MiniMjau Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Flere som ser på denne serien? Veldig fornøyelig så langt.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Den var ok, men tror den hadde vært bedre om de hadde kuttet ned på antallet episoder. Plottet ble dratt ut litt for lenge. Følte heller ikke at skuespillerpresentasjonene var helt jevne. Merkes spesielt godt hos den mannlige hovedrolleinnehaveren i de første episodene. Ellers likte jeg Friedrich best av rollefigurene. Anonymkode: ffab0...150
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den var ok, men tror den hadde vært bedre om de hadde kuttet ned på antallet episoder. Plottet ble dratt ut litt for lenge. Følte heller ikke at skuespillerpresentasjonene var helt jevne. Merkes spesielt godt hos den mannlige hovedrolleinnehaveren i de første episodene. Ellers likte jeg Friedrich best av rollefigurene. Anonymkode: ffab0...150 Samme her, Friedrich karakteren utmerket seg, artig type og bra skuespill 😄 Anonymkode: 7ad44...230 1
MiniMjau Skrevet 31. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2020 Jeg har sett tilog med bokmessen(jævlit morsomt)r, venter liksom på en utvikling i handlingen, et klimaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå