Gå til innhold

Hjelp! Er i ferd med å bli en incel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Året 2020 har vært intet annet enn et dårlig år for meg når det kommer til sex; jeg har kun ligget med jenter hele 0 ganger..

Null - 0,0 - Niks - Nada 🙈😅

..Uansett, for 2021 har jeg større ambisjoner. Problemet mitt er bare at jeg har vanskelig for å innlede noe kontakt med kvinner. Få venner og kolleger, og generelt liten omgangskrets gjør det vanskelig å treffe noen via den veien. Videre er jeg heller ikke noe utpreget sosialt vesen. Ikke ute å farter på byen, -dette har aldri vært noe for meg. Det som da gjenstår er sjekke-apper som Tinder og Happn, men som med veldig mange andre (tror jeg), så opplever jeg så og si null interesse på disse. Ikke så mye som et "hei" engang fra de få jeg har matchet med de gangene jeg har brukt appen. Er selvsagt elendig på å lage profil, ta bilder m.m. 

Jeg må samtidig få si at jeg faktisk er en relativt normal, oppegående person (kanksje minus et stk. asosialt preg, hehe) . Også utseendemessig er det ingentingen i veien med meg. Ingen modell, men hvem er vel det?  

Meen jeg tror likevel hovedproblemet mitt er at jeg utstråler utrolig lite seksualitet..    

...Såå -Hvordan utstråler man mer "sexy" som mann? Noen gode råd?

Til sist vil jeg ønske dere alle et riktig godt nytt år! 🎇🥳

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til Thailand!

(Det er ulovlig å dra, men du må bare sitte i karantene når du er tilbake i Norge).

Anonymkode: c437d...34d

• Liker 3
Skrevet
Grønntomat skrev (7 minutter siden):

Meen jeg tror likevel hovedproblemet mitt er at jeg utstråler utrolig lite seksualitet..    

Selvsikkerhet !

Godt nytt år til deg !

Anonymkode: 82ff2...af3

• Liker 3
Skrevet

Det som tiltrekkes meg ved en mann er:

-At du smiler og ser meg i øynene. La blikket ditt hvile noen sekunder ekstra. Det utstråler selvtillit. 

-Lytter når jeg snakker, blir med i samtalen. 

-Ha litt humor, le av ting.

-Kle deg pent, lukt godt 😉

-Start en samtale m en du ikke kjenner. Spør om å ta en kopp kaffe, vær litt frampå. 🥰

Anonymkode: 921b4...52b

• Liker 5
Skrevet

Covid har ikke akkurat vært noen venn, men er nok først og fremst meg ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dra til Thailand!

(Det er ulovlig å dra, men du må bare sitte i karantene når du er tilbake i Norge).

Haha! Regardless; det hadde sikkert vært fint å tatt en ferie i Thailand, glad i å reise og har heller aldri vært der, men dette er ikke til hjelp, eller noen løsning på problemet mitt..   

• Liker 1
Skrevet

Prøv å match med jenter av utenlandsk opprinnelse på datingapper! Menn med normalt utseende blir faktisk satt pris på av dem. Mye hyggeligere og mer imøtekommende er de og

Anonymkode: 01083...be1

• Liker 2
Skrevet

Sex er jævlig oppskrytt. De har hatt bedre enn oss som ikke er påfugler. 

Drit i Incel, bli MTGTOW

Anonymkode: d851b...c56

• Liker 1
Skrevet

Selvsikkerhet !

Godt nytt år til deg !

Anonymkode: 82ff2...af3

Joda, du kan godt være inne på noe her, men synes det er vanskelig å bare bli selvsikker sånn helt uten videre. Siste året har ikke akkurat hjulpet på min selvsikkerhet ovenfor det å sjekke opp damer.

Dessuten så sliter jeg med å bare komme i kontakt med jenter, så allerede her starter problemet mitt.. 😕

Skrevet
33 minutter siden, Grønntomat said:

Året 2020 har vært intet annet enn et dårlig år for meg når det kommer til sex; jeg har kun ligget med jenter hele 0 ganger..

Null - 0,0 - Niks - Nada 🙈😅

..Uansett, for 2021 har jeg større ambisjoner. Problemet mitt er bare at jeg har vanskelig for å innlede noe kontakt med kvinner. Få venner og kolleger, og generelt liten omgangskrets gjør det vanskelig å treffe noen via den veien. Videre er jeg heller ikke noe utpreget sosialt vesen. Ikke ute å farter på byen, -dette har aldri vært noe for meg. Det som da gjenstår er sjekke-apper som Tinder og Happn, men som med veldig mange andre (tror jeg), så opplever jeg så og si null interesse på disse. Ikke så mye som et "hei" engang fra de få jeg har matchet med de gangene jeg har brukt appen. Er selvsagt elendig på å lage profil, ta bilder m.m. 

Jeg må samtidig få si at jeg faktisk er en relativt normal, oppegående person (kanksje minus et stk. asosialt preg, hehe) . Også utseendemessig er det ingentingen i veien med meg. Ingen modell, men hvem er vel det?  

Ut fra lengden på innlegget gjetter jeg at du er for pratsom. La damene ta mye av pratingen. De liker å prate om seg selv og de liker menn som lytter (som er gode skuespillere mao). Da får du nok napp.

Anonymkode: 0e4e5...2cb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sex er jævlig oppskrytt. De har hatt bedre enn oss som ikke er påfugler. 

Drit i Incel, bli MTGTOW

Anonymkode: d851b...c56

MGTOW?
Jeg har ikke lyst til å 'gå den veien'. Ikke akkurat sånn at jeg kan skru av mine ønsker/behov/begjær med en bryter heller 

Skrevet

Nei, ikke bli incel - det er skikkelig teit. 😘

• Liker 1
Skrevet

Målet for 2021 burde være å bygge opp selvtilliten, da vil resten løse seg ;)

Godt nyttår:)

Anonymkode: a6ba1...a4d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det som tiltrekkes meg ved en mann er:

-At du smiler og ser meg i øynene. La blikket ditt hvile noen sekunder ekstra. Det utstråler selvtillit. 

-Lytter når jeg snakker, blir med i samtalen. 

-Ha litt humor, le av ting.

-Kle deg pent, lukt godt 😉

-Start en samtale m en du ikke kjenner. Spør om å ta en kopp kaffe, vær litt frampå. 🥰

Anonymkode: 921b4...52b

Jeg liker punktene dine godt. Kan jeg spørre hvor gammel du er? 🙂
Konkrete ting som jeg helt sikkert kan gjøre noe med eller utbedre litt, detteher. 
De ekstra sekundene med øyekontakt er skumle, synes jeg, hehe, og fort gjort at det kan bikke i feil retning, er det ikke? 🙂
Kle meg pent føler jeg at jeg greier allerede, iallefall til en viss grad.
Er ikke så glad i å lukte godt, hehe. Misforstå meg rett, men jeg bruker kun deodorant som bare kan luktes ved 'nærkontakt' (innenfor 1-meter'n, for å si det slik), synes det er ubehagelig å gå med en sky av parfyme rundt seg - igjen, det kan meget fort bli litt 'too much', eller.?  

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Prøv å match med jenter av utenlandsk opprinnelse på datingapper! Menn med normalt utseende blir faktisk satt pris på av dem. Mye hyggeligere og mer imøtekommende er de og

Hehe, er det virkelig sant..? 🙈
Noen etniske grupper som skiller seg ekstra ut, etter din erfaring? Hvor bør jeg se hen? 😅

Skrevet

Ut fra lengden på innlegget gjetter jeg at du er for pratsom. La damene ta mye av pratingen. De liker å prate om seg selv og de liker menn som lytter (som er gode skuespillere mao). Da får du nok napp.

Haha, din gjetning er helt feil. Tvert i mot er jeg veldig lite pratsom og oppfattes fort som kjedelig og uinteressert, tenker jeg. 
Hva gjør deg til en god samtalepartner og lytter da? Noen tips du kan dele med en som faktisk sliter med dette? 

• Liker 1
Skrevet
Rant skrev (21 minutter siden):

Nei, ikke bli incel - det er skikkelig teit. 😘

Jeg synes også det. Never the less er jeg på god vei dit.. 😕

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Anonymkode: 01083...be1

Fyyyyy så fordomsfullt 🤮

Anonymkode: 8da01...122

• Liker 3
Skrevet
Grønntomat skrev (2 minutter siden):

Jeg synes også det. Never the less er jeg på god vei dit.. 😕

Du er sikkert ung - du må bare smøre deg litt med tålmodighetskrem. Dette ordner seg etter hvert. Jeg lover, men du må jobbe med selvtilliten og ikke la forakten feste seg. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Målet for 2021 burde være å bygge opp selvtilliten, da vil resten løse seg ;)

Godt nyttår:)

Håper jo litt at du har rett i dette da. Men synes selvtillit kan være vanskelig å bygge. Og for å være helt ærlig, så er jeg ikke særlig begeistret for personen som jeg fort kan bli med høy, eller i alle fall for høy, selvtillit.

Endret av Grønntomat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...