AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Veldig mange kaster opp under fødsel. Hvorfor blir man ikke tilbudt kvalmestillende...? Anonymkode: 55241...19e
Skogkløver Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Jeg var ikke kvalm, med kastet opp på grunn av intense smerter ved stormrier. Kvalmestillende hadde ikke gjort en drit. 2
MVN90 Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Sammen her, var ikke kvalm mellom riene men kastet opp annenhvert minutt i 9 timer 🙈 Skulle gjerne sett at kvalmestillende hadde hjulpet, men det eneste som tilslutt ga meg en times pause fra å kaste opp var fødespinalen
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Veldig mange kaster opp under fødsel. Hvorfor blir man ikke tilbudt kvalmestillende...? Anonymkode: 55241...19e Tenkt på det selv... jeg er en av de som lett kaster opp av smerte Anonymkode: 99f94...df9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Det har ingenting med å være kvalm eller å ha smerter. Når barnet ferdes nedover i bekkenet klemmer det på nerver osv. For å gjøre bedre plass til passasje for barnet tømmer kroppen seg både den ene og andre veien. De aller fleste fødende spyr nøyaktig når barnet når denne plassen i bekkenet. Anonymkode: c2c1e...95f 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har ingenting med å være kvalm eller å ha smerter. Når barnet ferdes nedover i bekkenet klemmer det på nerver osv. For å gjøre bedre plass til passasje for barnet tømmer kroppen seg både den ene og andre veien. De aller fleste fødende spyr nøyaktig når barnet når denne plassen i bekkenet. Anonymkode: c2c1e...95f Det er da plenty av fødende som ikke spyr, meg selv inkludert. Anonymkode: 90065...eab 1
asterix Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har ingenting med å være kvalm eller å ha smerter. Når barnet ferdes nedover i bekkenet klemmer det på nerver osv. For å gjøre bedre plass til passasje for barnet tømmer kroppen seg både den ene og andre veien. De aller fleste fødende spyr nøyaktig når barnet når denne plassen i bekkenet. Anonymkode: c2c1e...95f Jeg har født 9 ganger og kastet kun opp ved første fødsel fordi jordmora da prakket på meg den kvalmende ekle lystgassen. Har ikke vært kvalm ved noen av de andre fødslene når jeg ikke brukte noe smertestillende.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Jeg ble kun kvalm ved ca 7 cm, ellers gikk det ganske greit, så mulig det er noe i det en AB her sier 🤔 første gangen kastet jeg opp veldig fort en gang på rundt 7 cm, andre gang klarte jeg å la være. Får se hvordan det går 3 gang.. Anonymkode: 74b08...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå