Gå til innhold

Baggy bukser til høye jenter over 1.80m

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei
Jeg er 180cm og har problem med å finne bukser som passer til meg. Det er nokså enkelt å finne «skinny» bukser til min lengde, men omtrent umulig å finne «baggy» bukser som er det jeg ser etter. Jeg har også en veldig liten midje på 67cm og derfor passer som regel heller ikke bukser for menn til meg. Har noen noen gode tips på hvor jeg kan finne baggy bukser til en som er 180cm. Vil helst at de skal være altfor lange for meg, ihvertfall 34L. Tusen takk på forhånd!!:))

Anonymkode: 136b3...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på Zalando. Mange bukser finnes i tall-versjon. Også har mange av merkene bukser med egen benlengde. 

Skrevet
Nerine_ skrev (11 timer siden):

Se på Zalando. Mange bukser finnes i tall-versjon. Også har mange av merkene bukser med egen benlengde. 

Hei takk for at du svarte. Jeg har sett over hele zalando og egentlig alle de mest vanlige norske sidene som junkyard, nelly og hjemmesidene til diverse merker som har mål i både midje og lengde. Er det noen andre steder som man ikke må betale toll fra utlandet som man kan bestille fra?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei takk for at du svarte. Jeg har sett over hele zalando og egentlig alle de mest vanlige norske sidene som junkyard, nelly og hjemmesidene til diverse merker som har mål i både midje og lengde. Er det noen andre steder som man ikke må betale toll fra utlandet som man kan bestille fra?

NA-KD.com er tollfri. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...