Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gi faen og hev deg over dritten som svek deg, de er ikke verdt å bruke negativ energi på og du fortjener bedre!! La 2021 bli ditt år, uansett hva det måtte innebære😊 

... og husk, det er deres tap, du er et godt menneske❤️

Anonymkode: 3579e...231

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gi faen og hev deg over dritten som svek deg, de er ikke verdt å bruke negativ energi på og du fortjener bedre!! La 2021 bli ditt år, uansett hva det måtte innebære😊 

Har aldri forstått hvorfor folk sier «det er deres tap». Det stemmer jo ofte ikke. 

Anonymkode: a52c1...1b6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri forstått hvorfor folk sier «det er deres tap». Det stemmer jo ofte ikke. 

Det spørs hvordan du velger å tenke😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Takk! Den trengte jeg❤. Litt nedfor i dag etter et år med svik, brudd og sorg. Må prøve å ikke la noe slikt ødelegge livsgnist og selvfølelse. 

Anonymkode: fd64a...b73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det spørs hvordan du velger å tenke😊

Så når det er slutt med min narsissistiske eks, kan han tenke «whatever, det er hennes tap»? 
😂😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så når det er slutt med min narsissistiske eks, kan han tenke «whatever, det er hennes tap»? 
😂😂

Siden han er narsissist er det sannsynligvis akkurat det han tenker🙈

Anonymkode: 8cda2...bab

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme med «du er et godt menneske». Det stemmer jo åpenbart ikke.

Hvem velger vel å svikte et godt menneske? 

Anonymkode: 262c9...53a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere tenker helt feil! Og da mater dere de negative tankene. Dere velger selv hvordan dere ønsker å takle det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mennesker som ikke har det godt med seg selv.

• Liker 2
Gjest shash90
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kommer an på hvordan man tolker det. 
Det er et tap å svikte. Det er ikke positivt å bedra/svikte uansett hva årsaken måtte være. Man gjør noe galt selvom man mener at partneren fortjente å bli bedratt. Den som svikter, taper. 

Endret av shash90
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk! Den trengte jeg❤. Litt nedfor i dag etter et år med svik, brudd og sorg. Må prøve å ikke la noe slikt ødelegge livsgnist og selvfølelse. 

Anonymkode: fd64a...b73

Du må velge selv hvordan du ønsker å gå videre fra nå av, det hjelper å tenke hvor stakkarslig slike mennesker er😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mennesker som ikke har det godt med seg selv.

Hva slags logikk er det?

Et menneske som ikke har det godt med seg selv, er åpenbart ikke sammen med et godt menneske, og kan derfor heller ikke svikte et godt menneske.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva slags logikk er det?

Et menneske som ikke har det godt med seg selv, er åpenbart ikke sammen med et godt menneske, og kan derfor heller ikke svikte et godt menneske.  

Dette er feil.

Mange gode mennesker som blir sviktet av et dårlig "mennesker" som regel cluster B folk-og det er mange av de der ute.

Anonymkode: 5c992...ebb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er feil.

Mange gode mennesker som blir sviktet av et dårlig "mennesker" som regel cluster B folk-og det er mange av de der ute.

Ja, du kan fortsette å drømme.

Igjen, logikken er på bærtur. 

Ingen gode mennesker er sammen med cluster b-mennesker. Per definisjon. Hadde de vært gode selv, så hadde de blitt sammen med andre gode mennesker. Ellers ville de ikke vært gode. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, du kan fortsette å drømme.

Igjen, logikken er på bærtur. 

Ingen gode mennesker er sammen med cluster b-mennesker. Per definisjon. Hadde de vært gode selv, så hadde de blitt sammen med andre gode mennesker. Ellers ville de ikke vært gode. 

De er verdens beste skuespillere, de dårlige sidene kommer gjerne ikke frem før man er hektet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har blitt bedratt. Jeg er for pen til det. Men jeg er jo også dum som en brødblings.

AnonymBruker
Skrevet

De er verdens beste skuespillere, de dårlige sidene kommer gjerne ikke frem før man er hektet.

Jo, for et godt menneske gjør det det.

Det er jo derfor man kaller noen gode og noen ikke gode, det er fordi det er forskjell på folk. Ikke alle er gode. 

Typisk her inne tror man at gode mennesker blir sammen med dårlige mennesker. Man liker ikke å tenke at man selv er dårlig, man liker å tenke at partneren er det. Men det stemmer ikke. Blir man sammen med en dårlig person, så er man ikke helt god. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, for et godt menneske gjør det det.

Det er jo derfor man kaller noen gode og noen ikke gode, det er fordi det er forskjell på folk. Ikke alle er gode. 

Typisk her inne tror man at gode mennesker blir sammen med dårlige mennesker. Man liker ikke å tenke at man selv er dårlig, man liker å tenke at partneren er det. Men det stemmer ikke. Blir man sammen med en dårlig person, så er man ikke helt god. 

Gode mennesker blir forøvrig heller ikke hektet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at denne tankegangen ikke passer for alle, men jeg er glad den hjelper meg😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke deg, det er meg....😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...