Gå til innhold

Bor du i Gjerdrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke Gjerdrum er stedet i Norge hvor det blir den store feiringen akkurat. 

Men enig at det ikke bør skytes opp fyrverkeri. ❤️

• Liker 5
Skrevet

De firbente er en ting, men nå sier faktisk redningsmannskapene at de må ta en pause i letingen i natt pga faren for oppskyting av fyrverkeri. Jeg håper virkelig folk ikke er så blåst, det må være en grense for hvor full man har lov å bli selv på nyttårsaften.

Anonymkode: cf8b0...f44

• Liker 10
Skrevet

Folk kommer til å skyte opp fyrverkeri. Er alltid noen trassnisser som nekter å gjøre som alle andre for da er man en sau. 

Skrevet

Det burde være et lite offer å ikke kunne skyte opp fyrverkeri i år. Firbente er en ting, men det skjærer i hjertet å lese at de np stoppe leteaksjonen i 2 timer. Pga fare for at noen sender opp fyrverkeri.

Sender varme tanker til alle i Gjerdrum i dag ❤

• Liker 6
Skrevet

Spar fyrverkeriet til coronaen er slutt, eller når alle er gjort rede for. Spar det til en dag verdt å feire. I år er det ikke verdt å feire med pang og smell.

Anonymkode: 7b4f6...185

• Liker 5
Skrevet

Huff. Burde blitt forbud akkurat i det området. Alle innbyggerne burde fått melding om det og evt. blitt anmeldt om de ikke overholdt forbudet. Lite gjennomtenkt om folk skyter opp raketter i tide og utide. Både av hensyn til evt. dyr som er savnet og skremt, men også av hensyn til de berørte. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg lurer på hvordan det har gått etter rakettene. Skøyt folk virkelig opp raketter i nærheten av Gjerdrum i dag? Skjønner ikke at de kan feire noe nå få dager etter dette fæle som skjedde.

• Liker 4
Skrevet

Syns man skal vise respekt mens redningsarbeidet pågår. Festen kan man alltid ta senere når ting har roet seg...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Redningsmannskapene i Gjerdrum ønsket ikke at folk skulle sende opp fyrverkeri, fordi at det påvirket helikopter og droner som de hadde i luften. 

Det ble også anmodet om å sende opp fyrverkeri  kl 00:10 for å minnes de som er savnet ❤️Det syntes jeg var rørende😔

Anonymkode: 296f7...e57

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2020 den 13.45):

Spar fyrverkeriet til coronaen er slutt, eller når alle er gjort rede for. Spar det til en dag verdt å feire. I år er det ikke verdt å feire med pang og smell.

Anonymkode: 7b4f6...185

Etter å ga mistet tre av mine nærmeste i 2020 feiret jeg i går at det drittåret endelig var over! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var svært lite fyrverkeri ifht hva det pleier å være. Noe ble skutt opp litt etter tolv i nærområdet men det kan ha vært for å hedre de savnede som noen over her skrev. 

Anonymkode: 506f2...26e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det fyrt opp en del raketter for å feire nyttåret.

Anonymkode: a20a3...c14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...