Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og han jeg er sammen med feirer nyttår hjemme - der også hans familie bor.. min familie Og venner bor 3 timer unna..

Til tross for at vi har hund så har mannen kjøpt for flere tusen i fyrverkeri . 
Jeg syns jo dette var skuffende - men tenkte at «gutter er gutter» og sa at jeg kom til å sette meg nede i kjellerstua akkurat når de fyrte opp rakettene.. tenkte da ca kl 12 og litt utover..

men - gubben har sammen med nevøen fyrt opp rakkerne siden vi var ferdig med middagen kl 20 ... syns det er så unødvendig ... og føler virkelig han ikke tar hensyn.. i stede for å være alene en halvtimes tid har jeg nå vært alene så og si hele kvelden...  

Anonymkode: c5528...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dump dump dump

Anonymkode: 121ef...b13

• Liker 6
Skrevet

Du er jo ikke alene, er mange som er alene, du har jo folk, du kunne blitt med ut, eller sett ut av vinduet da de sendte opp..

Anonymkode: cd933...ee4

• Liker 11
Skrevet

Egoist. Kjæresten min dro på fest ikveld, han såg ingenting galt i å dra fra kjæreste på nyttårsaften, helt normalt det mente han. Vi har hund, og jeg har flyttet til hans lille dritt hjemby😬

Anonymkode: 5678d...ef3

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg og han jeg er sammen med feirer nyttår hjemme - der også hans familie bor.. min familie Og venner bor 3 timer unna..

Til tross for at vi har hund så har mannen kjøpt for flere tusen i fyrverkeri . 
Jeg syns jo dette var skuffende - men tenkte at «gutter er gutter» og sa at jeg kom til å sette meg nede i kjellerstua akkurat når de fyrte opp rakettene.. tenkte da ca kl 12 og litt utover..

men - gubben har sammen med nevøen fyrt opp rakkerne siden vi var ferdig med middagen kl 20 ... syns det er så unødvendig ... og føler virkelig han ikke tar hensyn.. i stede for å være alene en halvtimes tid har jeg nå vært alene så og si hele kvelden...  

Tar ikke hensyn til hvem ?, naboene ? Jeg ser det, men det at han ikke tar hensyn til deg synes jeg er idiotisk. Du kan vell henge med dem, eller hvis du ikke ønsker å gå ut. Kan du feire inne, drikke vin og se på en film du liker. Det er slitsomt å forholde seg til mennesker som deg. Bidra til stemningen, gjør noe og ikke forvent at hyggen bare skal skje ved dine premisser.  

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

du kunne blitt med ut

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Til tross for at vi har hund så har mannen kjøpt for flere tusen i fyrverkeri

Er nok en grunn til at TS valgte å sette seg i kjelleren. 

• Liker 8
Skrevet

Vennligst ikke misbruk "Jeg er alene" når du ikke er alene. Du valgte selv å gå i kjelleren. Du er ikke alene, du har folk rundt deg. 

Anonymkode: 8bd71...470

• Liker 26
Skrevet

Hvis man leser ting i sammenheng kan det være at TS og mannen har en hund som er redd fyrverkeri. Dersom det er tilfelle, innebærer det at noen må ta ansvar for hunden, noe mannen i så tilfelle vet. Er det ikke lov å da synes det er kjipt at mannen bruker 4 timer på fyrverkeriet, om de skulle feire sammen?

• Liker 13
Skrevet

For en gjøk til kjæreste! 

Anonymkode: 823b5...88a

• Liker 4
Skrevet

Fysj, hadde blitt passe sur om mannen min gjorde det og jeg måtte sitte inne med en livredd hund i timesvis.

Anonymkode: ac609...1d2

• Liker 8
Skrevet
nordlending skrev (5 minutter siden):

Hvis man leser ting i sammenheng kan det være at TS og mannen har en hund som er redd fyrverkeri. Dersom det er tilfelle, innebærer det at noen må ta ansvar for hunden, noe mannen i så tilfelle vet. Er det ikke lov å da synes det er kjipt at mannen bruker 4 timer på fyrverkeriet, om de skulle feire sammen?

Ts her: ja , det er dette som er tilfelle . Og som jeg skrev : jeg hadde ingen problem med å trekke meg tilsides med hunden fra kl 12, men fra kl 8 - da skulle jeg heller ønske at jeg satt hjemme hos mor.. der har vi alltid tatt hensyn til dyra.. 

• Liker 7
Skrevet

Forbanna uting å skyte opp raketter før midnatt😡 Er han 10år eller??

Anonymkode: 40e15...3c2

• Liker 8
Skrevet
nordlending skrev (7 minutter siden):

De var neppe ute 4 timer i strekk.. dette er bare furting. De kunne byttet på også. Mange er faktisk helt alene. Jeg hadde først tenkt å gå inn i tråden for å sende en klem, så har hun to mennesker der pluss en hund, hun er ikke alene. 

• Liker 4
Skrevet

Vi bor litt avsides- så fyrverkeriet som skremmer hunden er «vårt» fyrverkeri..

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forbanna uting å skyte opp raketter før midnatt😡 Er han 10år eller??

Anonymkode: 40e15...3c2

Tenker det samme..

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De var neppe ute 4 timer i strekk.. dette er bare furting. De kunne byttet på også. Mange er faktisk helt alene. Jeg hadde først tenkt å gå inn i tråden for å sende en klem, så har hun to mennesker der pluss en hund, hun er ikke alene. 

Joda.. eller de har pauser innimellom - noe som drar ut tiden..

• Liker 1
Skrevet

Har du sett en hund som stresser av fyrverkeri ???

• Liker 6
Skrevet

Lov å skyte opp fyrverkeri fra 18 til 02 her, og vet dere hva? Gubben i huset skal få lov til å fyre opp så mye han vil uten at sure kjerringer skal dømme han for å vær en «10 år gammel guttunge». 🥳 

Det er bare 1 dag i året! Du visste sikkert på forhånd at han blir å skyte fyrverkeri og da burde du som hundeeier tatt ansvaret til å forberede hunden dette. Eks. kjøpt beroligende medisiner av dyrelegen. Skrudd på radio, laget trygghetssone, etc. 

https://adferdstrening.wordpress.com/om-meg/redde-hunder-pa-nyttarsaften/

Og nei - du er ikke alene! 🙄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Joda.. eller de har pauser innimellom - noe som drar ut tiden..

Du kan ikke være sammen dem dem i pausene, altså.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (6 minutter siden):

Lov å skyte opp fyrverkeri fra 18 til 02 her, og vet dere hva? Gubben i huset skal få lov til å fyre opp så mye han vil uten at sure kjerringer skal dømme han for å vær en «10 år gammel guttunge». 🥳 

Det er bare 1 dag i året! Du visste sikkert på forhånd at han blir å skyte fyrverkeri og da burde du som hundeeier tatt ansvaret til å forberede hunden dette. Eks. kjøpt beroligende medisiner av dyrelegen. Skrudd på radio, laget trygghetssone, etc. 

https://adferdstrening.wordpress.com/om-meg/redde-hunder-pa-nyttarsaften/

Og nei - du er ikke alene! 🙄

Mitt tiltak er å sitte hjemme med hunden i kjelleren. Det går helt fint.  

dette trodde jeg at jeg skulle gjøre i 1/2 time - ikke fra kl 8 . 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...