AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Del Skrevet 31. desember 2020 Liker du generelt sett jentenavn som slutter på e eller a best? Anonymkode: 0e35e...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Del Skrevet 31. desember 2020 E! Anonymkode: 2e14d...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Del Skrevet 31. desember 2020 A tror jeg Maria - Marie Christina - Christine Cecilia - Cecilie Men, med Karoline blir det finere med e, Martha er ikke like fint som Marthe heller... Så det kommer an på tror jeg, men generelt sett tror jeg at jeg foretrekker a-ending. Anonymkode: b23c5...a58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Del Skrevet 1. januar 2021 A Anonymkode: f5fac...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneK92 Skrevet 1. januar 2021 #5 Del Skrevet 1. januar 2021 Kommer ann på personen om det passer til. Høres dumt ut for man vet ikke hvordan en baby ender opp. Men sånn jeg tenkte på det nå ihvertfall så tenker jeg endinger på a gjør navnet mer søtt. Derfor ser jeg for meg personer med en feminin stil og fremtoning. E føler jeg ofte blir mer nøytralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Del Skrevet 1. januar 2021 E, tror jeg med unntak. Liker Kristina bedre enn Kristine. Liker Cecilia bedre enn Cecilie. Men Marie er finere enn Maria. Så er Ine-navn(Nikoline, Jørgine, Anine) så pene og de slutter jo på E. Anonymkode: 97e23...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Del Skrevet 1. januar 2021 A. Anonymkode: f4ce6...65b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #8 Del Skrevet 1. januar 2021 A Anonymkode: 56f2e...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 1. januar 2021 #9 Del Skrevet 1. januar 2021 Som oftest de som slutter på a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå