AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Etter en stressfull periode har jeg mistet en del hår. Det er blitt tynnere oppe fremme. Jeg har begynt å ta b-kompleks og har sluttet å røyte. Kjøpte nisim shampo og balsam i håp om at det kan hjelpe på å få igang ny tilvekst av hår. Har brukt den i 4 dager nå, så kan selvfølgelig ikke se noe nytt hår komme. Men reagerer på at mitt før så lettstelte og silkemyke hår, nå virker grovt og stivt. Det lar seg dårlig forme med føn og rettetang og. At det nå virker stivt og grovt gjør og at håret ser tykkere ut. Så mitt spørsmål er da om shampoen virkelig virker slik at nytt hår gror ut, eller virker den bare tilsynelatende fordi håret ser tykkere ut? Anonymkode: dcd18...ae5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Etter en stressfull periode har jeg mistet en del hår. Det er blitt tynnere oppe fremme. Jeg har begynt å ta b-kompleks og har sluttet å røyte. Kjøpte nisim shampo og balsam i håp om at det kan hjelpe på å få igang ny tilvekst av hår. Har brukt den i 4 dager nå, så kan selvfølgelig ikke se noe nytt hår komme. Men reagerer på at mitt før så lettstelte og silkemyke hår, nå virker grovt og stivt. Det lar seg dårlig forme med føn og rettetang og. At det nå virker stivt og grovt gjør og at håret ser tykkere ut. Så mitt spørsmål er da om shampoen virkelig virker slik at nytt hår gror ut, eller virker den bare tilsynelatende fordi håret ser tykkere ut? Anonymkode: dcd18...ae5 hvor mange tråder skal du egentlig lage over og miste hår? Anonymkode: e16d0...78b
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvor mange tråder skal du egentlig lage over og miste hår? Anonymkode: e16d0...78b Første gang jeg lager en tråd om det. Anonymkode: dcd18...ae5 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 (endret) Ja, jeg får ikke det problemet. Bruker den for normalt/tørt hår og balsam i tillegg. Men rettetang og masse føning/fønbørste er det verste du kan gjøre for håret nå. Shampoen gjør ikke at nytt hår vokser ut, Nisim spesifiserer at den kun muligens kan stoppe. Vil du forsøke å få ut nye hår med produkt må du forsøke ekstraktet. Eller, bare vente til de vokser ut igjen. Nisim gjør st håret føles litt tykkere ja, har ikke troa - men bruker begge deler et halvår i tilfelle det skulle utgjøre noen forskjell. Sjampo må jeg ha uansett. Endret 31. desember 2020 av Fnuggolina
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Etter en stressfull periode har jeg mistet en del hår. Det er blitt tynnere oppe fremme. Jeg har begynt å ta b-kompleks og har sluttet å røyte. Kjøpte nisim shampo og balsam i håp om at det kan hjelpe på å få igang ny tilvekst av hår. Har brukt den i 4 dager nå, så kan selvfølgelig ikke se noe nytt hår komme. Men reagerer på at mitt før så lettstelte og silkemyke hår, nå virker grovt og stivt. Det lar seg dårlig forme med føn og rettetang og. At det nå virker stivt og grovt gjør og at håret ser tykkere ut. Så mitt spørsmål er da om shampoen virkelig virker slik at nytt hår gror ut, eller virker den bare tilsynelatende fordi håret ser tykkere ut? Anonymkode: dcd18...ae5 Hei Ts. Jeg har for noen dager startet en tråd om håravfall, hvor blant annet jeg fikk råd om å prøve Nisim sjampo. Du kan lese litt der, om du vil. Jeg er på min 5 dag med sjampo og mister mindre og mindre for hver dag jeg bruker den. Om den hjelper, kan jeg ikke uttale meg om enda. For jeg ser om den hjelper når jeg da går over til min vanlige vask, altså 2-3 ganger i uken. Da får jeg sett resultatet, om den har hjulpet eller ikke. Ønsker deg lykke til og håper at den hjelper oss begge 🤞🏽😊 Anonymkode: 19aa6...bfb 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 Enten er det sjampoen eller så er det vitamin b tilskuddet (eller begge deler) som har hjulpet. For nå har jeg masse 3-4 mm lange småhår inne ved hodebunnen. og til de som mener håret ikke vokser så fort, så joda hos meg gjør det det. 0,5 cm i uka her. Mange frisører som har blitt overraska. Bruker kun sjampoen og balsamen. Anonymkode: dcd18...ae5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Skrevet 11. januar 2021 At folk har latt seg lure sånn av det sjampoindustrielle kompleks i så mange år. Noen tror til og med at frisører er fagfolk som kan selge deg "spesialsjampo" fra "laboratorier" til akkurat ditt hår. Det eneste spesielle er prisen. Frisører generelt er klassens dummeste som du husker fra ungdomskolen, kanskje bortsett fra de som eier sjappa, og de selger akkurat den sjampoen fordi det er den fabrikanten de har avtale med. All sjampo er kjemisk krigføring mot håret hvis det brukes for ofte. Billigste shampo en gang i uka holder. Anonymkode: 28b2c...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #8 Skrevet 11. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: "spesialsjampo" fra "laboratorier" Anonymkode: 28b2c...7c4 Hva? Finnes ikke vitamininstituttet i Sveits? Anonymkode: 28b2c...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #9 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enten er det sjampoen eller så er det vitamin b tilskuddet (eller begge deler) som har hjulpet. For nå har jeg masse 3-4 mm lange småhår inne ved hodebunnen. og til de som mener håret ikke vokser så fort, så joda hos meg gjør det det. 0,5 cm i uka her. Mange frisører som har blitt overraska. Bruker kun sjampoen og balsamen. Anonymkode: dcd18...ae5 Hvor lenge har du brukt sjampoen? Og hvor ofte vasker du håret med Nisim? Og vitamin tilskuddet, hvilken av de? Anonymkode: 19aa6...bfb
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #10 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): At folk har latt seg lure sånn av det sjampoindustrielle kompleks i så mange år. Noen tror til og med at frisører er fagfolk som kan selge deg "spesialsjampo" fra "laboratorier" til akkurat ditt hår. Det eneste spesielle er prisen. Frisører generelt er klassens dummeste som du husker fra ungdomskolen, kanskje bortsett fra de som eier sjappa, og de selger akkurat den sjampoen fordi det er den fabrikanten de har avtale med. All sjampo er kjemisk krigføring mot håret hvis det brukes for ofte. Billigste shampo en gang i uka holder. Anonymkode: 28b2c...7c4 Oi, blitt fornærmet eller såret av en frisør en gang i tiden, eller? Syns da det var voldsomt til dømming av en hel yrkesgruppe. Hva om de faktisk bare var oppriktig interessert i hår, farge, styling og klipp? Liker å være med mennesker, å få de til å føle seg fine? Nå er ikke jeg spesielt interessert i hverken hår eller farge, men jeg skjønner jo såpass at man ikke kan dømme en hel yrkesgruppe på denne måten. Anonymkode: 9ff0b...096 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #11 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lenge har du brukt sjampoen? Og hvor ofte vasker du håret med Nisim? Og vitamin tilskuddet, hvilken av de? Anonymkode: 19aa6...bfb Brukt siden 28.12.20 Bruker den hver dag. Bruner B-kompleks pluss multivitamin Anonymkode: dcd18...ae5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #12 Skrevet 11. januar 2021 Jeg har brukt den med jevne mellomrom. Jeg bruker Nisim resurection blå flaske. Den " henter" hår fra 5 år tilbake. Jeg får mye hår og ser resultater etter ca en mnd. Jeg bruker den hver dag, to sjampoer og en balsam. Negative er at den tar all farge fra håret så jeg må velge mellom lite hår eller grått 🤪 Anonymkode: 6b096...72c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #13 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Brukt siden 28.12.20 Bruker den hver dag. Bruner B-kompleks pluss multivitamin Anonymkode: dcd18...ae5 Vasker du håret hver dag? 😳 Anonymkode: 19aa6...bfb
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #14 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vasker du håret hver dag? 😳 Anonymkode: 19aa6...bfb Ja. Alltid gjort. Håret blir helt krise om jeg ikke gjør det. Anonymkode: dcd18...ae5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #15 Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har brukt den med jevne mellomrom. Jeg bruker Nisim resurection blå flaske. Den " henter" hår fra 5 år tilbake. Jeg får mye hår og ser resultater etter ca en mnd. Jeg bruker den hver dag, to sjampoer og en balsam. Negative er at den tar all farge fra håret så jeg må velge mellom lite hår eller grått 🤪 Anonymkode: 6b096...72c Tar den bort det du har farget håret med eller mener du at du blir grå av den? Man blir jo naturlig grå med tiden. Mitt er nesten hvitt selv om jeg er i 40 åra. Ikke brukt nisim før. Anonymkode: dcd18...ae5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #16 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 9.30): Tar den bort det du har farget håret med eller mener du at du blir grå av den? Man blir jo naturlig grå med tiden. Mitt er nesten hvitt selv om jeg er i 40 åra. Ikke brukt nisim før. Anonymkode: dcd18...ae5 Hun mener vel hårfargen, ikke blir går. Sjampoen inneholder mye såpe, det gjør at den skummer og tar farge og fett. Man kan da klø, få fet eller tør hodebunn. Anonymkode: eac61...881
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #17 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 10.01): Første gang jeg lager en tråd om det. Anonymkode: dcd18...ae5 Vi er visst mange 😊 Jeg har åså lagd tråd om dette, men bare en da 😄 Kanskje du får annerledes hår av Nisim fordi den ikke inneholder så mye silikon (men litt) det hjelper håret til å se penere ut. Begynn å kure håret ukentlig. Anonymkode: d9cd9...1cb
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #18 Skrevet 20. januar 2021 Har veldig god erfaring med Nisim sjampo som hjelp mot håravfall, så kan absolutt anbefale deg å bruke den over tid. Anonymkode: e86c3...65b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #19 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 9.30): Tar den bort det du har farget håret med eller mener du at du blir grå av den? Man blir jo naturlig grå med tiden. Mitt er nesten hvitt selv om jeg er i 40 åra. Ikke brukt nisim før. Anonymkode: dcd18...ae5 Den tar bort farge fra håret. Farge jeg har farget håret med Anonymkode: 6b096...72c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #20 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Den tar bort farge fra håret. Farge jeg har farget håret med Anonymkode: 6b096...72c Det er fordi det er mye og kraftig såpe i den. Har samme funksjon som sulfat. Milde produkter skummer ikke like mye som nisim og de med sulfater. Anonymkode: eac61...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå