Gå til innhold

Date en utenlandsk kvinne? Jeg liker henne, men kameraten er skeptisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med ei herlig og søt jente, men hun er ikke norsk, og det gjør et par av mine kamerater litt skeptiske 
Er det et problem eller er det avhengig av hvor hun kommer fra? 

Anonymkode: dca81...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvsagt avhengig av hvor de kommer fra. Om det er et problem får være opp til deg å avgjøre.

• Liker 3
Skrevet
OlsenHansen skrev (Akkurat nå):

Det er selvsagt avhengig av hvor de kommer fra. Om det er et problem får være opp til deg å avgjøre.

Hvorfor er det viktig hvor de kommer fra? 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det viktig hvor de kommer fra? 

Folk fra forskjellige land er forskjellige. Jeg hadde f.eks aldri taklet en middelhavsdame som skal snakke høyt hele tiden med fakter og gestikulering. Ei noen fra Asia fordi jeg syntes ikke de er attraktive.

• Liker 2
Skrevet

Det merker du jo etterhvert. Der er selvsagt forskjeller, siden kvinne- og mannsrolle er ulik i ulike nasjoner. Kvinner fra en del nasjoner kan være veldig mye mer krevende og langt mer uselvstendig en norske kvinner. Men mye handler jo og om personligheten til et menneske og der er de som liker at kjæresten er som et hjelpeløst barn og. 

Anonymkode: f51c2...5d9

Skrevet

Har du møtt henne person til person eller via nettet?.

Anonymkode: e11e1...7a6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det merker du jo etterhvert. Der er selvsagt forskjeller, siden kvinne- og mannsrolle er ulik i ulike nasjoner. Kvinner fra en del nasjoner kan være veldig mye mer krevende og langt mer uselvstendig en norske kvinner. Men mye handler jo og om personligheten til et menneske og der er de som liker at kjæresten er som et hjelpeløst barn og. 

Anonymkode: f51c2...5d9

Hun er kjempeselvstendig. Nærmest feminist 😂 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du møtt henne person til person eller via nettet?.

Anonymkode: e11e1...7a6

Person til person 

Skrevet

Åh, skal kompisen din også date hun? Ikke? Men da skal du ikke bry deg hva han sier.

• Liker 20
Skrevet
Kenelz skrev (Akkurat nå):

Åh, skal kompisen din også date hun? Ikke? Men da skal du ikke bry deg hva han sier.

Det er da lite kult å høre «taper»? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har blitt kjent med ei herlig og søt jente, men hun er ikke norsk, og det gjør et par av mine kamerater litt skeptiske 

Min kjære er ikke opprinnelig norsk, men hun var godt etablert i Norge da jeg møtte henne.  Det er selvfølgelig noen kulturelle forskjeller men det er ikke mitt problem. Jeg har hatt andre kulturelle konflikter på andre måter med tidligere damer som har vært heilnorske.

Personlighet betyr mye, og damer med vakker personlighet kan være fra  Manila, Moskva, Moss, Minnesund, Memphis eller hvor som helst.

• Liker 9
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er da lite kult å høre «taper»? 

Og hvorfor skal du bry deg dersom dama er noe for deg? Ærlig talt, kom deg ut av den gutte mentaliteten og voks opp. 

• Liker 15
Skrevet

Ser ikke problemet jeg, hun bor jo her, er jo bare å kjøre på da. Er jo du som skal være fornøyd ikke "vennene" dine.

• Liker 5
Skrevet

Det er så patetisk med gutter (jeg antar at du ikke er tørr bak ørene enda) som lar kompis bestemme hvem man kan date eller ikke. 

Jeg husker hvor jeg var forelska i en gutt og det var gjensidig. Kompisen mente at det var dårlig for ryktet hans å bli sammen med en neger. Det gikk to år og gutten angret og det viste seg at kompisen også hadde følelser for meg. 

Håper du har baller nok til å følge kjærligheten og ikke hva kompisen måtte mene. Han høres ikke ut som noen god kompis, men heller en usikker gutt med issues. 

Anonymkode: 46296...f63

• Liker 11
Skrevet

Mtp. at det er er dine venner, så kan det jo kanskje være lurt å spørre DEM? :vetikke: 

Om en av mine venner plutselig hadde funnet seg en nigeriansk prinsesse, eller en russisk undertøysmodell å bli forelsket i, så ville nok jeg også blitt litt "skeptisk" feks.  Ikke så mye om det var en dænsk bager, om det gir deg svar på spørsmålet.  Om det derimot var en nigeriansk-russisk baker frå Østre Aker -som baker kringler og danske-kaker - så hadde jeg ikke løftet ett øyebryn... 

Går ut i fra at dette er :heks:-erier uansett....

• Liker 2
Skrevet
Beeblebrox skrev (11 minutter siden):

Mtp. at det er er dine venner, så kan det jo kanskje være lurt å spørre DEM? :vetikke: 

Om en av mine venner plutselig hadde funnet seg en nigeriansk prinsesse, eller en russisk undertøysmodell å bli forelsket i, så ville nok jeg også blitt litt "skeptisk" feks.  Ikke så mye om det var en dænsk bager, om det gir deg svar på spørsmålet.  Om det derimot var en nigeriansk-russisk baker frå Østre Aker -som baker kringler og danske-kaker - så hadde jeg ikke løftet ett øyebryn... 

Går ut i fra at dette er :heks:-erier uansett....

Skjønte ikke helt poenget 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kultur forskjeller kan ha noe å si om damen kommer fra midtøsten, ellers ser jeg null problem om man blir sammen med utenlandske folk. Like mye dritt blant nordmenn som det er i resten av verden. Stol på magefølelsen du, snakk med henne om kulturen om hun kommer fra land der kultur er veldig ulik å se for deg selv om du ønsker prøve. 

Anonymkode: d7ffe...4e2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det vet jeg ikke 

Jeg er på en måte litt lei av kommentarer og «advarsler» spesielt broren til kompisen som sier at bare «tapere» holder på med utlendinger.😒 

Er han rasistisk tenker du?

Anonymkode: e53f6...354

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er han rasistisk tenker du?

Anonymkode: e53f6...354

Mer sånn fordomsfull kanskje. Eller hjernevaska av rasister 

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det vet jeg ikke 

Jeg er på en måte litt lei av kommentarer og «advarsler» spesielt broren til kompisen som sier at bare «tapere» holder på med utlendinger.😒 

Kompisen din virker som en taper. Vurdér å dumpe kompisen og beholde kjæresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...