Gå til innhold

Når kjente du de første "boblene" i magen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker da på de første sparkene som kjennes ut bobler?

Hvilken uke var du i?

Jeg er nå 12+4 og gleder meg så til første boble i magen.

Anonymkode: 33445...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg var i ca. uke 20 da jeg begynte å kjenne en liten fisk som dultet inni der. Morkake foran.

Anonymkode: 02730...afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs her, og kjente bobler eller sommerfugler i uke 16. Men kjente det først ordentlig og daglig i uke 21😍 i uke 23 kjente både sambo og jeg sparkene utenpå🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 16-17 kjente jeg ett tydelig spark da jeg lå på magen. Fra og med uka etter kjente jeg spark daglig. Morkake foran. 

Anonymkode: 77e0e...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente aldri boblingen, eller klarte kanskje ikke å skille den fra luft. Men jeg kjente tydelige dult, som også kunne kjennes utenpå magen i uke 16 i begge svangerskap (de første dagene bare når jeg lå i sengen om kvelden og ikke hadde sovnet enda, men i uke 17 var det jevnt gjennom hele dagen). Jeg hadde morkaken bak. 

Anonymkode: 7808a...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 13 og jeg kjenner en del bevegelser allerede. Andre svangerskap. 

Anonymkode: 5eebc...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjente ingen ting med første før uke 18. Da var det tydelige dunk. Med andre var det vel i uke 14, og nå med tredje vet jeg faktisk ikke fordi jeg kjenner det så sjeldent så har vært usikker på om det har vært luft eller baby (morkaka foran)

Anonymkode: 96084...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første kjente jeg første spark i uke 15, hadde muligens kjent bobler før det men visste ikke hva jeg skulle kjenne etter. Med nummer to kjente jeg bevegelser fra uke 11/12 men ikke daglig, daglig bevegelser fra uke 14. Jeg har i begge mine svangerskap hatt morkake "perfekt" plassert for å kjenne bevegelser 😊

Uke 28+1 nå og det er helt texas store deler av dagen 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 16 da jeg kjente liv for første gang. Kjente liv daglig fra uke 18. Førstegangs.

Anonymkode: 9b08d...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 16. Kjente en «poke», som om det var en finger som poket fra innsiden. ☺️ Kjente daglig fra uke 18 tror jeg, og etter det bare ble det mer og mer tydelige spark og bevegelser. Kjentes ut som en fisk som svømmet inni der en stund. 😅

Endret av c0ffebe4n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis morkaka er bak og baby under huden på magen så kan man kjenne det ganske tidlig fra 13-18uker. Hvis babyen er bak og morkaka er under huden på magen tar det lenger tid og man kan ofte være sånn 19-25uker fordi morkaka fungerer som en støtdemper.

Anonymkode: 582c3...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...