AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Hvordan ble treningsåret 2020 for deg? Her ble det mitt beste år noensinne. Har over 200 treningsdager i år, noe som kun har vært mulig på grunn av hjemmekontor og opphevet kjernetid på jobb. Klarte å opprettholde en fin rutine selv med stengte treningssenter og har løpt en del, til tross for at det er langt fra favorittaktiviteten. Har et par konkrete ferdighets- og styrkemål for det kommende året, men har ingen planer om å trene like mye som jeg har gjort i år. Fokusere mer på kvalitet over kvantitet. Regner med at hverdagen normaliseres og da vil jeg ikke klare å opprettholde årets opplegg uansett, med full jobb, to barn og masterstudier. Hva med dere? Anonymkode: 90117...3eb
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Jeg er superfornøyd! Har gradvis trent meg opp igjen, og begynner å bli i veldig god form. Har begynt å jogge regelmessig, noe jeg aldri har likt før. Så har jeg så smått kommet i gang med styrketrening. Det skal jeg utvikle det kommende året. Ha hatt milevis på tur i skog og mark, både til beins og på sykkel. Har ikke hatt så bra treningsår siden 1994. 😄 Anonymkode: cb2fc...fb0 2
Gjest Frøken Diamant Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 Vært et godt treningsår.Klarer stort sett å trene styrke 4-5 dager i uka.Målet neste år er å trene like mye og gjerne litt hardere. Går mye turer utenom og det skal jeg fortsette med😊
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 Elendig. Regjeringen har holdt breddeidretten for voksne stengt siden 12. mars. Jeg skulle til utlandet og konkurrere i sommer, det utgikk selvsagt, og nå har vi ikke fått lov å trene skikkelig på ca 10 måneder. Har løftet vekter og gjort yoga, men det kan på ingen måte veie opp. Jeg tror ikke 2021 blir særlig bra heller, ser ikke for meg at de tillater folk å leve igjen før tidligst til sommeren. Anonymkode: e824f...554
Bingeline Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 Eg har faktisk slått den gamle treningstidsrekorden min med over 35 timar, eg, men så er over 200 av dei timane kampsport, og det er mykje mindre intensivt enn dei 383 timane eg hadde i førre rekordår. Likevel, treningsåret 2020 blir for meg det året eg tok opp att kampsport, og fann at lidenskapen for det. Takka vere at eg har fått med meg husbonden på treninga, har eg også kunne trene fullkontakt nesten heile året, og eg har fått gradere heile tre gongar. Kondismessig er eg litt lei for at eg ikkje fekk sykla til jobb, eg har hatt heimekontor sidan mars, og det er trasig. Men alt i alt: eit bra treningsår. 1
Scoops Skrevet 31. desember 2020 #6 Skrevet 31. desember 2020 Mitt treningsår har vært veldig bra,har fått trent mer enn vanlig,har og jobbet som vanlig så veldig fornøyd med å ha klart det Jeg har klart. Neste år håper jeg at jeg klarer å fortsette som i år
Kågebruker Skrevet 31. desember 2020 #7 Skrevet 31. desember 2020 Godt fornøyd. Fikk jogget mye og etablert gode treningsvaner. Neste år blir det mer styrketrening og litt mer balansert. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvordan ble treningsåret 2020 for deg? Her ble det mitt beste år noensinne. Har over 200 treningsdager i år, noe som kun har vært mulig på grunn av hjemmekontor og opphevet kjernetid på jobb. Klarte å opprettholde en fin rutine selv med stengte treningssenter og har løpt en del, til tross for at det er langt fra favorittaktiviteten. Har et par konkrete ferdighets- og styrkemål for det kommende året, men har ingen planer om å trene like mye som jeg har gjort i år. Fokusere mer på kvalitet over kvantitet. Regner med at hverdagen normaliseres og da vil jeg ikke klare å opprettholde årets opplegg uansett, med full jobb, to barn og masterstudier. Hva med dere? Anonymkode: 90117...3eb Har du trent hjemme? Anonymkode: c0977...8fa
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 Har hatt en smerte i hoft/rygg/lyske i 2 år som har satt løpingen på hold, men jeg har funnet en god balanse mellom styrke og løp og fått trent mye dette året. Målet nå er å bli både sunnere, sterkere og mer utholdende. skal prøve å trene mer målrettet enn jeg har gjort til nå. Anonymkode: d8027...d86
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #10 Skrevet 1. januar 2021 Cardiomessig - aldri vært bedre. Har hatt mye tid og anledning til å løpe regelmessig. Har perset på alle distanser i år. Det hadde vært fint å kunne teste formen på løp, men det kommer nok i 2021. Faktisk litt stolt over at jeg er så selvmotivert, og har kommet meg ut på tur uansett vær. Har vel blitt bitt av basillen 😅 Styrke er så som så. Trener på jobb vanligvis, og trimrommet har vært stengt siden mars. Så det blir sånn halvslappe øvelser hjemme når jeg har ork. Anonymkode: 70775...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #11 Skrevet 1. januar 2021 Helt for jævelig elendig. Har lagt på meg 20 kg og aldri vært i så dårlig form, og ikke pga koronaen men pga en forferdelig livskrise som gjorde meg paralysert og apatisk og fikk meg til å gjemme meg under dyna på sofaen så lenge at jeg ble bælfeit. Så nå er planen å legge opp en skikkelig treningsplan og ta livet mitt tilbake! Begynne smått og stødig, det har jeg forsåvidt gjort alt, og øke på til formen kommer på plass igjen. Har allerede sett meg ut en ny hobby som innebærer mye fysisk aktivitet på fritiden, så tenker å fokusere så mye på den at øvrig trening nesten blir overflødig! Har en slagplan - er seig som fa*n - dette skal bli mitt år 😊 Anonymkode: 91812...9df
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #12 Skrevet 1. januar 2021 Jeg har hatt ett kanonår med mengder av fjellturer og toppturer. Gleder meg til fortsettelsen i 2021 😃 Anonymkode: 32412...41f 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #13 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du trent hjemme? Anonymkode: c0977...8fa Jeg har trent hjemme, ute og på senter. Anonymkode: 90117...3eb
LeneXCII Skrevet 1. januar 2021 #14 Skrevet 1. januar 2021 (endret) Treningsåret ble bra det Og for 2021; prøve å følge opp. Endret 1. januar 2021 av LeneXCII Lagt til tekst
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #15 Skrevet 1. januar 2021 HELT JÆVLIG!!! HAR BLITT SÅ FEIT AT JEG SÅVIDT KLARER Å GÅ OPP TRAPPER 😩 Anonymkode: 213de...5e9 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #16 Skrevet 1. januar 2021 Har fått jogget ganske mye og har gjennomført mitt første 10km-løp (online). Fikk vært med på ett par konkurranser i sommer også. Sykler mye mindre da jeg har hjemmekontor, så vet ikke helt om det veier opp da, men er fornøyd likevel. Anonymkode: c8e28...cde
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #17 Skrevet 1. januar 2021 Som alle andre år. Løper ute 6-7 ganger i uken hele året. Anonymkode: 369eb...747
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #18 Skrevet 1. januar 2021 Mange, lange turer. Har slått alle rekorder når det gjelder skritt, timer i aktivitet, og høydemeter. Men - alt for ustrukturert. Og har ikke utfordret meg selv. Fordi man har mulighet til å trene hver dag, i stedet for å legge det inn i kalenderen og booke en time slik jeg vanligvis gjør. Så nå blir det tilbake til struktur. Intervalløkter, samt tung styrketrening. Så får "koseturene" komme på toppen. Anonymkode: 2dd87...585 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå