Gå til innhold

Rense sofa, seng ol. Selv

Snekkerfruen

Anbefalte innlegg

Ønsker å rense div møbler hjemme men sliter litt med å finne ut av hvilke gode damprensere det er å få kjøpt.. Har noen tips til meg :)? Helst maks 2000,-

På forhånd tusen takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt kärcher våtsuger? Sånn som spruter ut vann og suger det opp igjen, til å bruke på tekstilmøbler, tepper etc. Vurderte lenge damprenser, men de blir veldig dyre i forhold og mange bare damper, men vasker og suger ikke opp skitt fra tekstiler. 

Anonymkode: b6590...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har kjøpt kärcher våtsuger? Sånn som spruter ut vann og suger det opp igjen, til å bruke på tekstilmøbler, tepper etc. Vurderte lenge damprenser, men de blir veldig dyre i forhold og mange bare damper, men vasker og suger ikke opp skitt fra tekstiler. 

Godt tips! Vet du hva den heter 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møbelrenser/tekstilrenser

Men kan også anbefale å heller leie en. Enten på finn, eller så har Coop obs bygg og andre bygg butikker til leie. Koster ikke mye penger, er måte på hvor ofte du trenger møbelrenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å leie maskin når jeg har bruk for det, husker ikke prisen akkurat nå. Men det er ikke dyrt. 

Anonymkode: ae0d5...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 12/31/2020 at 1:28 PM, Snekkerfruen said:

Godt tips! Vet du hva den heter 😁

https://www.kaercher.com/no/home-garden-rengjoeringsutstyr/tekstilrensere/se-4001-plus-10811330.html

Jeg har denne. Helt ok til mitt bruk, jeg har tekstilmøbler, noen gulvtepper og husdyr og unger 🤣 Jeg hr også brukt den på veldig møkkete flisegulv og den kan brukes som støvsuger også. Kanskje ikke den beste støvsuger, men kjekk til garasjen, bilen, balkongen og til vått søl som man kanskje ellers ikke ville brukt støvsuger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...