AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Jeg har blitt kjent med ei herlig og søt jente, men hun er ikke norsk, og det gjør et par av mine kamerater litt skeptiske Er det et problem eller er det avhengig av hvor hun kommer fra? Anonymkode: dca81...4e0
OlsenHansen Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Det er selvsagt avhengig av hvor de kommer fra. Om det er et problem får være opp til deg å avgjøre. 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 OlsenHansen skrev (Akkurat nå): Det er selvsagt avhengig av hvor de kommer fra. Om det er et problem får være opp til deg å avgjøre. Hvorfor er det viktig hvor de kommer fra? Anonymkode: dca81...4e0 7
OlsenHansen Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er det viktig hvor de kommer fra? Anonymkode: dca81...4e0 Folk fra forskjellige land er forskjellige. Jeg hadde f.eks aldri taklet en middelhavsdame som skal snakke høyt hele tiden med fakter og gestikulering. Ei noen fra Asia fordi jeg syntes ikke de er attraktive. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 Det merker du jo etterhvert. Der er selvsagt forskjeller, siden kvinne- og mannsrolle er ulik i ulike nasjoner. Kvinner fra en del nasjoner kan være veldig mye mer krevende og langt mer uselvstendig en norske kvinner. Men mye handler jo og om personligheten til et menneske og der er de som liker at kjæresten er som et hjelpeløst barn og. Anonymkode: f51c2...5d9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #6 Skrevet 31. desember 2020 Har du møtt henne person til person eller via nettet?. Anonymkode: e11e1...7a6 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #7 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det merker du jo etterhvert. Der er selvsagt forskjeller, siden kvinne- og mannsrolle er ulik i ulike nasjoner. Kvinner fra en del nasjoner kan være veldig mye mer krevende og langt mer uselvstendig en norske kvinner. Men mye handler jo og om personligheten til et menneske og der er de som liker at kjæresten er som et hjelpeløst barn og. Anonymkode: f51c2...5d9 Hun er kjempeselvstendig. Nærmest feminist 😂 Anonymkode: dca81...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du møtt henne person til person eller via nettet?. Anonymkode: e11e1...7a6 Person til person Anonymkode: dca81...4e0
Kenelz Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 Åh, skal kompisen din også date hun? Ikke? Men da skal du ikke bry deg hva han sier. 20
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #10 Skrevet 31. desember 2020 Kenelz skrev (Akkurat nå): Åh, skal kompisen din også date hun? Ikke? Men da skal du ikke bry deg hva han sier. Det er da lite kult å høre «taper»? Anonymkode: dca81...4e0
I Grosny Skrevet 31. desember 2020 #11 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har blitt kjent med ei herlig og søt jente, men hun er ikke norsk, og det gjør et par av mine kamerater litt skeptiske Er det et problem eller er det avhengig av hvor hun kommer fra? Anonymkode: dca81...4e0 Min kjære er ikke opprinnelig norsk, men hun var godt etablert i Norge da jeg møtte henne. Det er selvfølgelig noen kulturelle forskjeller men det er ikke mitt problem. Jeg har hatt andre kulturelle konflikter på andre måter med tidligere damer som har vært heilnorske. Personlighet betyr mye, og damer med vakker personlighet kan være fra Manila, Moskva, Moss, Minnesund, Memphis eller hvor som helst. 9
Kenelz Skrevet 31. desember 2020 #12 Skrevet 31. desember 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det er da lite kult å høre «taper»? Anonymkode: dca81...4e0 Og hvorfor skal du bry deg dersom dama er noe for deg? Ærlig talt, kom deg ut av den gutte mentaliteten og voks opp. 15
GammelKaktus Skrevet 31. desember 2020 #13 Skrevet 31. desember 2020 Ser ikke problemet jeg, hun bor jo her, er jo bare å kjøre på da. Er jo du som skal være fornøyd ikke "vennene" dine. 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #14 Skrevet 31. desember 2020 Det er så patetisk med gutter (jeg antar at du ikke er tørr bak ørene enda) som lar kompis bestemme hvem man kan date eller ikke. Jeg husker hvor jeg var forelska i en gutt og det var gjensidig. Kompisen mente at det var dårlig for ryktet hans å bli sammen med en neger. Det gikk to år og gutten angret og det viste seg at kompisen også hadde følelser for meg. Håper du har baller nok til å følge kjærligheten og ikke hva kompisen måtte mene. Han høres ikke ut som noen god kompis, men heller en usikker gutt med issues. Anonymkode: 46296...f63 11
AnonymBruker 42 Skrevet 31. desember 2020 #15 Skrevet 31. desember 2020 Mtp. at det er er dine venner, så kan det jo kanskje være lurt å spørre DEM? Om en av mine venner plutselig hadde funnet seg en nigeriansk prinsesse, eller en russisk undertøysmodell å bli forelsket i, så ville nok jeg også blitt litt "skeptisk" feks. Ikke så mye om det var en dænsk bager, om det gir deg svar på spørsmålet. Om det derimot var en nigeriansk-russisk baker frå Østre Aker -som baker kringler og danske-kaker - så hadde jeg ikke løftet ett øyebryn... Går ut i fra at dette er -erier uansett.... 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #16 Skrevet 31. desember 2020 Beeblebrox skrev (11 minutter siden): Mtp. at det er er dine venner, så kan det jo kanskje være lurt å spørre DEM? Om en av mine venner plutselig hadde funnet seg en nigeriansk prinsesse, eller en russisk undertøysmodell å bli forelsket i, så ville nok jeg også blitt litt "skeptisk" feks. Ikke så mye om det var en dænsk bager, om det gir deg svar på spørsmålet. Om det derimot var en nigeriansk-russisk baker frå Østre Aker -som baker kringler og danske-kaker - så hadde jeg ikke løftet ett øyebryn... Går ut i fra at dette er -erier uansett.... Skjønte ikke helt poenget Anonymkode: dca81...4e0 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #17 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har blitt kjent med ei herlig og søt jente, men hun er ikke norsk, og det gjør et par av mine kamerater litt skeptiske Er det et problem eller er det avhengig av hvor hun kommer fra? Anonymkode: dca81...4e0 Kultur forskjeller kan ha noe å si om damen kommer fra midtøsten, ellers ser jeg null problem om man blir sammen med utenlandske folk. Like mye dritt blant nordmenn som det er i resten av verden. Stol på magefølelsen du, snakk med henne om kulturen om hun kommer fra land der kultur er veldig ulik å se for deg selv om du ønsker prøve. Anonymkode: d7ffe...4e2 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #18 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det vet jeg ikke Jeg er på en måte litt lei av kommentarer og «advarsler» spesielt broren til kompisen som sier at bare «tapere» holder på med utlendinger.😒 Anonymkode: dca81...4e0 Er han rasistisk tenker du? Anonymkode: e53f6...354 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #19 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er han rasistisk tenker du? Anonymkode: e53f6...354 Mer sånn fordomsfull kanskje. Eller hjernevaska av rasister Anonymkode: dca81...4e0 5
Gjest Alterego666 Skrevet 1. januar 2021 #20 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det vet jeg ikke Jeg er på en måte litt lei av kommentarer og «advarsler» spesielt broren til kompisen som sier at bare «tapere» holder på med utlendinger.😒 Anonymkode: dca81...4e0 Kompisen din virker som en taper. Vurdér å dumpe kompisen og beholde kjæresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå