AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Hva tenker dere damer når dere møter på menn som er lavere enn dere f.eks i jobbsammenheng? Har dere mindre respekt for han? Avfeier ideene hans lettere? Lettere å avbryte han mens han snakker? Synes dere han er feminin? Eller ser dere på han som et barn kanskje? Anonymkode: f45b5...ccd 1
Million Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Hvorfor i alle dager skulle en voksen kvinne anse en voksen MANN for å være et barn? Står der med skjeggvekst og rynker - og så skulle man se på han som et "barn"??!? Hva...... nei, glem det. Dette er tiden for tulletråder, skjønner jeg. 10
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 Hvorfor? Bare tullinger som gjør det Anonymkode: 5faed...f01 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 Ser på han som en mann uansett hvor liten han er. Anonymkode: dd4cb...f71 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva tenker dere damer når dere møter på menn som er lavere enn dere f.eks i jobbsammenheng? Har dere mindre respekt for han? Avfeier ideene hans lettere? Lettere å avbryte han mens han snakker? Synes dere han er feminin? Eller ser dere på han som et barn kanskje? Anonymkode: f45b5...ccd Behandler ikke noe annerledes. I dating sammenheng har jeg opplevd å bli dumpet på første møtet fordi vi var like høye eller jeg litt høyere. En som sa rett ut at det ble helt feil for han. Anonymkode: 680b3...ee0
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #6 Skrevet 31. desember 2020 Jeg er 157, så det skjer sjeldent. Jeg har dog møtt kvinner som er lavere enn meg, og jeg respekterer de ikke mindre, eller tenker "aw, så søt" av den grunn. Ville ikke gjort det om jeg møtte en mann som var lavere enn meg heller. Anonymkode: 0037e...2ba
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #7 Skrevet 31. desember 2020 Hæ? I alle dager. Nei. Anonymkode: fafd6...827 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 What....? Hvor kommer dette fra ts? Er dette noe du selv mener, eller er du en lav mann eller hva er greia? Anonymkode: cff90...ffa 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 Seff her inne er det jo ingen damer som behandler menn forskjellig basert på høyde. Til og med er det menn som er assholes når dama er den lengste Men alle ser at damer respekterer høyde på menn i alle sammenhenger. Små menn får bare ikke respekt av damer. Det er virkeligheten. Anonymkode: cc808...275
susilu Skrevet 31. desember 2020 #10 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Seff her inne er det jo ingen damer som behandler menn forskjellig basert på høyde. Til og med er det menn som er assholes når dama er den lengste Men alle ser at damer respekterer høyde på menn i alle sammenhenger. Små menn får bare ikke respekt av damer. Det er virkeligheten. Anonymkode: cc808...275 Det er ikke min virkelighet! 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #11 Skrevet 31. desember 2020 Veldig mange menn er kortere enn meg. Er 180. Tenker ikke over høyde så lenge den ikke er ekstremt påfallende den ene eller andre veien. Anonymkode: e3a05...c40 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #12 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Seff her inne er det jo ingen damer som behandler menn forskjellig basert på høyde. Til og med er det menn som er assholes når dama er den lengste Men alle ser at damer respekterer høyde på menn i alle sammenhenger. Små menn får bare ikke respekt av damer. Det er virkeligheten. Anonymkode: cc808...275 Nope. Jeg har alltid vært sammen med menn som er like høye som meg eller litt høyere. Så om han er 165 eller 175, who cares. Kanskje bare du? Anonymkode: 5faed...f01 1
Raven.Writingdesk Skrevet 31. desember 2020 #13 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva tenker dere damer når dere møter på menn som er lavere enn dere f.eks i jobbsammenheng? Har dere mindre respekt for han? Avfeier ideene hans lettere? Lettere å avbryte han mens han snakker? Synes dere han er feminin? Eller ser dere på han som et barn kanskje? Anonymkode: f45b5...ccd Herregud NEI! Om du er mann som ikke er spesielt høy så vær så snill å ikke tenk sånn! Det er så sykt trist om du gjør det. Jeg er forøvrig høy kvinne og har brukt min andel av tid på å lære meg å gå med rak rygg og være komfortabel med den jeg er. Som høy kvinne kan man få samme tanker om seg selv ovenfor menn, bare i «revers» (« tenker han at jeg er [sett inn noe negativt knyttet til størrelse]») Det fineste som er, er når både menn og kvinner kan hvile i seg selv og utvise selvtillit, humor, Glimt i øyet +++ helt uavhengig av egen størrelse sett opp i mot andre.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #14 Skrevet 31. desember 2020 Nei. Men jeg opplever ofte at de oppfører seg mer dust og prøver å hevde seg på en helt annen måte enn menn på over 170. De er langt hissigere feks. Tar alt i verste mening og går i forsvarspossisjon før jeg aner hva som skjer. I min månedlige omgangskrets har jeg 5 menn som er lavere enn meg (1.68) Av dem er det èn jeg ikke vil betegne som en hissig fyr. Anonymkode: 803e2...e3d 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #15 Skrevet 31. desember 2020 Lave menn anses som mindre troverdige. Selv om de fremfører det samme budskapet som høye menn. Det er vist i forskning. Men det skjer i underbevisstheten hos både menn og kvinner. Anonymkode: 81a97...ceb
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #17 Skrevet 31. desember 2020 Jeg anser menn som er lavere enn meg som barn, spesielt de ikke har skjegg. Anonymkode: 446b8...a27
Rant Skrevet 31. desember 2020 #18 Skrevet 31. desember 2020 Håper han ikke er en av disse på KG som mener kvinner på 170+ er mannlig og maskuline.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #19 Skrevet 31. desember 2020 Jeg er 1,95 og når jeg møter svært lave menn. Da tenker jeg det hadde vært greit om de sto mellom bena mine og ... Anonymkode: 8db73...e5b 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #20 Skrevet 31. desember 2020 Rant skrev (1 minutt siden): Håper han ikke er en av disse på KG som mener kvinner på 170+ er mannlig og maskuline. Hæ? Når har dette skjedd? Anonymkode: 8db73...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå