AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Har holdt på med sjefen min en periode. Han ville visst kun ha sex, og jeg har fått seriøse følelser for han. Jeg sluttet i jobben min for en stund tilbake, men har fortsatt der frem til jeg får meg en ny jobb, noe jeg ikke gjør, og jeg har søkt helt sykt mye. Jeg er helt lost og jo lenger tid jeg jobber der jo mer føler jeg at jeg trenger å komme meg vekk. Jeg blir bare stressa og lei meg. Trenger avstand for å kunne ta vare på meg selv, men det er jo helt umulig. Tabbe fra min side å si ja til dette, og vet det er min skyld. Jeg er totalt lost, jeg kan ikke bare gå uten jobb heller... Noen råd???? Anonymkode: e7d09...35e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Skriv bedre søknader. Hvis du ikke klarer å ta vare på deg selv er det legen du bør snakke med❤. Anonymkode: d576c...de2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 Da ville jeg faktisk kontaktet HR-avdelingen, fortalt hva som har skjedd, og bedt om å bli forflyttet til en annen avdeling. Sannsynligvis får lederen din en smekk for å ha utnyttet posisjonen sin på denne måten også. Anonymkode: 13746...439
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Da ville jeg faktisk kontaktet HR-avdelingen, fortalt hva som har skjedd, og bedt om å bli forflyttet til en annen avdeling. Sannsynligvis får lederen din en smekk for å ha utnyttet posisjonen sin på denne måten også. Anonymkode: 13746...439 Du vet ikke hva som har skjedd her . Såfremt han ikke har tvunget seg på ( virker ikke sånn ) så er det ikke ulovlig å ligge med ansatte . Dumt ja men ikke ulovlig . Anonymkode: 602cc...44c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Skriv bedre søknader. Hvis du ikke klarer å ta vare på deg selv er det legen du bør snakke med❤. Anonymkode: d576c...de2 Klarer å ta vare på meg selv, men stresser bare på jobb og klarer ikke å fokusere. Føler også dette hindrer meg i å utvikle meg. Burde jeg ta en ordentlig prat med han og prøve å finne en bedre løsning på ting? Fordi jeg trenger det, klarer ikke å fortsette sånn som ting er nå.... Anonymkode: e7d09...35e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå