AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Har jeg spart til pensjon uansett når jeg har jobbet? Hver årslønn jeg har hatt opp igjennom årene er det beregningsgrunnlaget? Eller er det noe arbeidsgivere kan droppe? jeg logget inn på norskpensjon.no men der var det lite informasjon. Samt er det viktig at man må jobbe ett år i en bedrift for å bli registrert? så hvor skal jeg samle all pensjonsfondavtale i fremtiden? gjennom der bedriften har registrert meg? Anonymkode: bff94...70c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Logg inn på nav.no. Der ser du hvor mye du har tjent til pensjon. Anonymkode: 72f41...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Logg inn på nav.no. Der ser du hvor mye du har tjent til pensjon. Anonymkode: 72f41...6b8 Takk Anonymkode: bff94...70c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 hva betyr det at du har tjent til pensjon på nav? Har du det hvis du er uføretrygdet og? Får du pengene ut når du er pensjonert da? Har ikke peiling så spør her Anonymkode: 0098f...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå