AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Jeg og samboeren har et barn sammen, jeg bruker mesteparten av tiden min på mitt barn og hus. Når det er legge tid så slapper jeg av på sofaen litt før jeg tar natten og står opp igjen for å mate babyen våres. Samboeren masser på sex hele tiden! Jeg har ikke så stor sex lyst, og jeg får nesten ikke tid til å ta initiativet før han bokstavelig talt tvinger meg til sex. Nå er jeg bare dritt lei, og sliten og vil gå ifra han. Han sier at han er sex frustrert. Og som nybakt foreldre har vi sex minst 1-2 ganger i uken.. 🤦♀️ Også gir han meg dårlig samvittighet nå, han sa han elsker meg bare og synes jeg er fin er derfor han har så lyst på meg. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Men jeg tenker at kjærliget kan man vise på andre måter enn å bare stappe kuken inn i hølle... Hvor ofte har man egt sex når man har blitt foreldre? Har dere tid og energi ⚡ til det. Anonymkode: 8e6c9...9fa
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #3 Skrevet 31. desember 2020 La han stå opp om natten og mate barnet,dersom han har så mye overskudd.🙄 Han må forstå at du trenger hvile,og avlaste med å gjøre husarbeid osv... Han viser lite hensyn. Anonymkode: b9b97...b5c 6
petterm Skrevet 31. desember 2020 #4 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor ofte har man egt sex når man har blitt foreldre? Har dere tid og energi ⚡ til det. Det tok vel et års tid før vi hadde noe særlig sex. For øvrig er mannen din en dust! Har han skadet høyrehånda siden han ikke klarer seg sjøl? Klart det er bedre å pule, men han må kunne klare seg sjøl når du er sliten! Du får prøve å forklare at å mase om sex er den mest effektive måten å drepe sexlysten din helt. Da blir det sannsynligvis ennå mindre sex, og kanskje blir han singel også. Hvorfor tar han ikke mer ansvar for hus og hjem? Ikke for å få "betalt" i form av sex, men fordi han har vært med å lage barnet deres! Han bør også ta ansvar for å mate om natta innimellom. Du får pumpe litt, sånn at han kan gi flaske, så får du sove mer noen netter. Det bør være mulig, i alle fall noen ganger når han ikke skal på jobb dagen etter. Det er slitsomt med spebarn, men det blir bedre etter hvert. 2
Nerine_ Skrevet 31. desember 2020 #5 Skrevet 31. desember 2020 Visste du ikke at han var idiot før dere fikk barn? 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #6 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): La han stå opp om natten og mate barnet,dersom han har så mye overskudd.🙄 Han må forstå at du trenger hvile,og avlaste med å gjøre husarbeid osv... Han viser lite hensyn. Anonymkode: b9b97...b5c DETTE! Anonymkode: 460ab...6c4 3
Troyamin Skrevet 31. desember 2020 #7 Skrevet 31. desember 2020 Sett opp en time hos familievernkontoret. Der kan dere begge få snakke fritt og få hjelp til å få fram ting som ellers er vanskelig. Det er bedre å skulle prøve noen timer hos familievernkontoret enn å skulle drive mekling ved samlivsbrudd. Og dersom dere har et godt forhold utenom det du skriver her, er ikke forholdet verdt et forsøk på å fikses? 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #8 Skrevet 31. desember 2020 Er det lenge siden barnet ble født ? Spørsmålet er vel hvor mye tid som går til husarbeid og nattevåk ? En bør jo fordele litt husarbeid , og det er også lurt å se hva som er normalt å bruke tid på. Noen tenker at en skal støvsuge og vaske annen hver dag , og noen justerer ned kravene når en har baby og nattevåk . Hvis det tar månedsvis før en gjenopptar samlivet, så kan en forstå en partner som ønsker å få liv til å ha et samliv med kjæresten sin igjen. Men det har litt med om en har hatt det tøft etter fødselen og lite søvn, eller om det har gått greit med det meste . Blir en veldig opphengt i babyen og ikke tenker at en kan overlate litt til far, så er det ikke rart om en ikke tenker på sex i det hele Anonymkode: c2420...32f
Fioljenta Skrevet 31. desember 2020 #9 Skrevet 31. desember 2020 Jeg fikk vondt av dere. Begge to. Vi er ferdig med småbarnstiden. Jeg var sliten og hadde ikke så mye sexlyst så derfor skjønner jeg deg. Mannen min tok (mer enn) sin andel og var minst like sliten som meg, men han hadde likevel sexlyst og et behov for å få utløsning. Det var et ekstra stressmoment for ham. Derfor skjønner jeg samboeren din. Det at vi leste boken «Kjærlighetens fem språk» reddet på mange måter forholdet vårt den gangen. Det er ikke så lett å vise forståelse når man er presset. (Du kan lese litt om det her.) Mitt råd er derfor ikke å gå fra ham, menn å få hjelp. Jeg tror det vil være lurere på lang sikt. Jeg heier på dere! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå