Gå til innhold

Hvor går grevinnen og hovmesteren i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor og når, i dag (nyttårsaften 2020)? Har sjekket TV-guidene, men den står ikke der. Den kommer vel ofte som et innslag i et annet program.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den går lillejulaften.

Anonymkode: 46561...05a

• Liker 4
Skrevet

I Norge går den lille julaften, som en del av programmet "Kvelden før kvelden". De fleste andre land som har den som tradisjon sender den i dag, så mulig du kan finne den på en utenlandsk kanal, eller kanskje den er tilgjengelig på NRK nett-tv fortsatt.

Anonymkode: 058f1...014

Skrevet
Diafragma skrev (6 minutter siden):

Noen som vet hvor og når, i dag (nyttårsaften 2020)? Har sjekket TV-guidene, men den står ikke der. Den kommer vel ofte som et innslag i et annet program.

Hvorfor trodde den gikk nyttårsaften? (Altså i Norge.)

Anonymkode: aadb8...74f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor trodde den gikk nyttårsaften? (Altså i Norge.)

Vår tradisjon er å se den på nyttårsaften, som vi har gjort i alle år. Med mindre noe er annerledes i år, sammenlignet med de siste 15 årene, blir Grevinnen og Hovmesteren sendt lille julaften og nyttårsaften på norsk tv. I år kunne jeg bare ikke finne ut hvor/når (eller som del av hvilket program) det gikk.

Jeg er klar over at de aller fleste ser den lille julaften, inkludert siterte bruker. Kanskje det var derfor du lurte på hvorfor det gikk i dag også? 

Jeg kan oppdatere tråden når jeg finner det ut!

Skrevet

Den går kl 1945 på svt1. Er ikke tilgjengelig på NRK lenger. Akkurat sjekket det.

• Liker 2
Skrevet
Diafragma skrev (13 minutter siden):

Med mindre noe er annerledes i år, sammenlignet med de siste 15 årene, blir Grevinnen og Hovmesteren sendt lille julaften og nyttårsaften på norsk tv.

Har den blitt sendt på nyttårsaften på norsk TV de siste 15 årene? Klokkeslett og hvilken kanal?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har den blitt sendt på nyttårsaften på norsk TV de siste 15 årene? Klokkeslett og hvilken kanal?

Det er jo det jeg ikke husker

Skrevet
Belima skrev (21 minutter siden):

Den går kl 1945 på svt1. Er ikke tilgjengelig på NRK lenger. Akkurat sjekket det.

Takker!

Skrevet
Diafragma skrev (5 minutter siden):

Det er jo det jeg ikke husker

Vel, jeg vet ikke, men kan aldri huske den har blitt sendt på norsk TV nyttårsaften. Sketsjen har jo heller ingenting med nyttårsaften å gjøre, men klar over at den sendes i dag i noen land.

• Liker 4
Skrevet (endret)

I Sverige sender de den i kveld. Så hvis du har svenske kanaler får du sett den. 

Endret av Maxwell
Gjest Rosendahl
Skrevet

YouTube er din venn om du klarer å se den på litt mindre skjerm 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, jeg vet ikke, men kan aldri huske den har blitt sendt på norsk TV nyttårsaften. Sketsjen har jo heller ingenting med nyttårsaften å gjøre, men klar over at den sendes i dag i noen land.

Den har da heller ikke noe med lille julaften å gjøre.

Anonymkode: 52c99...b27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 17.24):

Sketsjen omhandler jo nyttårsaften?

Anonymkode: 6476d...936

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 19.14):

Den har da heller ikke noe med lille julaften å gjøre.

Anonymkode: 52c99...b27

Har alltid vært sendt lille julaften. Og for alt du vet kanskje Sophie ble født 23.12

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Sketsjen omhandler jo nyttårsaften?

Anonymkode: 6476d...936

Nei, den omhandler 90-årsdagen til Miss Sophie, grevinnen. Har intet med nyttårsaften å gjøre. Sketsjen heter Dinner for one/90th birthday.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Diafragma skrev (På 31.12.2020 den 16.48):

Vår tradisjon er å se den på nyttårsaften, som vi har gjort i alle år. Med mindre noe er annerledes i år, sammenlignet med de siste 15 årene, blir Grevinnen og Hovmesteren sendt lille julaften og nyttårsaften på norsk tv. I år kunne jeg bare ikke finne ut hvor/når (eller som del av hvilket program) det gikk.

Jeg er klar over at de aller fleste ser den lille julaften, inkludert siterte bruker. Kanskje det var derfor du lurte på hvorfor det gikk i dag også? 

Jeg kan oppdatere tråden når jeg finner det ut!

Grevinnen og hovmesteren går ikke på norsk tv nyttårsaften.

Anonymkode: c15fb...c8a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...