Gå til innhold

Julefeiring med masse folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er frustrert over mine gamle foreldre, de er angivelig redde for å bli smittet av korona hvilket er forståelig siden de er såpass gamle som de er. Men, julaften feiret de med et av mine søsken hvor det var mange middagsgjester fra ikke mindre enn fem ulike husholdninger.

Blir daglig oppringt av min mor ,som er bekymret for smitte alle andre dager enn julaften tydeligvis. Takket derfor nei til invitasjon og er nå alene med mannen min på nyttårsaften da jeg er sliten av hele denne situasjonen. Overreagerer jeg, eller er det ikke drøyt å samle rundt femten personer fra fem husholdninger i disse tider?

Anonymkode: dc465...991

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drøyt men lov med 10 stk om ditt søsken er 5 i familien og dei kan holde 1 m avstand mellom ulike husstander. 

Anonymkode: 4c2d9...d91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Drøyt men lov med 10 stk om ditt søsken er 5 i familien og dei kan holde 1 m avstand mellom ulike husstander. 

Anonymkode: 4c2d9...d91

De var mer enn ti personer, ganske liten leilighet, fem ulike husstander med alt fra to til fire personer i hver.

Skrevet

Jeg synes du er fornuftig som takker nei. Man får passe på seg selv. Vi har også holdt oss hjemme i kveld. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De var mer enn ti personer, ganske liten leilighet, fem ulike husstander med alt fra to til fire personer i hver.

Det er ikke ti personer, det er ti gjester i tillegg til de som allerede er i husholdningen. 

Anonymkode: e2073...d90

AnonymBruker
Skrevet

Man går ikke i selskap med 15 stk om man er redd for smitte. Selv om det hadde vært innenfor grensa.

Anonymkode: d4acd...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...