Meadow Skrevet 1. januar 2021 #21 Skrevet 1. januar 2021 Rekesmørbrød Pytt i panne av rester, og gjerne speilegg Pannekaker
Camillapb Skrevet 3. januar 2021 #22 Skrevet 3. januar 2021 Ris med kyllingkjøttdeig og bernaise, toast, wrap med smøreost røket laks og ruccola, pizza, take away, mac'n cheese, baguett med egg, wok, pølse i brød, nudler, kjøttboller og makaroni, sushi, fjordland, suppe med baguett, lapskaus, fiskeburger, ovnsbakt laks, havregrøt, müsli med yoghurt, grove pannekaker, pita-pizza, pitabrød med kylling og salat + dressing
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #23 Skrevet 3. januar 2021 De gangene jeg ikke har lyst på mat, spiser jeg frukt. Enten fruktblanding fra boks eller jeg kutter opp selv. Med vaniljesaus. Anonymkode: 37adc...c05
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #24 Skrevet 3. januar 2021 Det mange av dere foreslår er jo middag. Og ikke bare det, men nitrist middag 😕 Anonymkode: 37adc...c05
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #25 Skrevet 3. januar 2021 On 1/1/2021 at 4:34 AM, Hennika said: Jeg spiser ofte kun ost og kjeks når jeg ikke orker å lage middag. Mye salt, mettet animalsk fett og raske karbohydrater. Null grønnsaker, antioksidanter eller fiber. Du kan nok ta det, men ikke noe for en gjennomsnittlig nordmann det her 😄 Anonymkode: 4a194...c59
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #26 Skrevet 3. januar 2021 Rista pitabrød med hummus Lomper med avocado,tomat og urtesalt Friggs maiskaker med peanøttsmør og banan Anonymkode: 02c3b...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #27 Skrevet 3. januar 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Det mange av dere foreslår er jo middag. Og ikke bare det, men nitrist middag 😕 Anonymkode: 37adc...c05 Det er nok ikke middag for de som foreslår. Jeg synes selv ikke det nødvendigvis er middag de foreslår. Mer snack, lunsj eller mellommåltid. Hva ser du etter? Dessert? kake? Anonymkode: 4a194...c59
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #28 Skrevet 3. januar 2021 - 3 for 2 av de tapas-boksene på Rema (feks: oliven, skinke og tomat + litt brød) - En cæsarsalat - Toast - Fruktsalat - Cottage cheese med nøtter, bær etc. Anonymkode: 807e0...ebc
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #29 Skrevet 3. januar 2021 Hva med breakfast for dinner? Egg med hashbrowns toast, bønner og tomater, eller havregrynsgrøt, pannekaker eller noe annet som man spiser til en ekstra god sen frokost. Anonymkode: f1055...691
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #30 Skrevet 3. januar 2021 Kremet Kyllingsalat (står seg noen dager i kjøleskapet) Kjøp inn baguetter, skjær hull i midten å legg pizzafyll oppi med ost over. Gryterett med pitabrød å salat. pannekaker. wook. Fjordland? 😄 pølse m brød. hamburger. Anonymkode: 53c12...adb
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #31 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kremet Kyllingsalat (står seg noen dager i kjøleskapet) Kjøp inn baguetter, skjær hull i midten å legg pizzafyll oppi med ost over. Gryterett med pitabrød å salat. pannekaker. wook. Fjordland? 😄 pølse m brød. hamburger. Anonymkode: 53c12...adb Hva er wook? Anonymkode: cba8b...66b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #32 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er wook? Anonymkode: cba8b...66b Har du aldri hørt om wooking av grønnsaker? Anonymkode: 843dd...063
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #33 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du aldri hørt om wooking av grønnsaker? Anonymkode: 843dd...063 Wok...bare én o 😊 Anonymkode: 92a23...9f3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #34 Skrevet 3. januar 2021 Salatblanding (ferdigkjøpt), med terninger av ost og sprøstekt bacon. Anonymkode: cec46...399
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #35 Skrevet 3. januar 2021 Nachos - bare tortillachips med smeltet ost, salsa og guacamole. Cacio de pepe - pasta med masse parmesan og nykvernet pepper. Stekt pitabrød med hummus og en eller annen chili-dip. Ostesmørbrød med cheddar og røkt skinke. Toast med most avokado og speilegg på toppen. Stekte nudler med soyasaus, sriracha og det som finnes av grønnsaker i kjøleskapet. - Ikke alltid så næringsrikt, men de gangene jeg er matlei er det som regel fordi jeg har laget mye bra mat fra bunnen de siste dagene. Dermed tåler kroppen fint å spise noe mer lettvint noen dager. Anonymkode: 2b5ef...deb 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #36 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er nok ikke middag for de som foreslår. Jeg synes selv ikke det nødvendigvis er middag de foreslår. Mer snack, lunsj eller mellommåltid. Hva ser du etter? Dessert? kake? Anonymkode: 4a194...c59 Jeg svarer på TS sitt spørsmål. Anonymkode: 37adc...c05
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #37 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mye salt, mettet animalsk fett og raske karbohydrater. Null grønnsaker, antioksidanter eller fiber. Du kan nok ta det, men ikke noe for en gjennomsnittlig nordmann det her 😄 Anonymkode: 4a194...c59 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Wok...bare én o 😊 Anonymkode: 92a23...9f3 Herregud, glad man kan velge sine egne venner. Anonymkode: 37adc...c05
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #38 Skrevet 3. januar 2021 Åpner bare en boks bønner og spiser med skje + brød! Anonymkode: 557d0...534 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #39 Skrevet 4. januar 2021 Noe som er veldig raskt og enkelt, er å fylle tacolefser med det du måtte ha for hånden. Kan være vegetar, men har du kylling, skinke eller kjøttdeig, steker du det (du kan også kjøpe ferdigstekt kylling til bruk i salat, så slipper du å steke på forhånd), fyll i tacosaus og ost, rull sammen og putt i en form (dryss ost på toppen), og stek ti-femten minutter i ovnen på 200 grader. Har du salat, tar du det til. Du kan også lage deg tomatsuppe, fiskesuppe o.l., og varme noen baguetter til. Ostesmørbrød er nevnt, og du kan kjøpe frosne hvitløksbaguetter som du tar ekstra ost og tomater på før du steker i ovnen. Raskt og godt. Anonymkode: 44bb6...b10
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #40 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe som er veldig raskt og enkelt, er å fylle tacolefser med det du måtte ha for hånden. Kan være vegetar, men har du kylling, skinke eller kjøttdeig, steker du det (du kan også kjøpe ferdigstekt kylling til bruk i salat, så slipper du å steke på forhånd), fyll i tacosaus og ost, rull sammen og putt i en form (dryss ost på toppen), og stek ti-femten minutter i ovnen på 200 grader. Har du salat, tar du det til. Du kan også lage deg tomatsuppe, fiskesuppe o.l., og varme noen baguetter til. Ostesmørbrød er nevnt, og du kan kjøpe frosne hvitløksbaguetter som du tar ekstra ost og tomater på før du steker i ovnen. Raskt og godt. Anonymkode: 44bb6...b10 Dette er jo middag... Anonymkode: 37adc...c05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå