AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Jeg og han jeg er sammen med feirer nyttår hjemme - der også hans familie bor.. min familie Og venner bor 3 timer unna.. Til tross for at vi har hund så har mannen kjøpt for flere tusen i fyrverkeri . Jeg syns jo dette var skuffende - men tenkte at «gutter er gutter» og sa at jeg kom til å sette meg nede i kjellerstua akkurat når de fyrte opp rakettene.. tenkte da ca kl 12 og litt utover.. men - gubben har sammen med nevøen fyrt opp rakkerne siden vi var ferdig med middagen kl 20 ... syns det er så unødvendig ... og føler virkelig han ikke tar hensyn.. i stede for å være alene en halvtimes tid har jeg nå vært alene så og si hele kvelden... Anonymkode: c5528...1a4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Dump dump dump Anonymkode: 121ef...b13 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 Du er jo ikke alene, er mange som er alene, du har jo folk, du kunne blitt med ut, eller sett ut av vinduet da de sendte opp.. Anonymkode: cd933...ee4 11
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 Egoist. Kjæresten min dro på fest ikveld, han såg ingenting galt i å dra fra kjæreste på nyttårsaften, helt normalt det mente han. Vi har hund, og jeg har flyttet til hans lille dritt hjemby😬 Anonymkode: 5678d...ef3 6
Underligsirkel Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg og han jeg er sammen med feirer nyttår hjemme - der også hans familie bor.. min familie Og venner bor 3 timer unna.. Til tross for at vi har hund så har mannen kjøpt for flere tusen i fyrverkeri . Jeg syns jo dette var skuffende - men tenkte at «gutter er gutter» og sa at jeg kom til å sette meg nede i kjellerstua akkurat når de fyrte opp rakettene.. tenkte da ca kl 12 og litt utover.. men - gubben har sammen med nevøen fyrt opp rakkerne siden vi var ferdig med middagen kl 20 ... syns det er så unødvendig ... og føler virkelig han ikke tar hensyn.. i stede for å være alene en halvtimes tid har jeg nå vært alene så og si hele kvelden... Anonymkode: c5528...1a4 Tar ikke hensyn til hvem ?, naboene ? Jeg ser det, men det at han ikke tar hensyn til deg synes jeg er idiotisk. Du kan vell henge med dem, eller hvis du ikke ønsker å gå ut. Kan du feire inne, drikke vin og se på en film du liker. Det er slitsomt å forholde seg til mennesker som deg. Bidra til stemningen, gjør noe og ikke forvent at hyggen bare skal skje ved dine premisser. 6
nordlending Skrevet 31. desember 2020 #6 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): du kunne blitt med ut AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Til tross for at vi har hund så har mannen kjøpt for flere tusen i fyrverkeri Er nok en grunn til at TS valgte å sette seg i kjelleren. 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #7 Skrevet 31. desember 2020 Vennligst ikke misbruk "Jeg er alene" når du ikke er alene. Du valgte selv å gå i kjelleren. Du er ikke alene, du har folk rundt deg. Anonymkode: 8bd71...470 26
nordlending Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 Hvis man leser ting i sammenheng kan det være at TS og mannen har en hund som er redd fyrverkeri. Dersom det er tilfelle, innebærer det at noen må ta ansvar for hunden, noe mannen i så tilfelle vet. Er det ikke lov å da synes det er kjipt at mannen bruker 4 timer på fyrverkeriet, om de skulle feire sammen? 13
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 For en gjøk til kjæreste! Anonymkode: 823b5...88a 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #10 Skrevet 31. desember 2020 Fysj, hadde blitt passe sur om mannen min gjorde det og jeg måtte sitte inne med en livredd hund i timesvis. Anonymkode: ac609...1d2 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #11 Skrevet 31. desember 2020 nordlending skrev (5 minutter siden): Hvis man leser ting i sammenheng kan det være at TS og mannen har en hund som er redd fyrverkeri. Dersom det er tilfelle, innebærer det at noen må ta ansvar for hunden, noe mannen i så tilfelle vet. Er det ikke lov å da synes det er kjipt at mannen bruker 4 timer på fyrverkeriet, om de skulle feire sammen? Ts her: ja , det er dette som er tilfelle . Og som jeg skrev : jeg hadde ingen problem med å trekke meg tilsides med hunden fra kl 12, men fra kl 8 - da skulle jeg heller ønske at jeg satt hjemme hos mor.. der har vi alltid tatt hensyn til dyra.. Anonymkode: c5528...1a4 7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #12 Skrevet 31. desember 2020 Forbanna uting å skyte opp raketter før midnatt😡 Er han 10år eller?? Anonymkode: 40e15...3c2 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #13 Skrevet 31. desember 2020 nordlending skrev (7 minutter siden): Hvis man leser ting i sammenheng kan det være at TS og mannen har en hund som er redd fyrverkeri. Dersom det er tilfelle, innebærer det at noen må ta ansvar for hunden, noe mannen i så tilfelle vet. Er det ikke lov å da synes det er kjipt at mannen bruker 4 timer på fyrverkeriet, om de skulle feire sammen? De var neppe ute 4 timer i strekk.. dette er bare furting. De kunne byttet på også. Mange er faktisk helt alene. Jeg hadde først tenkt å gå inn i tråden for å sende en klem, så har hun to mennesker der pluss en hund, hun er ikke alene. Anonymkode: cd933...ee4 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #14 Skrevet 31. desember 2020 Vi bor litt avsides- så fyrverkeriet som skremmer hunden er «vårt» fyrverkeri.. Anonymkode: c5528...1a4 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #15 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forbanna uting å skyte opp raketter før midnatt😡 Er han 10år eller?? Anonymkode: 40e15...3c2 Tenker det samme.. Anonymkode: c5528...1a4 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #16 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De var neppe ute 4 timer i strekk.. dette er bare furting. De kunne byttet på også. Mange er faktisk helt alene. Jeg hadde først tenkt å gå inn i tråden for å sende en klem, så har hun to mennesker der pluss en hund, hun er ikke alene. Anonymkode: cd933...ee4 Joda.. eller de har pauser innimellom - noe som drar ut tiden.. Anonymkode: c5528...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #17 Skrevet 31. desember 2020 Har du sett en hund som stresser av fyrverkeri ??? Anonymkode: c5528...1a4 6
Kenelz Skrevet 1. januar 2021 #18 Skrevet 1. januar 2021 Lov å skyte opp fyrverkeri fra 18 til 02 her, og vet dere hva? Gubben i huset skal få lov til å fyre opp så mye han vil uten at sure kjerringer skal dømme han for å vær en «10 år gammel guttunge». 🥳 Det er bare 1 dag i året! Du visste sikkert på forhånd at han blir å skyte fyrverkeri og da burde du som hundeeier tatt ansvaret til å forberede hunden dette. Eks. kjøpt beroligende medisiner av dyrelegen. Skrudd på radio, laget trygghetssone, etc. https://adferdstrening.wordpress.com/om-meg/redde-hunder-pa-nyttarsaften/ Og nei - du er ikke alene! 🙄 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #19 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Joda.. eller de har pauser innimellom - noe som drar ut tiden.. Anonymkode: c5528...1a4 Du kan ikke være sammen dem dem i pausene, altså..... Anonymkode: cd933...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #20 Skrevet 1. januar 2021 Kenelz skrev (6 minutter siden): Lov å skyte opp fyrverkeri fra 18 til 02 her, og vet dere hva? Gubben i huset skal få lov til å fyre opp så mye han vil uten at sure kjerringer skal dømme han for å vær en «10 år gammel guttunge». 🥳 Det er bare 1 dag i året! Du visste sikkert på forhånd at han blir å skyte fyrverkeri og da burde du som hundeeier tatt ansvaret til å forberede hunden dette. Eks. kjøpt beroligende medisiner av dyrelegen. Skrudd på radio, laget trygghetssone, etc. https://adferdstrening.wordpress.com/om-meg/redde-hunder-pa-nyttarsaften/ Og nei - du er ikke alene! 🙄 Mitt tiltak er å sitte hjemme med hunden i kjelleren. Det går helt fint. dette trodde jeg at jeg skulle gjøre i 1/2 time - ikke fra kl 8 . Anonymkode: c5528...1a4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå