AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Da tenker jeg på en kropp med mye løshud. Tenker å begynne å date men er redd løshuden min ødelegger for dette da jeg ikke føler meg så fin med all overflødig hud. Jeg vet alle er forskjellige og vi er alle bra nok. Men det er jo ingen hemmelighet at det kanskje ikke er så sexy.. Holdninger og selvtillit har mye å si og det vet jeg. Men nå mener jeg om kroppen er helt turn off og man kan møte på menn som ikke vil ha meg for kroppen min.. Noen innspill? Anonymkode: 12141...165
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Date de en stund før dere har sex. Og når dere dater, fortell at du er slankeoperert, og har løs hud. For da er de i det minste forberedt på det. Og har du mye løs hud, får du vel dekt operasjoner for å fjerne det. Anonymkode: 72900...6c4
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #3 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Date de en stund før dere har sex. Og når dere dater, fortell at du er slankeoperert, og har løs hud. For da er de i det minste forberedt på det. Og har du mye løs hud, får du vel dekt operasjoner for å fjerne det. Anonymkode: 72900...6c4 Ja, man får det dekket.. men det må gå en viss tid før det. Det står egentlig ikke på selvtilliten min. Det er mest at jeg tenker at det blir for rart.. Men så vil jeg ikke måtte utsette det å treffe en kjæreste fordi jeg har litt ekstra hud.. Han bør jo like meg like godt med som uten.. Anonymkode: 12141...165
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 Jeg tror faktisk menn flest ikke er så overfladiske og bryr seg om han liker deg. Kvinner setter så mange grenser for seg selv, og så er de fleste menn bare et menneske som deg med sine ting. Er så trist at vi ikke bare kan føle oss bra nok. Ha selvtilliten din og date i vei! Anonymkode: e6e3e...be6 1
Måndagsbarn Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Hei kjære TS:) Jeg er slankeoperert med mye løshud og har fått innvilget fjerning av hud, men valgt å vente (5 år siden jeg opererte nå) fordi jeg ville ha barn først. Hadde en annen kjæreste under operasjonen og etter, og datet igjen et par år etter operasjonen og skjønner problemstillingen din! Men det gikk veldig fint, og jeg gjorde som AB litt lenger opp skrev, jeg fortalte det tidlig i datingfasen og lot mannen få vite at jeg ikke var perfekt kroppslig. Har aldri opplevd avvisning, heller at de synes det er tøft og sterkt å gå ned masse, holde vekten nede og at jeg var så åpen om alt:) Tror du kan vinne mange poeng der! Å få huden fjernet fjerner heller ikke nødvendigvis negative tanker, så ta tiden til hjelp og fokuser på alt det gode som du er og har. Vet det høres litt klisje ut, men det er en treningssak det å like seg selv/kroppen/skavanker også. Heller normalvektig med løs hud enn tykk og syk/dårlig selvtillit og sideproblemer. Sånn opplever jeg det, tross en del andre sideeffekter. Masse lykke til med dating! 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 Måndagsbarn skrev (12 minutter siden): Hei kjære TS:) Jeg er slankeoperert med mye løshud og har fått innvilget fjerning av hud, men valgt å vente (5 år siden jeg opererte nå) fordi jeg ville ha barn først. Hadde en annen kjæreste under operasjonen og etter, og datet igjen et par år etter operasjonen og skjønner problemstillingen din! Men det gikk veldig fint, og jeg gjorde som AB litt lenger opp skrev, jeg fortalte det tidlig i datingfasen og lot mannen få vite at jeg ikke var perfekt kroppslig. Har aldri opplevd avvisning, heller at de synes det er tøft og sterkt å gå ned masse, holde vekten nede og at jeg var så åpen om alt:) Tror du kan vinne mange poeng der! Å få huden fjernet fjerner heller ikke nødvendigvis negative tanker, så ta tiden til hjelp og fokuser på alt det gode som du er og har. Vet det høres litt klisje ut, men det er en treningssak det å like seg selv/kroppen/skavanker også. Heller normalvektig med løs hud enn tykk og syk/dårlig selvtillit og sideproblemer. Sånn opplever jeg det, tross en del andre sideeffekter. Masse lykke til med dating! Tusen takk! Jeg tenker samme. Jeg vil nok ha barn før jeg evt fjerner hud. Og da trenger jeg en kjæreste Anonymkode: 12141...165 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå