Gå til innhold

Hvorfor er det noen menn som inngår forhold med damer de ikke finner attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne sier de dette en stund etter, når man er «fanget». 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva bygger du denne påstanden på?

Skrevet
Død skrev (1 time siden):

Gjerne sier de dette en stund etter, når man er «fanget». 

Hvordan vet du at de ikke finner dem attraktive, går de og sier det eller? Det høres litt merkelig ut at noen gjør det. Så desperate er man vel ikke etter å ha en kjæreste. 

Skrevet

For de kvinnene de finner attraktive er en liga over dem selv. 

Hva tror du grunnen er da, om du har erfaring med dette?

Anonymkode: b8620...1f0

Skrevet
49 minutter siden, UteTilLunch said:

Hva bygger du denne påstanden på?

Min egen opplevelse. 

19 minutter siden, te_groupies said:

Hvordan vet du at de ikke finner dem attraktive, går de og sier det eller? Det høres litt merkelig ut at noen gjør det. Så desperate er man vel ikke etter å ha en kjæreste. 

Min sa det til meg etter 2 år. Han fant meg ikke attraktiv og var sammen med meg av helt andre grunner enn det seksuelle. Da hadde vi kjøpt hus og alt. 

17 minutter siden, AnonymBruker said:

For de kvinnene de finner attraktive er en liga over dem selv. 

Anonymkode: b8620...1f0

Han liker de som er 19+ år og lysblonde. Skjønner ikke hvorfor han da er med meg. Han kommenterer kroppen min og sammenligner meg med andre. Jeg har ingen følelser lenger. 

Skrevet (endret)
Død skrev (23 minutter siden):

Min egen opplevelse. 

Min sa det til meg etter 2 år. Han fant meg ikke attraktiv og var sammen med meg av helt andre grunner enn det seksuelle. Da hadde vi kjøpt hus og alt. 

Han liker de som er 19+ år og lysblonde. Skjønner ikke hvorfor han da er med meg. Han kommenterer kroppen min og sammenligner meg med andre. Jeg har ingen følelser lenger. 

Han høres ut som en psykopat som forsøker å holde deg fanget ved å knuse selvtilliten din helt, få deg til å tro at du ikke er verdt noe, så du ikke skal prøve å gå fra han noengang.

Dette er virkelig, virkelig ikke noe du skal finne deg i! Hvorfor gjør du det, hvorfor går du ikke bare?

Jeg har brutt opp fra et mange år langt forhold selv, med både barn (tenåring) og boliglån felles. Så jeg vet hvordan det er å bryte opp fra noe som har vart en stund. Men det måtte til, og det var verdt det! Man blir så utrolig lettet og glad etterpå, når man er kvitt den negative personen i hverdagslivet sitt. Han prøvde ikke å knuse selvtillitten min (som din gjør), men han tynget meg ned på andre måter og gjorde livet dårligere å leve.

Endret av Million
  • Liker 5
Skrevet

Fordi det er veldig vanskelig for menn flest under 40 å overhode få kjæreste. Det er vel ganske innlysende egentlig

Anonymkode: 58bb7...cde

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Fordi det er veldig vanskelig for menn flest under 40 å overhode få kjæreste. Det er vel ganske innlysende egentlig

Er det lettere for de som er 40+? 

• Liker 1
Skrevet

Der er pene menn som er usikker, tafatt og for snill til å avvise kvinner som er selvsikre, pågående, verbale, men ikke egentlig det han ønsker seg. 

Anonymkode: c433b...3fd

Skrevet
8 minutter siden, lillevill said:

Er det lettere for de som er 40+? 

Veldig mye lettere. Men det betyr jo ikke at det nødvendigvis er damer de er tiltrukket av som er tilgjengelige 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig mye lettere. Men det betyr jo ikke at det nødvendigvis er damer de er tiltrukket av som er tilgjengelige 

Dette går vel begge veger. Det er sjelden menn over 40 er så mye å se på dithen at de blir førstevalget. Andre og tredje sortering, i høyden. Mange kvinner ender med å ta til takke med menn de ikke er tiltrukket av fysisk, bare for å ha en grei materiell levestandard. 

Anonymkode: 5e983...8a3

Skrevet

Fordi menn i større grad misforstår konseptet avhengighet og kjærlighet. 

Særlig de som har blitt bitre etter brudd, er mer nøye på at de har noen å være sammen med, enn at det er den rette. Man merker en unnvikende personlighet fra starten og de er sjeldnere enn ikke uærlige om intensjoner. 

Anonymkode: e3e58...461

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...