Gå til innhold

Kunne du vært venn med en som er homofil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurer på hva folk flest tenker, kunne du ha vært venn med en som er homofil? Eller syntes du det hadde vært ekkelt? Dersom du er mann, hadde du blitt redd for å ha blitt oppfattet annerledes dersom du var venn med en som var det?

Anonymkode: 2c9cb...8a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Null stress, har både lesbiske og homofile venner. De er jo helt vanlige folk! 

Anonymkode: 33686...bb7

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle det være ekkelt? Jeg har både mannlige og kvinnelige homofile som venner, har ikke tenkt over det et sekund. Når jeg tenker etter, så er de muligens mine venner akkurat fordi de er mindre fordomsfulle og mer reflekterte enn mange heterofile.

Homofobi er veldig last season...

Anonymkode: cf5e8...e1f

• Liker 21
Skrevet

Ja, og det er jeg allerede. Har venner som er homofile, lesbiske og transer.

• Liker 7
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke noe problem. Jeg har både mannlige og kvinnelige homofile som venner. Noen av dem har jeg hatt som venner siden 70-tallet, og da var homofili mye mer tabubelagt enn det det er nå. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Har endel homofile/lesbiske venner allerede, ser ikke hvordan dette skulle være ett problem?

Anonymkode: 600e0...07a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt? Er vi virkelig der ennå? Har flere homofile venner. Overhodet ikke en issue. De eneste som har problemer med dette er skaphomoer som engster over sin egen seksualitet eller ekstremreligiøse folk (som sikkert også sliter med egen seksualitet). 

Tenker alltid på sånne når folk hisser seg opp over homofil: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/X8owEn/ungarsk-homo-motstander-paagrepet-etter-sexfest

Anonymkode: 6d3c3...03e

• Liker 13
Skrevet

Null problem, har ikke venner som jeg vet er lesbiske/homofile, men har en god venn som er transe🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne antagelig ikke vært venn med en som lurer på noe slikt. 

Anonymkode: f1c05...93c

• Liker 25
Skrevet (endret)

Jeg er lesbisk selv, så hadde ikke vært noe problem. ;)  Hvis noen ikke ville vært min venn på grunn av min legning, så hadde jeg ikke tatt det så tungt, fordi jeg trenger ikke slike mennesker i livet mitt. Det er kanskje lett for meg å si, siden jeg har så mye kjærlighet i livet mitt. Selvfølgelig er det er trist når noen opplever å miste venner og familie for noe de ikke kan noe for.

Endret av Chiyo
  • Liker 15
Gjest loveli
Skrevet (endret)

Jeg er venner med homofile ja. Skjønner ikke at dette er et spørsmål.

Ville du vært venner med mennesker som har 10 fingre, 5 på hver hånd, TS?

Endret av loveli
Skrevet

Ingen problemstilling, har både homofile venner og kolleger!

• Liker 4
Skrevet

Nei, for jeg er en ultrareligiøs reaksjonær puritaner fra 1600-tallet som er ekstremt usikker på min egen seksualitet.

:rolleyes:

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bare lurer på hva folk flest tenker, kunne du ha vært venn med en som er homofil? Eller syntes du det hadde vært ekkelt? Dersom du er mann, hadde du blitt redd for å ha blitt oppfattet annerledes dersom du var venn med en som var det?

Har flere homofile venner ❤️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er mann selv og er nær venn av et homofilt par. Ikke noe rart, ekkelt eller vanskelig ved det. Helt enkelt to flotte karer som jeg er glad over å ha i livet mitt. 

Anonymkode: 45591...443

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjenner folk som er hetero og kjenner folk som er homofile.  Kan ikke forstå at noen skal synes det er ekkelt. :)

Anonymkode: fef78...297

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En av mine beste venner er homofil, men han er ikke av den utagerende typen som lesper og gestikulerer. Dessverre så tror jeg ikke han tør å komme ut ifra skapet før foreldrene er borte. 

Anonymkode: 23dbc...0a5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har to homofile venner og ei lesbisk venninne. Ikke noe rart eller annerledes med de i forhold til hetero folk i det hele tatt 

Anonymkode: 7bd47...5a3

• Liker 3
Skrevet

Nei. Fordi jeg vil være the only gay in the village🤭

• Liker 11
Skrevet

Hæ? Det er nesten så jeg ikke skjønner spørsmålet i 2021. 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...