Gå til innhold

Bruker du silkeundertøy til hverdags? Og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du silkeundertøy til hverdags? Og hvorfor gjør/gjør ikke det? Hva bruker du?

Anonymkode: 56884...fc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel sjelden ren silke, men bruker pent undertøy til alt annet enn trening. Da gjerne i sett. Elsker litt fine detaljer som blonder. Og bruker også stort sett enten strømper med holder eller stayups om det er naturlig til antrekket. 

Hvorfor? Tja, liker å føle meg vel. 

Anonymkode: 99be3...b87

Skrevet

Ikke bh-er og truser, men jeg har en del singleter, gensere og mamelukker i silke og silkeblanding, og det er jo også undertøy. 

Hovedgrunnen til at jeg ikke bruker silketruser og silke-bh-er er vel kanskje at jeg sjelden eller aldri ser brukbare varianter i en akseptabel prisklasse for meg. Det er forsvinnende lite av det på mainstreammarkedet. Og silke er jo temmelig skjørt, mens jeg foretrekker mer robust tøy helt innerst. Faktisk eier jeg kun bomull nå, også av bh-er.

Anonymkode: 48c31...9e1

• Liker 2
Skrevet

Nei, bruker selvfølgelig bomull til hverdags, det er best for å unngå sopp og andre underlivsplager.

Anonymkode: b94d4...706

Skrevet

Nei, bruker bomull og vasker på 60 grader. Føles mest renslig og ikke så tett. Synes ikke silketruser virker behagelig.

Anonymkode: 2fcd9...eac

Skrevet

Tror ikke du mener silke, men billig syntetisk glatt stoff?

Anonymkode: 8c8f3...c43

Skrevet

Tipper at det bare er jenter som er i et forhold som bruker det 

Anonymkode: a0ba8...036

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, bruker bomull og vasker på 60 grader. Føles mest renslig og ikke så tett. Synes ikke silketruser virker behagelig.

Anonymkode: 2fcd9...eac

Silke føles ikke tett. Sikker på at du ikke blander silke og polyester?

Anonymkode: 48c31...9e1

Skrevet

Ikke bh/truse, men ja, jeg bruker undertrøyer både med kort og lang erm i ren silke. Deilig under ullgenser. Jeg har også «stillongs» i ren silke.

Anonymkode: 99c9b...6ee

• Liker 1
Skrevet

Av og til om jeg vil føle meg ekstra fresh - er jeg bare hjemme bruker jeg gjerne en bomulls...hm... hva heter det? Hipster? Husker ikke hva det heter, jeg. Øl. Skål. 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...