Gå til innhold

Skikkelig skuffet over kjæresten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i et avstandsforhold å har ikke sett hverandre på lenge. Jeg ringte han kl 00 i dag for å si godt nyttår. Han svarte godt nytt år å sa at han heller kunne ringe opp senere. Virket ikke som han ville snakke med meg å følte meg  avvist. Hadde du blitt skuffet over dette?

Anonymkode: 2c555...00f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han var opptatt med å gå ut for å sende opp raketter ?

Anonymkode: 67179...d33

• Liker 7
Skrevet

Ja, det hadde jeg blitt såret av. Ingen jeg heller vil ønske godt nytt år til enn kjæresten min.

Anonymkode: 926e9...2b1

• Liker 4
Skrevet

Regner med han kanskje er sammen med familie eller venner? I så fall er det naturlig at han ikke ønsker å snakke i telefonen akkurat nå.

Anonymkode: d2550...56c

• Liker 9
Skrevet

Nei han var ikke det, han satt bare sammen med noen naboer ingen av dem skulle sende opp raketter.

Skrevet

Han svarte bare at det var så mye bråk med raketter, at han heller kunne ringe etterpå noe han enda ikke har gjort. Er egentlig fristet til å la være å svare.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han svarte bare at det var så mye bråk med raketter, at han heller kunne ringe etterpå noe han enda ikke har gjort. Er egentlig fristet til å la være å svare.

Nå er han aktive på fb også. Fy søren så skuffet jeg er!

• Liker 3
Skrevet

Ta det som et tegn, og spar kreftene dine. 

• Liker 13
Skrevet

Nei jeg hadde ikke blitt skuffet . Han svarte jo godt nytt år. Jeg synes ikke det er naturlig å skravle på telefon, når man er på besøk eller har besøk. MEN jeg hadde blitt sur hvis han ikke ringte senere når han hadde blitt alene.

Anonymkode: 3b330...719

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde blitt skuffet. 

Ett spesielt øyeblikk og han velger å ignorere deg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg hadde ikke blitt skuffet . Han svarte jo godt nytt år. Jeg synes ikke det er naturlig å skravle på telefon, når man er på besøk eller har besøk. MEN jeg hadde blitt sur hvis han ikke ringte senere når han hadde blitt alene.

Anonymkode: 3b330...719

Han svarte det var så mye bråk av rakettene at han heller kunne ringe etter, forbannet over at han prioriterer å være på fb i stedet. Synes det er sykt at han ikke kan avse 5 minutter i telefonen engang. Han gadd ikke en gang å sende en nyttårs melding. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han svarte det var så mye bråk av rakettene at han heller kunne ringe etter, forbannet over at han prioriterer å være på fb i stedet. Synes det er sykt at han ikke kan avse 5 minutter i telefonen engang. Han gadd ikke en gang å sende en nyttårs melding. 

Men han har jo allerede ønsket deg godt nytt år, da du ringte ham. Han er i selskap ikveld. Gå og legg deg, og så ringer han deg heller i morgen når det er stille og rolig og dere kan snakke uforstyrret. Ikke blås deg opp over bagateller. Lag deg et nyttårsforsett om å slutte å la deg hisse opp av småting. Godt nytt år! 

Anonymkode: 1b08a...be9

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er ikke så lett for folk å prioritere på nyttårsaften der det skjer ting hele tiden. Med mindre nyttårsfeiringen er usedvanlig viktig for deg så er ikke dette noe å bli hissig over.

Anonymkode: 9e681...2cd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så lett for folk å prioritere på nyttårsaften der det skjer ting hele tiden. Med mindre nyttårsfeiringen er usedvanlig viktig for deg så er ikke dette noe å bli hissig over.

Anonymkode: 9e681...2cd

Han feirer en stille og rolig nyttår med 2 naboer, så er ikke mye som skjer. Han vet jeg sitter alene i år. Når en sier en ringer opp etter bråket fra raketter som var over for en god stund siden å heller bruker sitt ledige øyeblikk til å være på Facebook da blir jeg skuffet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han ville sikkert snakke med deg når han var alene og det ikke var bråk og folk rundt. Han tenkte ikke over at det var viktig for deg å snakke akkurat da. Det var dumt, men ikke la det ødelegge. Han er nok kjempeglad i deg ❤️

Anonymkode: b98c7...aeb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han kunne anstrengt seg litt i og med dere har et avstandsforhold, da er gos kommunikasjon veldig viktig!

Anonymkode: f41d5...c4d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han kunne anstrengt seg litt i og med dere har et avstandsforhold, da er gos kommunikasjon veldig viktig!

Anonymkode: f41d5...c4d

Det synes jeg også, derfor jeg blir ekstra såret når han vet jeg er alene i kveld å at han velger å være på Facebook. Han har enda ikke gitt lyd.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg også, derfor jeg blir ekstra såret når han vet jeg er alene i kveld å at han velger å være på Facebook. Han har enda ikke gitt lyd.

Jeg sitter selv på Facebook nå å ser han er aktiv, han som liksom skulle ringe meg etter bråket av raketter var over

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg sitter selv på Facebook nå å ser han er aktiv, han som liksom skulle ringe meg etter bråket av raketter var over

Det hadde gjort meg også trist. Hvorfor ringer du ikke han?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Jessic_a skrev (3 minutter siden):

Det hadde gjort meg også trist. Hvorfor ringer du ikke han?

Jeg føler ikke for det siden han var den som sa han skulle ringe meg. Om det ble for sent eller hva for en unnskyldning han har kunne han i det minste ha skrevet en melding. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...