Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er ensom og det er mange andre som også er det, det har vært et tøft år for oss alle, er også korona permittert oppå det hele så det er svært lite sosial omgang for meg og mange

- tenkte at du/dere kunne dele noen råd for ting man kan gjøre, enten det er tips for å bli mer kjent med andre mennesker enten på nett eller i virkeligheten.

Jeg er optimistisk og i 20 årene, er helt åpen for råd.

- takk på forhånd 🙂

Anonymkode: 2026f...7e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.Ja, du må legge ut en tråd på KG, med profilnavnet ditt synlig, hvor du søker noen å skrive med🙂 så kan folk kontakte deg. 

I virkeligheten, kan du starte en aktivitetsgeuppe på face, eks sykle, gå, jogge, ellee en annen hobby. Så kan du møte folk,(på offentlige steder da selvfølgelig🙂

Eller melde deg inn i en allerede eksisterende klubb🙂

Anonymkode: 17695...dab

AnonymBruker
Skrevet

De kryr av ensomme, så søker du her inne finner du nok av slike tråder.

Uansett, du må jobbe for ditt eget liv. Like deg selv, å kunne leve alene er viktig i dagens samfunn. Bli trygg i eget selskap.

Kom deg utendørs hver dag, gå turer. Dette klarner opp hodet mye.

Anonymkode: 66163...e19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir kanskje litt negativt, men jeg synes ikke at det er så enkelt som å opprette en tråd eller å bli med på ditt og datt. 

Opprette tråd her eller søkt etter venner andre steder har jeg gjort flere ganger, men her inne er det få som virkelig er interessert. Litt bedre andre steder, men det som kan gjøre det vanskelig er om man bor et på et lite sted. Det å opprettholde kontakt på nettet krever en god del av begge. 

Å bli med på ting vil jeg anbefale selv om det ikke nødvendigvis er slik at man blir kjent med masse folk, men man kommer seg ut av huset og får oppleve noe. Så sånn sett er det positivt uansett. 

Tror det kommer litt an på hvorfor man er ensom. Kanskje man har ting man må jobbe med eller ting man må forandre på. 

Jeg skriver ikke dette fordi man bare skal gi opp, men for at man skal ha realistiske forventninger og være forberedt på at det ikke nødvendigvis er så enkelt. Å finne venner synes jeg er veldig vanskelig og det er kjipt å være ensom. 

Korona hjelper heller ikke. Alt blir veldig forsterket og at man er ensom blir veldig tydelig. 

Anonymkode: 06553...c9b

AnonymBruker
Skrevet

🙋🏼‍♀️

Anonymkode: 2d523...6cd

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke gamet, så tror ikke jeg hadde klart dette året så bra. 

Anonymkode: cf292...cdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...