AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Trodde ikke det skulle være arrangert fyrverkeri i år. Tror heller ikke det var det, for har aldri vært borti mer kaotiske tilstander der, og jeg har vært på Rådhusplassen og sett fyrverkeriet hvert eneste år. Resultatet av at de avlyser felles oppskyting pga. det kan føre til at mange mennesker samles der, fører jo bare til det motsatte, at det faktisk kommer ENDA flere enn før og da tar oppskytingen i egne hender. Dette blir jo dobbelt negativt. Ser du ikke for deg hvor du går kunne du fort stått rett oppå en rakket før den tok av. Også har du de som sender sånne markkrypere, sånne små som fyker av gårde i alle retninger langs bakken, og bare kaster det i retning folk. Og alle som har hund, som velger å ta med hunden sin for å se dette. De er vel ikke opplært i at hunder ikke trives under slike forhold og og hører over dobbelt så godt som mennesker. Antar at de fleste som var på Rådhusplassen nå er på nach, og ikke alene hjemme og skriver på KG, men var det flere der som delte samme inntrykk som meg? Følte det var på grensen til farlig, og overrasker meg om ingen aviser skriver om dette i morgen. Anonymkode: ac50c...e23
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 https://www.tv2.no/nyheter/11865941/ Første nyhetssak ute. Dette gjelder Bergen, men vil tippe dette er sak 1 av 50 vi kommer til å lese om i morgen. Anonymkode: ac50c...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå