AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 Har alltid slitt med dette, skal sies at overkroppen min er ganske dvask og slapp, ikke mye muskler, så kan kanskje være derfor. Er ellers slank og normalvektig, men allikvell føler jeg meg tynnfeit. Men er det på noen som helst mulig å få minska/få bort helt disse valkene som på bildet under? Har nogenlunde like. https://globalweightloss.tumblr.com/post/182454539540 Anonymkode: 8c1ca...12f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har alltid slitt med dette, skal sies at overkroppen min er ganske dvask og slapp, ikke mye muskler, så kan kanskje være derfor. Er ellers slank og normalvektig, men allikvell føler jeg meg tynnfeit. Men er det på noen som helst mulig å få minska/få bort helt disse valkene som på bildet under? Har nogenlunde like. https://globalweightloss.tumblr.com/post/182454539540 Anonymkode: 8c1ca...12f Altså det bildet under "Global weight loss" Kan liksom ikke se for meg at slike valker er mulig å stramme opp heller? Anonymkode: 8c1ca...12f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 Jeg hadde samme, gikk på lavkarbo og så keto diett og av alt jeg har prøvd så var det det som funka. Anonymkode: f089a...db0
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde samme, gikk på lavkarbo og så keto diett og av alt jeg har prøvd så var det det som funka. Anonymkode: f089a...db0 Hadde du store valker som på bildet? Altså veldig synlige bilringer, selvom du egentlig ikke var så feit. Anonymkode: 8c1ca...12f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 Selvfølgelig går det an å stramme opp. Ett godt tips er å erstatte karbohydrater og planteoljer med naturlig fett. Anonymkode: a7d7c...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #6 Skrevet 31. desember 2020 Du må bare ned i fettprosent, kan godt hende du er tynnfeit ja. Mer fett enn muskler Spis litt sunnere, og gjerne tren styrke hjemme. Hvis du får mer muskler og mindre fett vil du bli kvitt magevalkene etterhvert. Fordelen med muskler er at du forbrenner litt mer, og styrke er bra for helsa generelt. Nei, du blir ikke stor fort, det tar årevis med dedikert trening. Anonymkode: 16905...f72 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #7 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har alltid slitt med dette, skal sies at overkroppen min er ganske dvask og slapp, ikke mye muskler, så kan kanskje være derfor. Er ellers slank og normalvektig, men allikvell føler jeg meg tynnfeit. Men er det på noen som helst mulig å få minska/få bort helt disse valkene som på bildet under? Har nogenlunde like. https://globalweightloss.tumblr.com/post/182454539540 Anonymkode: 8c1ca...12f Du har svaret selv Anonymkode: 9ec26...d5c 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selvfølgelig går det an å stramme opp. Ett godt tips er å erstatte karbohydrater og planteoljer med naturlig fett. Anonymkode: a7d7c...3a7 Men har det noe å si da? Å minske på magefettet så må man vel ned i vekt, og da gjelder jo kaloriunderskudd? Anonymkode: 8c1ca...12f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du må bare ned i fettprosent, kan godt hende du er tynnfeit ja. Mer fett enn muskler Spis litt sunnere, og gjerne tren styrke hjemme. Hvis du får mer muskler og mindre fett vil du bli kvitt magevalkene etterhvert. Fordelen med muskler er at du forbrenner litt mer, og styrke er bra for helsa generelt. Nei, du blir ikke stor fort, det tar årevis med dedikert trening. Anonymkode: 16905...f72 Jupp, mer fett enn muskler ja Så tenker kanskje det å gå i et litt underskudd, hvor jeg går ned i vekt, mens jeg trener tung styrketrening kan hjelpe litt? Eller hva tenker du? Anonymkode: 8c1ca...12f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #10 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du har svaret selv Anonymkode: 9ec26...d5c Ja, men problemet er at jeg har mye fett, sammen med lite muskler. Så om jeg går ned i vekt, vil jeg fremdeles være dvask og tynnfeit pga veldig lite muskler, og om jeg går opp, så får jeg bittelitt muskler men og mer chubby. Anonymkode: 8c1ca...12f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #11 Skrevet 1. januar 2021 Noen som vet om det er samme om jeg kutter ut karbs eller ned på det totale kcal inntaket? Å kutte karbs gjør vel ikke at fettet går bort raskere? Anonymkode: 8c1ca...12f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #12 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Noen som vet om det er samme om jeg kutter ut karbs eller ned på det totale kcal inntaket? Å kutte karbs gjør vel ikke at fettet går bort raskere? Anonymkode: 8c1ca...12f Grunnen til at man kutter karbohydrater er fordi de inneholder mange kalorier. Du går ikke ned i vekt med mindre du ligger i kaloriunderskudd uansett hvilket kosthold du velger. Anonymkode: 86af9...c55 1
Katten.2.0 Skrevet 2. januar 2021 #13 Skrevet 2. januar 2021 Poenget er ikke nødvendigvis kaloriunderskudd - altså vektnedgang - men å minke fettprosent og øke muskelmasse. Ville i utgangspunktet fokusert på å få en sterk kropp og spise rent. Utseendet følger da. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #14 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Grunnen til at man kutter karbohydrater er fordi de inneholder mange kalorier. Du går ikke ned i vekt med mindre du ligger i kaloriunderskudd uansett hvilket kosthold du velger. Anonymkode: 86af9...c55 Jeg spiser endel karbohydrater, men holder meg allikvell i underskudd kalorimessig. Teller det da? Anonymkode: 8c1ca...12f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 Katten.2.0 skrev (14 timer siden): Poenget er ikke nødvendigvis kaloriunderskudd - altså vektnedgang - men å minke fettprosent og øke muskelmasse. Ville i utgangspunktet fokusert på å få en sterk kropp og spise rent. Utseendet følger da. Nei, men om jeg vil minske fettprosenten så må jeg ned i fettprosent - altså vekt. Og har hørt at de som ikke har trent lengre enn 1-2 år, har mulighet til å bygge litt muskler + tape fett i underskudd har jeg lest. Anonymkode: 8c1ca...12f
Katten.2.0 Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, men om jeg vil minske fettprosenten så må jeg ned i fettprosent - altså vekt. Og har hørt at de som ikke har trent lengre enn 1-2 år, har mulighet til å bygge litt muskler + tape fett i underskudd har jeg lest. Anonymkode: 8c1ca...12f Om du er 'dvask, slapp og har lite muskler' så ville jeg heller fokusert på å bygge muskler. Muskler veier mer enn fett, så vekta er egentlig fullstendig unødvendig. Du trenger altså ikke gå ned i vekt, men å øke muskelmasse og senke fettprosent.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #17 Skrevet 2. januar 2021 Proteinrikt kosthold og hard styrketrening hjalp meg. Anonymkode: 5ec94...2cf
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #18 Skrevet 2. januar 2021 Et voksent mennesker som lurer på om det er mulig å bli kvitt magefett... Anonymkode: 1bae9...a98
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #19 Skrevet 2. januar 2021 Katten.2.0 skrev (6 timer siden): Om du er 'dvask, slapp og har lite muskler' så ville jeg heller fokusert på å bygge muskler. Muskler veier mer enn fett, så vekta er egentlig fullstendig unødvendig. Du trenger altså ikke gå ned i vekt, men å øke muskelmasse og senke fettprosent. Ja, men jeg veier og litt for mye. Er mann forresten, rundt 188 cm og 96kg. Jeg vil ned ihverfall under 90. Om jeg spiser for å bygge, så blir jeg en rund ball på 120+kg. Anonymkode: 8c1ca...12f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #20 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Proteinrikt kosthold og hard styrketrening hjalp meg. Anonymkode: 5ec94...2cf Hvor mye kalorier fikk du deg i deg? Lå du i overskudd? Anonymkode: 8c1ca...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå