Lunde Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Da sikter jeg først og fremst til dere som er samboere. Hvor mye alenetid trenger du, og får du?For mye eller for lite? Holder det å være alene på et rom/gå ut en tur eller må du være helt alene hjemme for å få «pusterom»?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Er særboer i mitt nåværende forhold, og det er vel svarer på hvor mye egentlig jeg trenger. Mitt forrige forhold røk fordi jeg aldri fikk alenetid. Jeg må være helt alene hjemme, det er bare da jeg klarer å slappe helt av. Anonymkode: d73d0...aab 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er særboer i mitt nåværende forhold, og det er vel svarer på hvor mye egentlig jeg trenger. Mitt forrige forhold røk fordi jeg aldri fikk alenetid. Jeg må være helt alene hjemme, det er bare da jeg klarer å slappe helt av. Anonymkode: d73d0...aab Er også på dette stadiet. Særboer er jo det beste! Anonymkode: 11b75...65f 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er også på dette stadiet. Særboer er jo det beste! Anonymkode: 11b75...65f Ja, vi er begge voksne og barn er ikke aktuelt, så for oss fungerer det veldig bra. Kan se at det ikke er like enkelt kombinert med familieliv, da.😊 Anonymkode: d73d0...aab
Navani Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Minst et par timer om dagen. Men vi er like, og klarer å være alene sammen, dvs sitte i samme stue og gjøre hver vår greie😊 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Trenger 1t hver dag, men i blant går ikke det og da samles det opp til 1 dag i uka. Den timen handler om å ikke prate med noen. Kan da sitte med strikketøyet, vaske/rydde i fred, trene eller sove. Har to små, men vi har en enighet når det kommer til slikt. Anonymkode: c6cbd...ef7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 Samboeren min jobber offshore så jeg får jevnlig 2 uker for meg selv. Han på sin side får jo ikke like mye tid alene. Jeg var arbeidsledig en periode og det syntes han var krevende etterhvert. Så da prøvde jeg å finne på ting utenfor hjemmet så han fikk noen timer for seg selv. Nå er jeg i jobb så han får være alene på dagtid Anonymkode: 121ac...eae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå