Gå til innhold

Noen her som tjener penger på online spørreundersøkelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det? 

Er det mye jobb?

Tjener du greit?

Må man oppgi det man tjener til skatteetaten?

Anonymkode: d5282...d47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet noe om dette?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe man blir rik på. 

Der er en tråd om dette litt tilbake i tid. Oppgis ikke til skatteetaten. 

Brukte nettopp 800kr i gavekort på en nettbestilling (netonnet, supergavekort).

Anonymkode: 08b74...fb5

AnonymBruker
Skrevet

Det meste går på poeng, og tilslutt et gavekort... Men tar laaaaaang tid før du får svart/ tjent opp nok poeng. Kan også tjene bittelitt kroner, men likedan der.. Jeg prøvde svare på en del en gang, og etter et par måneder tjente jeg vel et gavekort på 50,- og ca 150,- 🤣

Anonymkode: 2430d...9fe

Skrevet

Det er snkk om max 5kr/time hvis du regner på hvor mye du holder på, og hva det gir. 
Du forbrenner mer mat, bruker mer strøm og kaster bort livet ditt på ingenting. 

Det er faktisk langt, langt bedre betalt å gå rundt og samle tomflasker pr. time. Eller gå på en søppeldynge/elretur og se om du finner noe brukanes du kan legge ut på finn.no

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Takk for svar.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer på undersøkelser fordi jeg synes det er litt gøy. Samler poeng og tar ut gavekort. Blir ikke rik, nei, men sitter og surrer mye med mobilen, så helt greit å ta med seg noen gavekort av og til, f eks på sportsbutikk.

Anonymkode: 2d9ec...e2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer på undersøkelser nå og da, og henter som regel poengene ut som kinobilletter. Har tjent nok poeng til å få  20 gratis kinobesøk siden 2018, samt noen beskjedne gavekort.

Anonymkode: 7dbe4...f35

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tjent en 7-800 kr siden jeg meldte meg inn for litt under tre uker siden. Det er sånn ca 50/50 gavekort og cash. Har brukt noen timer på det, så det er ikke akkurat bra betalt, men det er penger jeg ellers ikke ville hatt mulighet til å tjene, så jeg er fornøyd med summen, jeg :)

Anonymkode: 40b77...fff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har tjent en 7-800 kr siden jeg meldte meg inn for litt under tre uker siden. Det er sånn ca 50/50 gavekort og cash. Har brukt noen timer på det, så det er ikke akkurat bra betalt, men det er penger jeg ellers ikke ville hatt mulighet til å tjene, så jeg er fornøyd med summen, jeg :)

Hvilke steder har du brukt?

Anonymkode: a9739...50e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke steder har du brukt?

Alle jeg har funnet! 😂 Jeg tror jeg har 13 stk gående nå, men de sender ikke akkurat ut undersøkelser daglig, så det blir ikke så mange hver dag :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle jeg har funnet! 😂 Jeg tror jeg har 13 stk gående nå, men de sender ikke akkurat ut undersøkelser daglig, så det blir ikke så mange hver dag :) 

Oj 😅 Kunne du tenke deg å ramse opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...