AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 I fjor begynte jeg å tilbringe mye tid i marka, med lange turer på kryss og tvers. Er det noen som vet om det er noe særlig å gå til fots der om vinteren når det er snø? Er det helt igjensnødd og ubehagelig å ta seg fram, eller kan jeg ha glede av blåstiene gjennom den hvite sesongen også? (Jeg har planer om å kjøpe meg ski, men har ikke helt overskudd til det foreløpig.) Anonymkode: cf471...642
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Når det er bra med snø i marka, er det bare de brøytete skogsbilveiene som er farbare til fots, med enkelte unntak. En klassiker er Hammeren - Ullevålseter. Med truger stiller det seg selvsagt annerledes. Du kan også gå i de skøyteskipreparerte løypene, men da blir du ikke populær, for å si det forsiktig... Anonymkode: ccb2a...46a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 Takk for svar! Nei, jeg kommer aldri til å våge meg inn på skiløypene! Jeg ser for meg at jeg knapt nok kommer til å våge det når jeg en gang får meg ski, jeg kommer til å være i veien for alle sprekingene. Truger var en god idé. Det skal jeg se på når jeg får bedre råd. Anonymkode: cf471...642
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 Runden rundt Østensjøvannet er en annen klassiker. Anonymkode: ccb2a...46a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 Jeg bor rett ved Østensjøvannet og lengter etter noe mer eksotisk dypt inne i skogene. Anonymkode: cf471...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå