Gå til innhold

Hvor mye har tenner for deg å si et i et kjærlighetsforhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, kunne du vært sammen med noen med dårlige tenner? Så lenge du veit at de pusser tenna? Om du hadde møtt ei dame som var smashing hot til hun åpna kjeften?

Anonymkode: 7696f...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steller man ikke munnen tyder det på dårlig hygiene. Ekstremt turnoff. 

Anonymkode: 106c7...df3

• Liker 7
Skrevet

Det kommer helt ann på hva du mener med dårlige tenner. Om det er upussede tenner med mye hull og tannkjøttsykdom du tenker så er jo ikke det veldig tiltrekkende akkurat. Men hvis de har god hygiene så trenger jeg på ingen måte et bleket og regulert  blendahvitt Hollywood smil. Det ser bare unaturlig ut og er kjedelig. Samboeren min f.eks sin ene side fortann i overkjeven står inn bak underkjeven tannen i stedet for ned foran. Jeg synes det gjør smilet hans utrolig sjarmerende, litt sjevt smil liksom. 

Naturlige, velstelte tenner er det fineste. Og med det mener jeg tenner som blir pusset godt og holdes sunne med god ernæring. Men klart, om det er så store tannstillingsfeil at det påvirker funksjon så bør det reguleres. Det er en balansegang det der.

Anonymkode: b5c56...ff1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Altså, kunne du vært sammen med noen med dårlige tenner? Så lenge du veit at de pusser tenna? Om du hadde møtt ei dame som var smashing hot til hun åpna kjeften?

Det har mye å si. «Engelske» tenner holder jeg meg langt unna. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, frk.jus said:

Hehe😊 det er noe med deres tenner, ja. Som slengt inn i gapet. Men er vel fordi regulering ikke er like vanlig som her

Anonymkode: ceae9...ce2

• Liker 3
Skrevet
frk.jus skrev (Akkurat nå):

LOL 😂 har du sett det på South Park elns? Det er en myte at briter har dårligere tenner enn andre. 

Anonymkode: 7bb92...dd5

• Liker 1
Skrevet

Bestevenninna mi ble utsatt for omsorgssvikt da hun var lita, noe som gjør at tennene hennes er veldig dårlig.. hun får heldigvis hjelp nå, etter mange år med tannlegeskrekk. Så i noen tilfeller er det nok ikke pga dårlig hygiene at tennene er dårlige.

Anonymkode: 8cb8e...9bc

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

LOL 😂 har du sett det på South Park elns? Det er en myte at briter har dårligere tenner enn andre. 

Briter har mye dårligere tenner enn norske, joda! så på sånn dokumentar om briter ved ungdomskolen, herregud fikk jo helt sjokk.. skjeve og gule og noen så til og med råtne ut, og her snakker vi om barn...

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bestevenninna mi ble utsatt for omsorgssvikt da hun var lita, noe som gjør at tennene hennes er veldig dårlig.. hun får heldigvis hjelp nå, etter mange år med tannlegeskrekk. Så i noen tilfeller er det nok ikke pga dårlig hygiene at tennene er dårlige.

Hvordan ødelagt var tennene hennes? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan ødelagt var tennene hennes? 

Vet egentlig ikke, har ikke snakket så mye om det da det er fryktelig sårt for henne, hun har aldri smilt med tenna.. men har ved enkelte anledninger sett at det mangler bit av ei tann, samt flere sorte/brune flekker

Skrevet
whookanova skrev (Akkurat nå):

Briter har mye dårligere tenner enn norske, joda! så på sånn dokumentar om briter ved ungdomskolen, herregud fikk jo helt sjokk.. skjeve og gule og noen så til og med råtne ut, og her snakker vi om barn...

Du har tydeligvis ikke sett hvor dårlige tenner mange nordmenn har. 

Skrevet

Lav spyttproduksjon og medisiner kan også ødelegge tenner. 

Anonymkode: ceae9...ce2

• Liker 6
Skrevet

Noen har traumer pga sexuelle overgrep (tvunget til oralsex) og klarer ikke pusse tenner eller gå til tannlege pga det. Så det kan være mange grunner til at folk har dårlige tenner. 

Anonymkode: 1ec57...a80

• Liker 8
Skrevet

Akkurat tenner, syns jeg er viktig. 

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du? Snakker du da om råte og gult belegg eller mener du skeive og lange/korte/hulter til bulter? 

Jeg synes tenner med særpreg er tiltrekkende. Så om noen har skeive tenner - noen lange eller korte så spiller det absolutt ingen rolle. Men om tannhygienen er dårlig så er det no go. 

• Liker 1
Skrevet
Rant skrev (3 timer siden):

Hva mener du? Snakker du da om råte og gult belegg eller mener du skeive og lange/korte/hulter til bulter? 

Jeg synes tenner med særpreg er tiltrekkende. Så om noen har skeive tenner - noen lange eller korte så spiller det absolutt ingen rolle. Men om tannhygienen er dårlig så er det no go. 

såklart om råte og gult belegg, dårlig emalje, kanskje at det mangler noen tenner osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

såklart om råte og gult belegg, dårlig emalje, kanskje at det mangler noen tenner osv. 

Helt uaktuelt for min del. 

• Liker 3
Skrevet

Dårlige tenner kan det være flere årsaker til som nevnt over. Trenger altså ikke være pga kun dårlig tannpuss nei. Og folk burde vite i 2020 at tannkjøttsykdom ikke utelukkende kommer kun av dårlig tannpuss....

Anonymkode: c4475...89a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dårlige tenner kan det være flere årsaker til som nevnt over. Trenger altså ikke være pga kun dårlig tannpuss nei. Og folk burde vite i 2020 at tannkjøttsykdom ikke utelukkende kommer kun av dårlig tannpuss....

Anonymkode: c4475...89a

Selvsagt vet vi det. Men tenner er veldig synlig. Og på en date, så hadde det skremt meg bort.  At vedkommende manglet flere tenner. Og at de resterende er gule og tilsynelatende ustelte. Det har jo noe med førsteinntrykket å gjøre.  

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Absolutt ikke. Mangle en jeksel eller to bryr jeg meg ikke om. Men råtne tenner - nei takk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...