Gå til innhold

Hun liker ikke at jeg studerer rumpehullet hennes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes det er veldig tennende å se på rumpehullet til kjæresten min og drar ofte rumpeballene hennes fra hverandre for å studere den før vi har sex i doggy. Her om dagen kommenterte jeg kanskje litt dumt, men sa hun var veldig rød rundt rumpehullet og spurte om hun hadde vært ordentlig på do. Hun ble da sur og sa at hun ikke liker at jeg er så opphengt i rumpehullet hennes. Jeg sa at det er jo helt naturlig å gå på do, men hun spurte meg om jeg seriøst trodde jeg fikk henne til å føle seg sexy når jeg spør henne om sånt. Hu sa også at hu følte seg som en ting sånn som jeg holder på?! 

Anonymkode: 590f5...caf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsett å se på rumpehullet, og gi komplimenter fremover så ordner det nok seg av seg selv....🙄

Skrevet

Hvorfor i all verden sa du noe sånn, herregud så kleint. 

Anonymkode: 56786...7ae

• Liker 46
Skrevet

Æsj da hadde jeg blitt avtent med en gang 🤢.

Anonymkode: 67a4d...281

• Liker 46
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor i all verden sa du noe sånn, herregud så kleint. 

Anonymkode: 56786...7ae

Fordi det er helt naturlig?!

Ts

• Liker 2
Skrevet

Det kan være lurt å ikke si alt du tenker... 

Anonymkode: 1511e...bbc

• Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts

Ingenting er naturlig i kvinne verden !

M45

Anonymkode: b34e7...8bb

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ts

Ikke mens dere har sex ;) Da bør du veie ordene dine. 

Skrevet

Hadde også følt meg som en ting. Hun liker det ikke, føler seg tingliggjort og har ingen glede av det. Kanskjr du bare skal ta deg i sammen og slutte å studere rumpehullet hennes (WTF!).

Anonymkode: 5bdc5...73c

• Liker 6
Skrevet

Hvis du hadde plutselig blitt rød på pikken, fått en føflekk eller vorte der og hun hadde kommentert det på en negativ måte, hadde du følt deg sexy av det? 

Anonymkode: 9ef50...14a

• Liker 12
Skrevet

Her er jeg helt på hennes side!

Anonymkode: 22189...e41

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ts

Det er naturlig å ha mensen og blø koagulerte klumper. Det er naturlig med snørr som renner. Det er naturlig med ørevoks. Det er naturlig med hår i rumpa. At det er naturlig betyr ikke at det er noe som skaper en sexy stemning.

Anonymkode: 5bdc5...73c

• Liker 28
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ts

Greit det er naturlig, men man kommer ikke med spørsmål om dovaner til dama si under sex. Er du blotta for sosial intelligens? 😂 

Anonymkode: 3248c...7fb

• Liker 31
Skrevet

Jeg har gjort det samme med forrige dama mi. Jeg pleide å dra rumpeballene hennes fra hverandre og studere anusen. En gang kommenterte jeg at anusen hennes var veldig brun/mørk.. og spurte om hun har glemt å tørke seg etter dobesøket? Hun ble sur og begynte å gråte, sa at hun mistet all sexlysten. Men jeg overtalte henne der og jeg fikk knulle henne uansett.

Dere damer er så hårsåre og merkelige. Ikke rart menn kun ønsker å tømme seg i dere.

Anonymkode: cb74c...db9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har gjort det samme med forrige dama mi. Jeg pleide å dra rumpeballene hennes fra hverandre og studere anusen. En gang kommenterte jeg at anusen hennes var veldig brun/mørk.. og spurte om hun har glemt å tørke seg etter dobesøket? Hun ble sur og begynte å gråte, sa at hun mistet all sexlysten. Men jeg overtalte henne der og jeg fikk knulle henne uansett.

Dere damer er så hårsåre og merkelige. Ikke rart menn kun ønsker å tømme seg i dere.

Anonymkode: cb74c...db9

Jomfruaktig manneting å si. Kommer aldri til å ha noe annet enn fantasier heller med slike innspill. 

Anonymkode: ea1e4...e29

• Liker 16
Skrevet

Greit at du liker å studere, men fy for en kommentar. Hvis du skal kommentere er det i vært fall bedre om det er noe positivt som kanskje tenner henne. Få tallet som tenner på dritt. Ikke rart hun ble irritert. I vært fall ikke hvis det er normen.

Anonymkode: 62d8c...321

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syntes det er veldig tennende å se på rumpehullet til kjæresten min og drar ofte rumpeballene hennes fra hverandre for å studere den før vi har sex i doggy. Her om dagen kommenterte jeg kanskje litt dumt, men sa hun var veldig rød rundt rumpehullet og spurte om hun hadde vært ordentlig på do. Hun ble da sur og sa at hun ikke liker at jeg er så opphengt i rumpehullet hennes. Jeg sa at det er jo helt naturlig å gå på do, men hun spurte meg om jeg seriøst trodde jeg fikk henne til å føle seg sexy når jeg spør henne om sånt. Hu sa også at hu følte seg som en ting sånn som jeg holder på?! 

Lurer på hvordan DITT rumpehull ser ut!  Herregud, er det rart damer blir usikre. Syns du skal slutte å studere rumpehullet hennes om hun ikke liker det. Ta litt hensyn. Bare fordi du liker det betyr det ikke at det er greit. 

Anonymkode: 34629...ee0

• Liker 10
Skrevet

Ikke noe rart/galt å studere rumpehullet til din partner når man har sex for å bli mer tent, men klart, alt etter som, må man passe på å veie opp ordene man sier. Har en person ett helt avslappet forhold til rumpa, eller enda bedre har regelmessig sex som også inkluderer den delen av menneskekroppen, så kan man vel si så og si hva som helst. Men hvis man ikke har ett slikt forhold til det, så kan ting fort bli ekkelt/ubehagelig/usikkert, etc, hvis man sier ting på feil måte, eller at man i det hele tatt sier noe.

Ja, det å synes at rumpeballer og rumpehull er tennende, er nok ganske vanlig blant menn, men det er dessverre mange som har ett absolutt "ikke forhold" der til den delen av kroppen sin i forbindelse med sex og samliv. Dette gjelder både kvinner og menn. Mange synes nok det er ekkelt, og det er etter min mening trist. For meg og min partner, så er rumper og analsex ett helt vanlig tilbehør i sexlivet vårt, så for oss så er slike ting en non issue. Jeg studerer hennes rumpe og rumpehull og bruker det. Hun studerer min rumpe og rumpehull og bruker det på samme måte. Men det å like analsex er egentlig ikke nødvendig i denne sammenheng, da det holder med å få ett mer avslappet forhold til den delen av kroppen. Bare det å se og ta på rumpeballer og massere dem, og det å se på å ta på ett rumpehull for å massere den (anus er spekket med nervetråder og er derfor veldig sensitivt) kan være veldig godt og bra uten at det noen sinne trenger å lede til noe mer enn det i seksuell sammenheng.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker å studere anus når jeg masserer anus med pikkhode. Ikke alltid jeg får slippe inn men hun liker å kjenne kukhode mot rompehullet 😁 

Anonymkode: d1e3e...ba5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...