AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Hvor finner jeg sesong 8? Noen som vet? Den er forsvunnet nå 1. januar fra TV2 Sumo, som jeg trodde hadde den. Netflix har den ikke, de mistet alle sesongene nå 1. januar og hadde heller ikke sesong 8. 😖 Anonymkode: 843ad...8d9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor finner jeg sesong 8? Noen som vet? Den er forsvunnet nå 1. januar fra TV2 Sumo, som jeg trodde hadde den. Netflix har den ikke, de mistet alle sesongene nå 1. januar og hadde heller ikke sesong 8. 😖 Anonymkode: 843ad...8d9 Det lurer jeg også på. Begynte på sesong 1 i går 😉 Anonymkode: 9fdbe...2e6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 trøndermann38 skrev (Akkurat nå): sumo Den ble vekk fra Sumo etter kl 24 i dag. Anonymkode: 843ad...8d9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Den ble vekk fra Sumo etter kl 24 i dag. Anonymkode: 843ad...8d9 Beklager at jeg sier det, men det er en sann gåte hvorfor folk fortsatt betaler penger for streamingstjenester når man godt vet at innhold forsvinner derfra med jevne mellomrom, og i en tid der en liten 5 TB bærbar harddisk koster rundt tusenlappen på tilbud - og man får DVD-er slengt etter seg på ethvert loppemarked hvis man foretrekker dette. Hvis man i tillegg har en sikkerhetskopi av harddisken(e), skal det utrolig mye til for at innholdet der forsvinner presis klokken 24 natt til 1. januar ... Anonymkode: 368d1...a69
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Sjekket Viaplay nå, men de hadde sesong 1-7. Antar det er stor sannsynlighet for at sesong 8 snart kommer der når den nå er fjernet fra Sumo. Er i hvert fall det jeg har merket med enkelte filmer og serier, at fjernes den fra en strømmetjeneste, da dukker den opp på en annen ikke lenge etter - spesielt nye og populære filmer/serier. Anonymkode: 1799f...f72
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Beklager at jeg sier det, men det er en sann gåte hvorfor folk fortsatt betaler penger for streamingstjenester når man godt vet at innhold forsvinner derfra med jevne mellomrom, og i en tid der en liten 5 TB bærbar harddisk koster rundt tusenlappen på tilbud - og man får DVD-er slengt etter seg på ethvert loppemarked hvis man foretrekker dette. Hvis man i tillegg har en sikkerhetskopi av harddisken(e), skal det utrolig mye til for at innholdet der forsvinner presis klokken 24 natt til 1. januar ... Anonymkode: 368d1...a69 Jeg meldte meg inn m 1 mnd gratis hos Sumo kl 23.45, kun for å se sesong 8. Hmmm, kanskje ikke alle er like godt forberedt og smart som deg? 😚 vi får se om den dukker opp noe sted.... Anonymkode: 843ad...8d9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #8 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sjekket Viaplay nå, men de hadde sesong 1-7. Antar det er stor sannsynlighet for at sesong 8 snart kommer der når den nå er fjernet fra Sumo. Er i hvert fall det jeg har merket med enkelte filmer og serier, at fjernes den fra en strømmetjeneste, da dukker den opp på en annen ikke lenge etter - spesielt nye og populære filmer/serier. Anonymkode: 1799f...f72 Takk for svar! 😊 Anonymkode: 843ad...8d9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #9 Skrevet 1. januar 2021 Jeg så sesong 8 nå i desember. Da sto det at den var tilgjengelig frem til 31.12.20. Det var på sumo, og noen sa det sto det samme på Netflix. Anonymkode: fcb07...ba2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #10 Skrevet 1. januar 2021 Møkjaserie, så like greit. Anonymkode: 4f37a...9ae 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #11 Skrevet 1. januar 2021 Dytt.... Noen som vet? Anonymkode: 843ad...8d9
kreps74 Skrevet 12. februar 2021 #13 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 1.43): Beklager at jeg sier det, men det er en sann gåte hvorfor folk fortsatt betaler penger for streamingstjenester når man godt vet at innhold forsvinner derfra med jevne mellomrom, og i en tid der en liten 5 TB bærbar harddisk koster rundt tusenlappen på tilbud - og man får DVD-er slengt etter seg på ethvert loppemarked hvis man foretrekker dette. Hvis man i tillegg har en sikkerhetskopi av harddisken(e), skal det utrolig mye til for at innholdet der forsvinner presis klokken 24 natt til 1. januar ... Anonymkode: 368d1...a69 Skal vi se, skal jeg betale kr 1 000,-, for så å fly rundt på loppemarked for å se etter DVDr - hva nå enn det er - og betale kr 50,- - kr 100,- for en utgammal film eller serie, eller skal jeg betale kr 150,- for å se det jeg vil, når jeg vil, av det aller nyeste og beste? Merk: Det er ikke lange kjøringen som skal til før jeg har brukt mer enn de kr 150,- det koster for f.eks Netflix pr måned. I tillegg kommer altså kr 1000,- for en DVD-spiller, og kjøp av DVDr... Ikke vanskelige valget...
kreps74 Skrevet 12. februar 2021 #14 Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.1.2021 den 0.51): Hvor finner jeg sesong 8? Noen som vet? Den er forsvunnet nå 1. januar fra TV2 Sumo, som jeg trodde hadde den. Netflix har den ikke, de mistet alle sesongene nå 1. januar og hadde heller ikke sesong 8. 😖 Anonymkode: 843ad...8d9 Litt sent, men dette temaet dukket opp når jeg søkte på nettopp det samme :) For tiden går sesong 8 på TV2 Zebra, langt på natt, så da burde jo TV2 ha det på en av sine plattformer? Leste så ett sted at Netflix kom til å sende siste sesong ca 1 år senere...så...kanskje i desember...?
Den Sagnomsuste Skrevet 12. februar 2021 #15 Skrevet 12. februar 2021 Jeg så 3-4 sesonger i romjula, men hele Brody- greia ble litt for dum for meg. Dessuten irriterte jeg meg noe grenseløst over hele Carrie-figuren! Skal man se åtte sesonger trenger man en "fling" med hovedrolle- karakteren. For min del ble hun bare slitsom.
Gjest Lawyam Skrevet 12. februar 2021 #16 Skrevet 12. februar 2021 (endret) Hele sesong 8 er på Sumo. Jeg har sett hele sesongen de seneste dagene. Endret 12. februar 2021 av Lawyam
Gjest Lawyam Skrevet 12. februar 2021 #17 Skrevet 12. februar 2021 Den Sagnsomsuste skrev (13 minutter siden): Jeg så 3-4 sesonger i romjula, men hele Brody- greia ble litt for dum for meg. Dessuten irriterte jeg meg noe grenseløst over hele Carrie-figuren! Skal man se åtte sesonger trenger man en "fling" med hovedrolle- karakteren. For min del ble hun bare slitsom. Jeg led meg gjennom Brody-sesongene, jeg også. Serien løftet seg stort da han forsvant og ble bedre og bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå