linky Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Sitter her og lurer fælt på hva jeg skal skrive til min forlover i takkekortet. vil jo takke for gaven og for at hun var min forlover. noe mer?? Hva skrev dere?
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 Til min forlover så skrev jeg om hvor takknemmelig jeg er for å ha henne i livet mitt, for all støtten under forberedelsene til den store dagen (vi hadde en lang vei frem til den store dagen), jeg takket for hjelpen under planlegginga og gaven.
linky Skrevet 11. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2005 Vet hva jeg vil si i takkekortet,men lurer liksom på hvordan jeg skal formulere teksten...?
Gjest Piper Skrevet 11. august 2005 #4 Skrevet 11. august 2005 Jeg ga min forlover to takkekort, for det ene var til henne og mannen, og det andre bare til henne. I takkekortet bare til henne brukte jeg bilde av henne og meg. Det andre som var til henne og mannen, var av grommen og meg. Takket henne for den hun er, og for at hun var der for meg på dagen. For dagen ville ikke blitt den samme uten henne.
Gika Skrevet 11. august 2005 #5 Skrevet 11. august 2005 Strålende ide med to takkekort!! Det må jeg huske!
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #6 Skrevet 11. august 2005 Jeg ga min forlover to takkekort, for det ene var til henne og mannen, og det andre bare til henne. I takkekortet bare til henne brukte jeg bilde av henne og meg. Det andre som var til henne og mannen, var av grommen og meg. Takket henne for den hun er, og for at hun var der for meg på dagen. For dagen ville ikke blitt den samme uten henne. ← Det var jo lurt. gjorde mannen din det samme til hans forlover el?
linky Skrevet 11. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2005 Det var jo lurt. gjorde mannen din det samme til hans forlover el? ← Det var meg
linky Skrevet 11. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2005 Kom plutselig på en ting, hva skriver vi i takkekortet til noen som både har gitt gave og penger. vil liksom ikke bare skrive takk for gaven. kan man skrive foreks. tusen takk for det fine albumet og pengegaven som vi fikk til vårt bryllup?
tommeline Skrevet 12. august 2005 #9 Skrevet 12. august 2005 Tror vi kommer til å skrive noe sånt som du foreslår, brudzilla. Når vi først takke for spesifikk gave takker vi for alt vi har fått.
Gjest Piper Skrevet 12. august 2005 #10 Skrevet 12. august 2005 Det var meg ← Nei, han fant ut det holdt med ett Mannfolk er mannfolk
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #11 Skrevet 12. august 2005 Jeg ga min forlover to takkekort, for det ene var til henne og mannen, og det andre bare til henne. I takkekortet bare til henne brukte jeg bilde av henne og meg. Det andre som var til henne og mannen, var av grommen og meg. Takket henne for den hun er, og for at hun var der for meg på dagen. For dagen ville ikke blitt den samme uten henne. ← Hva om man ikke har sånn "skikkelig" fotograf bilde med bare brud og forlover, hva kan man da gjøre istedenfor? virker det dumt om det er bilde av brud og gommen i begge takkekortene, også det som forloveren får for seg selv? huff ikke lett dette her..
linky Skrevet 12. august 2005 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2005 Hva om man ikke har sånn "skikkelig" fotograf bilde med bare brud og forlover, hva kan man da gjøre istedenfor? virker det dumt om det er bilde av brud og gommen i begge takkekortene, også det som forloveren får for seg selv? huff ikke lett dette her.. ← Det var den innloggingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå