AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Når jeg traff typen min for et år siden så var han akkurat som jeg så for meg, vi kunne prate sammen, le, gjøre ting, jeg følte meg støttet og sett, invitert inn i hans liv. Det tok ikke mange månedene før det snudde, må sitter jeg her med en fyr som ikke vet hva han vil, som ikke jeg kan snakke med fordi alt jeg sier tas som kritikk, mine behov blir overhørt og kasta vekk. Når jeg sier at jeg trenger mer, at det må bli mer oss, at han må bry seg mer, sier han bare at det kommer når det kommer, at vi ikke har vært sammen så lenge. Jeg spør hva han mener med det og da blir han bare surere og sier at det er opptil meg om jeg vil vente. For meg føles det som om han vil ha et forhold nå, på is, mens han bestemmer hva han vil gjøre ut av det. føler meg såret, men har han rett, er det sånn man gjør det? Jeg føler at han er helt uaktiv i dette forholdet, virker som han bevisst prøver å bry seg minst mulig eller la meg tro at jeg er viktig for ham, alle komplimenter kommer med et men, og jeg kan visst ikke gjøre noe uten at det er en annen måte å gjøre det på..m Anonymkode: 8f5d6...afc
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Han har rett. Det er opp til deg om du vil vente. Det høres ikke ut som han er verdt å vente på. Anonymkode: 327b9...b46
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han har rett. Det er opp til deg om du vil vente. Det høres ikke ut som han er verdt å vente på. Anonymkode: 327b9...b46 Jeg vet ikke selv, vi er bare i et forhold i ord føler jeg, ellers går han inn for å IKKE oppføre seg som en kjæreste nærmest. Er så forvirret. Anonymkode: 8f5d6...afc
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 Du ønsker vel ikke å være med en slik type, å tro at han endrer seg er vel litt naivt, han viser hvem han er nå. Så valget er ditt. Finnes helt sikkert noen du ville passe bedre med, ikke ta til takke med en som tydeligvis ikke er klar for forhold. Anonymkode: 786ae...66b
Khloe P.T Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 Forelskelsen har lagt seg og han er ikke lengre særlig interessert virker det som. Var jeg deg hadde jeg hoppet av toget nå. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #6 Skrevet 31. desember 2020 Hæ, nei?? Jeg synes ikke at det er normalt at det dabber av sånn før et år har gått. Da mannen og jeg hadde vært sammen i et år var der ingen tvil om at vi ville være sammen og begge prioriterte hverandre. Det er vondt å føle seg nedprioritert 💔 Jeg ville gått, det høres ut som om det forholdet gir deg mer uro enn glede. Anonymkode: 5ce44...a34
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #7 Skrevet 31. desember 2020 Normal oppførsel? Kanskje hvis han har forpliktelsesangst. Redd og usikker i en eller annen form. Enten på deg eller på om han i det hele tatt er klar for et forhold. Hvis han virkelig ville satse på deg så hadde han vist det! Dessverre er det lite du kan gjøre. Du kan ikke gråte, krangle eller tvinge fram dette i han. Tror faktisk du har mer å vinne på å trekke deg unna han en stund. Så slipper du å bruke energi på å føle deg lite verdt. Samtidig så han kan kjenne på hva det er han er i ferd med å miste. Har selv hatt ganske dårlig erfaring med slike nølende menn. Kastet bort flere år på å være tålmodig og forståelsesfull. Aldri igjen. Synes heller du skal finne deg en mann som virkelig vil ha deg! Det er en fantastisk herlig følelse å være i et trygt og kjærlig forhold. Anonymkode: c38f2...cb8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå