Amatariel Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Sekundene tikker tiden er inne vi går inn i et nytt år med håp i sinnet Tid for ettertanke på året som gikk drømmer som knuste alt vi ikke fikk Men alt det gode må ikke bli glemt lykke, glede, tro er i hjertet gjemt Nytt år, nye muligheter er det noen som sier nye sjanser feires med store seremonier Er det derfor det feires så stort og flott dette 'miserable' året som nettopp har gått Ved midnatt skyter vi alle tragedier opp i sky og feirer sjanser født på ny 5
Lorieen Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Godt nytt år, @Amatariel. Håper alle prøvere her inne får positiv test i løpet av 2021. Selv venter jeg på EL etter MA og påfølgende medisinsk abort. I dag er det 9 dager siden, og jeg har sluttet å blø. Håper kroppen kommer raskt i gang med syklus og ikke minst at det klaffer raskt igjen. Jeg blir 39 i oktober, så jeg føler at tida løper litt fra meg her. Har investert i Clearblue Advanced Fertilitetsmonitor som kommer i posten til uka. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå