Gå til innhold

BDS, cytologiprøve og beskjed om papillom (bryst)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk telefon fra Brystdiagnotisk senter om unormal celledeling fra cytologiprøve av væske fra brystvorte.

Skal inn for videre undersøkelse, biopsi og mulig operasjon.

Erfaringer?

Anonymkode: 27b3a...0e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt en slik prøve uten at det var noe galt?

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Du vil få svar på akkurat dine spørsmål og din kliniske undersøkelse av spesialist. Ikke spør random folk på nett. Vil anbefale deg å skrive ned alle spørsmål du har og ta de med på konsultasjonen. Husk, det er ingen dumme spørsmål :) Ta gjerne med en ledsager om sykehuset tillater så dere er to som får informasjon. Du glemmer masse av det som blir sagt, da er det godt å ha med seg en

Anonymkode: 05b8f...677

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du vil få svar på akkurat dine spørsmål og din kliniske undersøkelse av spesialist. Ikke spør random folk på nett. Vil anbefale deg å skrive ned alle spørsmål du har og ta de med på konsultasjonen. Husk, det er ingen dumme spørsmål :) Ta gjerne med en ledsager om sykehuset tillater så dere er to som får informasjon. Du glemmer masse av det som blir sagt, da er det godt å ha med seg en

Anonymkode: 05b8f...677

Takk for svar. Tror jeg ordla meg feil, lurte på om noen hadde tatt en slik prøve uten videre funn. Og hvilke undersøkelser jeg skal forvente meg. 😊 Jeg ble informert om at det mest sansynlig var snakk om en godartet papillom. Problemet er at mammografien ikke viste noe, så nå skal de lete.

Skulle helst hatt med min kjære, men får ikke ha med følge på sykehuset om dagen.. takk for tips om notering 👍

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk det, TS? Hva skjedde videre? 

Anonymkode: f578f...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...