Gå til innhold

Pappa drar til stemoren min i kveld, så blir alene i kveld🥺 -j18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som skal være alene i kveld? Hva skal dere gjøre?

Nyttårsforsett: få flere venner😂

Anonymkode: 6ccb2...c0c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor ikke faren din sammen med kona si?

Anonymkode: 6c69b...c19

• Liker 3
Skrevet

Lag deg litt god mat, finn fram noe snacks og rigg deg til med en serie eller film som du liker. Lykke til og godt nytt år! 

Anonymkode: be2ba...20e

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor blir du ikke med? 

Anonymkode: 3e3e5...bbc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Andre som skal være alene i kveld? Hva skal dere gjøre?

Nyttårsforsett: få flere venner😂

Hei!

Det er spesielt mange som er alene akkurat i år, siden fester blir uaktuelt. 

Kanskje du kjenner noen du kan ringe? Søsken? Mamma? En venn/venninne? 

Sender deg en stor klem! 🌸 Det går uansett bra og bra nyttårsforsett ☺️

• Liker 2
Skrevet

Tenn telys, finn en fin film,  bok eller sett på musikk. Lag deg noe god mat og spis godteri hvis du har. 

Jeg feirer alene hvert år og syns det er koselig. Pynter meg litt for meg selv, drikker en cider, ser film, og venter på raketter. 

Dårlig gjort av faren din forresten, men enda viktigere at du lærer å kose deg på egenhånd selv om det er høyst ufrivillig.

Anonymkode: 56ba1...d21

• Liker 5
Skrevet

Jeg og er alene. Hadde egentlig planer, men du vet... Tenker jeg drikker vin og ser om det er noe verdt å se på Netflix. Godt nyttår! 

Anonymkode: 3f46b...8fe

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor benytter ingen seg av alle nettsidene for å få venner?

F.eks. Finn venn-funksjonen her, Sidetmedord sitt venneforum, Aktivitetsvenner.no, Turvenn.no osv?

Anonymkode: 73022...963

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Bor ikke faren din sammen med kona si?

Anonymkode: 6c69b...c19

De er ikke gift, de skal flytte sammen om noen dager faktisk:) Med meg, men jeg flytter ut etter sommeren

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor blir du ikke med? 

Anonymkode: 3e3e5...bbc

Hun liker meg ikke😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun liker meg ikke😂

Hvordan vet du det?

Anonymkode: bdaef...740

Skrevet

F.eks. Finn venn-funksjonen her, Sidetmedord sitt venneforum, Aktivitetsvenner.no, Turvenn.no osv?

Har lyst til å prøve det når jeg flytter til en ny by i år, men føler sånne apper er litt kleint når man går på vgs, vet ikke hvorfor... Er jo litt flaut å treffe folk man bare har snakket med på nett, og da vet de jo at du er litt desperat etter venner😂

Skrevet

Hvordan vet du det?

På julaften sa hun at hun hadde bedt meg kjøre hjem fra hytta dersom jeg hadde hatt lappen, tror det er et lite tegn🤔 Hahahha 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På julaften sa hun at hun hadde bedt meg kjøre hjem fra hytta dersom jeg hadde hatt lappen, tror det er et lite tegn🤔 Hahahha 

Har du oppført deg dårlig da? Forøvrig burde din far vært med deg.

• Liker 2
Skrevet

I følge de andre trådene dine så liker du ikke dem heller og vil ikke prate. Er det ikke like greit å slippe å måtte være med dem i kveld?

Anonymkode: c3267...d92

• Liker 9
Skrevet

Er du samme person som har skrevet tidligere at du og faren din blir alene på julaften, og at det blir kleint? 

Anonymkode: 6f4b6...e6c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du oppført deg dårlig da? Forøvrig burde din far vært med deg.

Hvorfor? Hun er 18 år. Jeg var ofte alene på nyttårsaften på vgs mens moren min var i selskap. 

Anonymkode: cc98e...7bf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ah, vel. Snart flytter du ut og studerer, Ts. Så finner du din egen flokk. Det er viktig å ikke stole på at slekt er flokken - sett fokus på å skaffe deg gode venner, de er viktigere enn blodsbånd. :)  

Tips til ting du kan gjøre nyttårsaften:

1. Ringe en venn. Det er sikkert ikke bare du som er litt alene i år, altså. Selv om mange nok feirer med mor og far så kan en være like mye eller mer alene likevel. Så ikke vær redd for å høre om noen bil prates. Eller stikke innom. 
2. lage eller åpne noe skikkelig digg godteri bare til deg og binge en serie.
3. Gå ut i naturen. Veldig mange ser fyrverkeriet fra kaia, den lokale fjellknausen eller byparken. Gå ut og vør alene sammen med dem. Det er faktisk veldig fint å komme seg ut.
4. Drit i at det er nyttårsaften og få gjort noe nyttig. For mange hjelper det å gjøre noe nyttig når de føler seg alene. Da blir ikke hele dagen «bortkasta», liksom. Jeg trener eller vasker eller går på jobb. Trist dag? Ok, da gjør jeg litt dølle ting, så kan jeg gjøre morsomme ting en ikke-trist dag. 

Og du? Godt nyttår, da. :klem: 

Anonymkode: 42c1a...e48

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor? Hun er 18 år. Jeg var ofte alene på nyttårsaften på vgs mens moren min var i selskap. 

Anonymkode: cc98e...7bf

Hun virket jo lei seg å bli alene med grinefjes, da hadde jeg som mor valgt mitt barn hvis hun synes det ble trist å være alene.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi de ikke fungerer. Aktivitetsvenner er blitt en "spøkelsesby" med ingen aktive, på sidetmedord skal du være veldig heldig hvis du får svar rundt det å få nye venner. Den nettsiden består stort sett av et fast klientell som sitter og konkurrerer om hvem som har det jævligst, og de få som vil møtes og få nye venner og hobbyer blir ikke hørt eller sett..

Anonymkode: 01e0e...393

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...