Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten ble nedglodd av elkjøpansatt, hun stirret hele tiden og sa hei når han gikk forbi, er ikke det spesielt? (Hun fikk store øyner når hun så han, nesten som sjokk)

kjæresten min har prøvd seg på folk ute før, så jeg mistenkte noe der eller tenkte det var tilfeldig. 

Anonymkode: e04b3...8a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kjente han vel da.

Anonymkode: 43762...fd1

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hun kjente han vel da.

Hun er ingen jeg har sett eller hørt noe om før.

Skrevet

Å, kutt ut! Har man en kjekk kjæreste så må du regne med at kvinner kikker litt ekstra. Men her så nok den butikkansatte at dette var en mann som kunne "lures" til et enkelt salg. Sånne kan erfarne selgere se seg ut på mils avstand!🤣

• Liker 33
Skrevet

Han er vel kjekk da? :lur:

• Liker 7
Skrevet

Men kjæresten min var omtrent innpakket med hette og lue pga det er vinter. Så vet ikke jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Åneimendaså😂😂

Anonymkode: c2b2e...0cc

• Liker 19
Skrevet

Mulig de har ligget tidligere? Hva tror du selv?

Anonymkode: 44187...6f3

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men kjente han henne?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, hvis de har hatt noe på gang (og spesielt hvis det har skjedd i senere tid), så er det helt naturlig at du ikke har sett eller hørt noe. Og hvis hun sperret øynene opp, så er det antagelig fordi han har sagt; -Jeg er fri og frank og har ingen som venter på meg hjemme...😅 

Anonymkode: 7c8f0...0a8

• Liker 12
Skrevet

Butikkansatte skal jo si hei til kunder?🤷🏼‍♀️ Jeg synes dette var i overkant sjalu😅

Anonymkode: 46eee...937

• Liker 29
Skrevet

Butikkansatt skal hilse på kunden og holde et lite øye med kunden i tilfelle kunden ser ut til å trenge hjelp. Sorry men han var nok glemt i det dere gikk videre 

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Butikkansatte skal jo si hei til kunder?🤷🏼‍♀️ Jeg synes dette var i overkant sjalu😅

Anonymkode: 46eee...937

Hun kikket kun på han, og ikke på meg. Jeg måtte hilse på henne selv og hun smilte ikke. 

MarianneE skrev (1 minutt siden):

Butikkansatt skal hilse på kunden og holde et lite øye med kunden i tilfelle kunden ser ut til å trenge hjelp. Sorry men han var nok glemt i det dere gikk videre 

Skrevet

Det var når hun var egentlig opptatt av å telle penger i kassen, men stoppet da vi gikk forbi.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var når hun var egentlig opptatt av å telle penger i kassen, men stoppet da vi gikk forbi.

Selvfølgelig, vi legger slike gjøremål unna når kunder kommer. Det skal heller ikke gjøres mens kunder er tilstedet for fokus skal være på kunden 

• Liker 6
Skrevet

Ville bare tenkt at hun kjente han igjen, eller at han minner om en hun kjenner, og ikke lagt noe mer i det. 

Anonymkode: dffea...a8f

• Liker 5
Skrevet

Hvis hun skal ha grunn til å bli direkte sjokkert over at han har kjæreste må de nærmest være på vei til å bli sammen - så de må ha tilbragt en del tid sammen for ikke altfor lenge siden. Evt at hun har møtt ham et par ganger og de har masse nettkontakt. Har han hatt mulighet til det? 

Haha, høres ut som jeg er dritkontrollerende og sjalu, så rart 🙂

• Liker 3
Skrevet

Dette er vel kanskje definisjonen på sykelig sjalusi? 

Anonymkode: a3047...c3f

• Liker 13
Skrevet

Spesielt at en butikkansatt ser på noen og hilser? Nei, det er ikke spesielt. Det som er spesielt er å lage en tråd om det.

Anonymkode: c336f...787

• Liker 5
Skrevet

Skjer med min kjæreste også. Jeg er heller veldig kry for at jeg har en så fin kjæreste. Jobb med usikkerheten din TS. 

Anonymkode: 47a25...bd4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...