AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Jeg flyttet for noen år siden til en ny by. Jeg har fått mange bekjente, men har få venner her. Egentlig bare 1 venn, og hun har nettopp flyttet. Jeg har venner andre steder i landet, men finner ingen her jeg kan treffe for en kaffeprat, bli med på tur i marka, gjøre andre sosiale ting med. Jeg savner mer sosialkontakt. Føles som jeg har forsøkt mye. Kollegene mine er en del eldre enn meg og har andre interesser. Hva har du gjort for å få venner på nytt sted? Anonymkode: dd3bd...08d 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Jeg er 38. Har flyttet til Østlandet....Ingen venner. Synes det nesten er umulig å få venner i denne alderen. Bekjente ja, men ikke mer enn det. Anonymkode: 0268f...f19 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 Jeg hadde begynt med en hobby 😊 kjøpt meg hund og gått på hundetreff. Det er veldig sosialt å ha hund! Man går på tur hver dag, også blir man på en måte tvunget til å prate med folk, fordi hundene har bestemt seg for å hilse 😂 Ofte møter man på de samme personene også. Man går som oftest samme rute 🤷🏼♀️ Vil man ikke møte de folka man møter, er det bare å gå et annet sted og møte nye 😜 Dra på lukkede områder hvor hunder løper fritt, også sitter eierne på en benk sammen og drikker kaffe og skravler er også mye selskap i en hund ❤️ Anonymkode: 4ea80...7dc 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde begynt med en hobby 😊 kjøpt meg hund og gått på hundetreff. Det er veldig sosialt å ha hund! Man går på tur hver dag, også blir man på en måte tvunget til å prate med folk, fordi hundene har bestemt seg for å hilse 😂 Ofte møter man på de samme personene også. Man går som oftest samme rute 🤷🏼♀️ Vil man ikke møte de folka man møter, er det bare å gå et annet sted og møte nye 😜 Dra på lukkede områder hvor hunder løper fritt, også sitter eierne på en benk sammen og drikker kaffe og skravler er også mye selskap i en hund ❤️ Anonymkode: 4ea80...7dc Takk for tips! Jeg har hund, og har forsøkt å være medlem i hundeklubben her og bli med på treninger og aktiviteter. Det er mye drama i klubben og jeg endte med å trekke meg unna. Ellers enig i at det vanligvis er en god arena for å bli kjent. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 38. Har flyttet til Østlandet....Ingen venner. Synes det nesten er umulig å få venner i denne alderen. Bekjente ja, men ikke mer enn det. Anonymkode: 0268f...f19 ja, det er utrolig vanskelig. Var ikke så vanskelig sist jeg flyttet til ny by, men da var jeg yngre. Anonymkode: dd3bd...08d
Pinkee Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 Jeg aner ikke! For jeg får det ikke til selv. Men, vil sende deg alle gode vibber så du lykkes! Det er vondt å være alene støtt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #6 Skrevet 31. desember 2020 Hva med å bli med i røde kors? 😊 Ellers (uten om korona tid da🙄) så finnes det sånne singel turer man kan dra på, typ Karme Diem turer, hvor mange enslige møtes for en ferie 😊 Anonymkode: 4ea80...7dc
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #7 Skrevet 31. desember 2020 Kanskje male kurs? 😊 Anonymkode: 4ea80...7dc
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva med å bli med i røde kors? 😊 Ellers (uten om korona tid da🙄) så finnes det sånne singel turer man kan dra på, typ Karme Diem turer, hvor mange enslige møtes for en ferie 😊 Anonymkode: 4ea80...7dc Røde Kors? Hvordan får du venner der? Det får du ikke. Du jobber frivillig, du blir kjent med folk, men igjen...bekjentskaper. Ikke venner. Anonymkode: 0268f...f19 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 Er det noen av dine bekjente du kunne sendt en melding til og spurt om de kunne møtes da? Anonymkode: 8bd2c...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #10 Skrevet 31. desember 2020 Kanskje finne venner på KG? 🙂 Anonymkode: 0268f...f19
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #11 Skrevet 31. desember 2020 Begynn på kampsport, kor, få deg en hund og gå i hundeparken, hest... Anonymkode: b5775...c2c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #12 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Røde Kors? Hvordan får du venner der? Det får du ikke. Du jobber frivillig, du blir kjent med folk, men igjen...bekjentskaper. Ikke venner. Anonymkode: 0268f...f19 Joda. Mange, de fleste, får seg venner gjennom jobb. Det er et fint utgangspunkt til å møte nye folk, som er det man trenger om man ønsker seg større nettverk 😊 det er første steget til nye vennskap! Anonymkode: 4ea80...7dc
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #13 Skrevet 31. desember 2020 Pinkee skrev (5 minutter siden): Jeg aner ikke! For jeg får det ikke til selv. Men, vil sende deg alle gode vibber så du lykkes! Det er vondt å være alene støtt. Takk 😊 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med å bli med i røde kors? 😊 Ellers (uten om korona tid da🙄) så finnes det sånne singel turer man kan dra på, typ Karme Diem turer, hvor mange enslige møtes for en ferie 😊 Anonymkode: 4ea80...7dc Takk for tips, jeg kan forsøke å sjekke ut. Hvert fall når corona har roet seg. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje male kurs? 😊 Anonymkode: 4ea80...7dc Takk for tips! Skal sjekke ut. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Røde Kors? Hvordan får du venner der? Det får du ikke. Du jobber frivillig, du blir kjent med folk, men igjen...bekjentskaper. Ikke venner. Anonymkode: 0268f...f19 Det er det som er noe av utfordringen, men man får truffet folk. Nå er jeg utrolig mye alene. Blir lei og tiltaksløs av det. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det noen av dine bekjente du kunne sendt en melding til og spurt om de kunne møtes da? Anonymkode: 8bd2c...a7c jeg var i gang med det før corona stengte samfunnet, etter det har det vært vanskelig. Mange er forsiktige og treffer kun de nærmeste vennene nå. Er så synd for følte jeg var i god gang med å bygge videre på bekjentskapene. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje finne venner på KG? 🙂 Anonymkode: 0268f...f19 Kanskje, takk for tips 😊 Anonymkode: dd3bd...08d
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #14 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Joda. Mange, de fleste, får seg venner gjennom jobb. Det er et fint utgangspunkt til å møte nye folk, som er det man trenger om man ønsker seg større nettverk 😊 det er første steget til nye vennskap! Anonymkode: 4ea80...7dc Nettverk og bekjente er ikke venner! Anonymkode: 0268f...f19 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #15 Skrevet 31. desember 2020 Jeg lurer på om noen jenter fra KG har møtt hverandre i virkeligheten og blitt venner? Anonymkode: 0268f...f19
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #16 Skrevet 31. desember 2020 Vet da faen. Anonymkode: 55deb...38c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #17 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nettverk og bekjente er ikke venner! Anonymkode: 0268f...f19 Jeez men det er første steg til å få seg nye venner, å utvide nettverket sitt så er det større sjanse for at man møter noen man finner tonen med, hvor det kan bli et vennskap 🙄 Hva er det du ikke forstår? Tror du man får seg venner med å unngå nettverk og bekjente? Anonymkode: 4ea80...7dc 7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #18 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Begynn på kampsport, kor, få deg en hund og gå i hundeparken, hest... Anonymkode: b5775...c2c Takk for tips! Kampsport etter corona hadde vært gøy 😊 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Joda. Mange, de fleste, får seg venner gjennom jobb. Det er et fint utgangspunkt til å møte nye folk, som er det man trenger om man ønsker seg større nettverk 😊 det er første steget til nye vennskap! Anonymkode: 4ea80...7dc jeg har vært med i flere frivillige organisasjoner og har vært frivillig på mange kulturtilbud osv. vanskelig å bygge videre på bekjentskapene bare. Anonymkode: dd3bd...08d 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #19 Skrevet 31. desember 2020 Du virker forresten veldig positiv ts 😊 Skjønner det er en kjip situasjon, men det virker som du ser på muligheter, og det er det største og første steget! Fint at du vil gjøre noe med det! Ikke mist motet, fortsetter du slik som du gjør nå, så har jeg håpet og trua på at du vil klare det! 😊 Anonymkode: 4ea80...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #20 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for tips! Kampsport etter corona hadde vært gøy 😊 jeg har vært med i flere frivillige organisasjoner og har vært frivillig på mange kulturtilbud osv. vanskelig å bygge videre på bekjentskapene bare. Anonymkode: dd3bd...08d Akkurat. Jeg har fått et kjempestort nettverk gjennom slike aktiviteter, men ingen venner. Anonymkode: 0268f...f19 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå