AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Del Skrevet 1. januar 2021 Dro hjem fra selskap kl 22 fordi jeg må opp tidlig, men neida, var bare å stå opp igjen, så her sitter jeg og glor. Er jeg alene om å burde sove nå eller. Ensomt her, alle sover. 🤪 Anonymkode: 42356...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 1. januar 2021 #2 Del Skrevet 1. januar 2021 Søvnløshet er en bitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 1. januar 2021 #3 Del Skrevet 1. januar 2021 Jeg får ikke sove... var overtrøtt i 23-tida. Nå sitter jeg her. Og når jeg ikke får sove er det en ting som er helt sikkert: jeg har sjefen på telefonen kl. 07.10 fordi det er krise et eller annet sted og jeg er den eneste i hele verden h*n stoler på og kan sende inn for å ordne opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hennika Skrevet 1. januar 2021 #4 Del Skrevet 1. januar 2021 Jeg får heller ikke sove. Søvnløse netter er ille. Fikk nesten ikke sove noe natt til i dag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. januar 2021 #5 Del Skrevet 1. januar 2021 Ensomt....men alle sover. Da har du jo folk rundt deg? Mange av oss er HELT alene uten NOEN. Ingen andre i mitt hus...hverken våkne eller sovende. 😉 15+ år alene nyttårsaften og påfølgende dager. Det går det, og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå