten.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 4 hours ago, addict said: Den var helt rennende under hele graviditeten. Har du hatt el? Anonymkode: 01111...2cb
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Min utflod endret seg ikke før etter uke 12. Anonymkode: 1e40f...7c4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Kan det være eggløsningslim? Anonymkode: dc0f6...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå