MiaBello Skrevet 31. desember 2020 #1 Del Skrevet 31. desember 2020 Må høre litt med dere ❤ ♡ Søndag kveld 20.12 fikk jeg positiv EL test (CB digital , lilla) maksimal (fast smilefjes - til dere som kjenner til).Antok fra før at EL skulle komme 20.12, men i og med positiv først kvelden 20.12 er det vel slik at EL antageligvis ikke var før 21.12 , eller til og med kan ha vært 22.12? Sterke EL smerter kvelden 21.12. La inn godt med aksjer før og under + rett etter. Er da i dag 10 DPO (om 21.12 var EL dato)... 9 DPO om 22.12 var dato... har gått utifra 21.12 men usikker på hva som blir riktig... ♡ nytt dette med EL testing og aktiv prøving. Tok RFSU "tidlig test" i dag tidlig. Negativ. Tenkte umiddelbart at da er jeg vel ikke gravid?! Men er vel i grunn litt tidlig å evt få positiv uansett ???.... Har barn fra før, positive overraskelser den gangen, testet da først ETTER IKM. Så ikke vært så tidlig ute før. Begynt å bygge seg opp litt symptomer. Noen kan man jo si man "leter etter", mens andre er så sterke at det er ikke tvil. Brystsensitivitet av og på. Plutselige strekk i siden på magen når reiser meg fort fra sofaen for eks. I går og noen dager tidligere, sterke "menssmerter" både i korsryggen og foran. Ganske ofte litt, men innimellom sterke, sånn som i går. Bruker normalt ikke få før kvelden før / samme dag som mensen kommer. Trøtt! Så da folkens, kan det være jeg likevel brått ER gravid til tross for denne negative testen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pycmar Skrevet 31. desember 2020 #2 Del Skrevet 31. desember 2020 Når jeg har Googlet så har jeg funnet amerikanske studier der kun 10% fikk positivt resultat på 10 og 11 DPO. Men når jeg leser på forumet her har jeg inntrykk av at det er flere 🤷 men det er absolutt mulig, veldig ulikt hvor raskt man produserer HCG. Krysser fingrene 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Del Skrevet 31. desember 2020 Jeg ville ventet til et par dager etter uteblitt mens for å utelukke graviditet fullstendig. Krysser fingrene for deg Anonymkode: f1c44...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 31. desember 2020 #4 Del Skrevet 31. desember 2020 Jeg fikk negativ på babyplan tidlig strimmel test 9dpo,10dpo,11dpo og 12 dpo. Tror jeg. 12dpo testet jeg dog positiv med CB digital 1-2 uker ved lunsj tider.. 13dpo var det svaak strek på babyplan strimmel. Og dette med tvillinger 🥰 Jeg hadde symptomer som murring, ømme brystvortet og maaaasse kviser.. Følte meg gravid hele tiden 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå